XXI.

158 15 0
                                    

(Kapitola nic moc, ale už to chci ukončit.)

,,Proč to tak bolí? Nechci, aby to tak bolelo. Prosím, zbav mě té bolesti."

~•᪥•♡︎•♕︎•♡︎•᪥•~

Thalia začala být unavená.

Boj byl nelítostný a ona nevěděla, jak dlouho ještě vydrží. Byla odhodlána bojovat dál, chtěla být silná a užitečná. Jenže jak dlouho ještě vydrží?

Nevěděla, jak dlouho boj probíhal. Jistě, nebylo to dlouho, ale bylo tam tolik skřetů. Zabili jste jednoho a za sekundu byl u vás další. Nikdo neměl čas.

Dain už dokonce křičel ústup. Také nemohli a proto se stáhli k hoře. Skřetů bylo moc a stále přibývalo.

Na Thalii se vrhli rovnou tři skřeti. Dva dokázala zabít, jenže než si poradila s i třetím, shodil ji na zem a bodl mečem do ramene. Vykřikla bolestí, než vzala dýku a hodila ji skřetovi do obličeje.

Vstala, druhou rukou vzala meč a usekla tomu hnusnému stvoření hlavu.

Thalia zadržela další výkřik, když si držela ruku u rány. Byla to velká bolest, ale snažila se jí ignorovat a pokračovala dál.

Nemohla se tím rozhodit.

Mezi tím výprava seděla za hradbou a nic nedělali. Neměli co. I když moc chtěli.

,,Nemůžeme tu jen tak sedět, nemůžeme tu být jen tak. Bojují za nás a my se tu schováváme. Bojuje tam náš druh, Dain, Thalia." Řekl Kili naštvaně a měl takový strach o svou starší sestru.

Jistě, dokázala se o sebe postarat a byla silná, jenže nebyla neporazizelná.

Všichni se otočili, když uviděli Thorina, který šel k nim.

Kili si stoupl a byl připravený odporovat svému strýci, který v poslední době neučinil zrovna dobrá rozhodnutí.

,,Nechci se schovávat za kamennou zdí, když ostatní bojují za náš boj, za nás! Nemám to v krvi, Thorine." Zavrčel a v jeho očích byly vidět slzy.

,,Ne to nemáš. Jsme synové Durinovi a Durinovo plémě neutíká z boje." Usmál se Thorin.

I jeho synovec se usmál a Thorin si opřel čelo o jeho.

,,Nemám právo to po někom z vás žádat. Budete mne následovat? Naposledy?"

Trpaslíci jako odpověď pozvedli své zbraně.

Thalia se chtěla stáhnout k hoře, ale mezi ní a trpaslíky stála spousta skřetů, které nemohla jen tak obejít, nemohla se jen tak probojovat.

Na chvilku se zarazila, když uslyšela roh. A nebyl to skřetí roh.

Daughter of Durin/Fifteenth member (Hobit)Kde žijí příběhy. Začni objevovat