,,Okamžitě vypadni, než tě předhodím té smečce."
~•᪥•♡︎•♕︎•♡︎•᪥•~
,,Něco se blíží!" Zakřičel Thorin a všichni se k němu seběhli. Své ruce položili na své zbraně a byli připraveni se bránit.
Thalia byla hlavně připravená bránit svou rodinu a přátelé.
,,Držte se u sebe." Nařídil Gandalf. ,,Pojďte a buďte ve střehu." Dodal a všichni postupovali dál.
Thalia vzala svůj luk, přiložila k němu šíp, napnula tětivu a byla připravená kdykoliv vystřelit. Stačilo jen najít cíl.
,,Zloději! Požár! Vražda!"
Thalia se okamžitě otočila a zamířila svůj šíp na starého muže s kloboukem. Thalia si trochu oddechla a sklonila svůj luk.
,,Radagaste?" Zeptala se překvapeně. Znala toho muže a narazila na něj během svých dobrodružství vícekrát. ,,Aaa. Ahoj, Thalio." Usmál se starý čaroděj.
,,Radagast hnědý. Co tady děláš?" Gandalf proklouzl kolem trpaslíků a postavil se vedle Thalie.
,,Hledal jsem tě, Gandalfe. Něco je špatně." Oznámil Radagast. ,,Ano?" Ptal se Gandalf jasně nedočkaví. Radagast se nikdy nedokázal k věci dostat hned.
Radagast se několikrát nadechl, jakoby chtěl něco říct, ale z jeho úst žádná slova nevycházela. ,,Měl jsem tu myšlenku na jazyku." Rozčiloval se hnědý čaroděj.
Jeho tvář se nakonec rozjasnila a vypadalo to, jakoby si něco uvědomil a jeho ústa se otevřela.
Gandalf se natáhl a z jeho st vytáhl podivný hmyz. ,,Aaa. Nebyla to myšlenka, ale Pakobylka."
Thalia na to možná byla zvyklá, ale i tak znechuceně nakrčila nos. Nepotřebovala to vidět.
Radagast si odtáhl Gandalfa dál od společnosti a podle jejich výrazů vedli vážný rozhovor.
Thalia se opřela o kmen stromu za sebou a na chvíli zavřela oči. Nechtěla se na tom místě dlouho zdržovat.
A bylo jí jasné, že její strýc by tam nechtěl být už vůbec, kdyby zjistil, že jsou blízko Roklince.
Narovnala se, když uslyšela vytí. A věděla, že to nebyl obyčejný vlk a nebyl ani daleko. Naopak byl až nebezpečně blízko.
,,Byl to vlk? Jsou tady vlci?" Zeptal se vystrašený Bilbo. ,,Vlk? Ne, to není vlk." Odpověděl mu Bofur.
Za skupinou trpaslíků se objevil mohutný vrk, který se chystal skočit na skupinu, ale trpaslíci ho ovšem zabili dříve, než měl možnost.
Thalia nabila svůj luk a vystřela na dalšího, který se opatrně plížil za Thorinem.
ČTEŠ
Daughter of Durin/Fifteenth member (Hobit)
FanfictionThalia byla odhodlána získat svůj domov zpět. To si tedy říkala, dokud nevěděla cenu, kterou za to musela zaplatit. A byla až moc vysoká