X.

246 23 0
                                    

,,To ano, starý příteli

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,To ano, starý příteli."

~•᪥•♡︎•♕︎•♡︎•᪥•~

,,Myslím, že bychom měli pokračovat. Jestli to chceme stihnout, být na hoře v čas." Navrhla Thalia, když jí podívaná na Erebor stačila a nabrala dost sil. 

Museli pokračovat. Byli už blízko a nemohli dělat velké zastávky. Přestože si zasloužili nějaký odpočinek. 

,,To by bylo nejmoudřejší. Také bychom měli najít nějaký úkryt sice jsme teď utekl skřetům, ale nebude trvat dlouho a znovu je budeme mít za zády." Dodal Gandalf.

Tak bylo rozhodnuto a skupina začala sestupovat ze skály. Samozřejmě opatrně, nepotřebovali, aby se ještě někdo zranil. 

Dole se všichni zastavili a skryli, než vyslali Bilba, aby prozkoumal okolí a zjistil, jestli je to bezpečné. 

Bylo jasné, že skřeti je dále sledují a museli být opatrní. Jen o vlásek utekli smrti.

Skupina tam čekala celkem dlouho a snažili se nabrat dostatek síly na další cestu, přestože by potřebovali více. 

Za nedlouho k nim přiběhl udýchaný a velmi unavený Bilbo. ,,Je ta smečka blízko?" Zeptal se okamžitě Thorin. ,,Až moc. Sotva pět mil. To ale není to nejhorší." Oznámil Bilbo a Thalia se trochu zamračila. 

Co mohlo být horší, než skřeti?

,,Vrci chytli naši stopu?" Zeptal se Dwalin. ,,Ještě ne, ale chytí. Máme ale jiný problém." Pokračoval Bilbo. 

,,Viděli vás?" Zeptal Gandalf. ,,Viděli." Odpověděl si sám. ,,Ne, neviděli..." Začal Bilbo a to bylo jediné, co chtěli slyšet, potom ignorovali to, co chtěl říct. 

,,Hmmm. Co jsem vám říkal, je tichý jak myška z nejlepšího lupičského těsta." Usmál se Gandalf a i všichni se přidali.

,,Můžete mě poslouchat. Snažím se vám říct, že je tam něco jiného." Řekl Bilbo a konečně si znovu získal jejich pozornost. 

,,Jakou to má podobu? Jako medvěd?" Zeptal se Gandalf a Thalia přimhouřila oči. Zase věděl něco, co zbytek ne. Věděl, co dalšího se tam skrývá a neřekl to. 

,,Ano, ano, ale mnohem mnohem větší." Řekl zmateně Bilbo. ,,Vy jste o té potvoře věděl? Bude lepší se vrátit." Řekl Bofur. ,,A nechat se uštvat skřety." Řekl Thorin.

,,Nedaleko odsud stojí dům. Dům, ve kterém bychom se snad mohli ukrýt." Řekl Gandalf. ,,Čí dům. Přátel či nepřátel?" Zeptal se Thorin a nebyl z toho všeho zrovna šťastný. 

,,Ani jedno." Odpověděl Gandalf nakonec. ,,Buď nám pomůže, nebo zabije." Dodal.

Tos nás teda uklidnil Gandalfe. Pomyslela si Thalia. 

Daughter of Durin/Fifteenth member (Hobit)Kde žijí příběhy. Začni objevovat