21) Poslední famfrpál

190 11 0
                                    

Věnováno jesterka1989elis

"Nechte toho, vy dvě. Astorie má nejspíš pravdu, budu si muset s oběma promluvit, ale vůbec se mi do toho nechce."
"A myslela jsi i na to, že to budeš muset říct rodičům?"
"Vy dvě fakt umíte potěšit," vzdychla Pansy.

Červen utíkal z kalendáře rychlostí blesku a Pansy docházel čas. Druhý den ráno poslala sovu rodičům, aby je obeznámila se svou situací. Od té doby čekala asi půl týdne na jejich odpověď. Vcelku se bála, aby to vzali dobře.

Pansy,
jak jsi mohla být tak hloupá a nechránit se? Teď už je pozdě na výčitky, můžeš s námi počítat, pomůžeme ti. Ale měla bys to říct oběma chlapcům, zvlášť když nevíme, kdo je otcem tvého dítěte. Jsi si jistá tím Weasleyovic chlapcem? Konec konců, Weasleyovi jsou čistokrevná kouzelnická rodina a nebyla by to pro náš rod až taková ostuda. 
Přátelům řekni, že se dva roky neuvidíte, protože se stěhujeme do Belgie. Až se vrátíš ze školy, řekneme ti o našem plánu, který jsme s maminkou vymysleli.
Taťka s mamkou

Rozhodla se, že těm dvěma nemusí říct pravdu. Přeci jen dá na radu rodičů a všude rozhlásí, že se stěhují. Můžou si přece psát.

Poslední víkend před koncem školy se konalo famfrpálové finále o pohár, Nebelvír proti Zmijozelu. Hermiona nevycházela pro jistotu v pátek z ložnice, protože Seamus si z ní utahoval, jestli ví, komu má fandit.
"Samozřejmě, že fandím Nebelvíru, ale ze Zmijozelu je můj přítel,"řekla jednou Ginny.
"Hermiono, ale Nebelvír je zas TVOJE kolej a měla bys být věrná lvům,"smála se zrzka.
"Nech toho i ty, Ginny, vždyť je to jenom hra, ne?"
"Víš přece, Hermiono, že za zlatonku se letos uděluje dvěstě bodů. A my musíme vyhrát. Jdeme na oběd, McGonagallová říkala, že dnes dostaneme výsledky z OVCÍ."
"A sakra, tak jdeme, ať to máme za sebou."
"Hermiono, doufám, že máš čas," připojili se k dívkám Draco a Theo,"jak myslíš, že jsme dopadli?"
Hermiona si však jen nervózně okusovala spodní ret a skoro vrčela.
"Draco, když uvidíš Hermionu v tomhle stavu, utíkej a nemluv na ní, jinak by byla schopná tě i proklít," smála se potichu Ginny.
"Ginny, co když u všech zkoušek propadu, co potom?!"
"Se svojí hlavou? Děláš si, doufám, srandu," řekl Theo.
"Ale já se opravdu bojím, Theodore!"
"Vždyť nemáš čeho, Hermiono, jsi nejlepší v ročníku, dostala ses na Akademii, máš jisté místo na ministerstvu, co víc od sebe ještě chceš?"
"Ginny, výsledky zkoušek to můžou všechno zhatit, potřebuju mít nějaký záložní plán."
Seděli už ve velké síni, Draco objímal Hermionu okolo pasu.
"Ticho, prosím," zjednala si pořádek ředitelka školy, "za okamžik se dozvíte výsledky vašich zkoušek, ale před tím bych vám ráda něco řekla. Pozoruhodnější a rozporuplnější ročník než jste vy jsem snad ještě nikdy neviděla. Zmijozel, který je věčným rivalem Nebelvíru, se dokázal smířit s tím, že nemusí být vždy čistokrevný kouzelník ten, kdo se uchází o moc a Nebelvír zas přijal fakt, že i zmijozelští jsou přátelští. Havraspár a Mrzimor vždy šli vedle sebe jako rovný s rovným a dával tak příklad zbytku školy. Prosím pana Malfoye a slečnu Grangerovou, aby přišli sem ke mě."
Sálem to zašumělo, nikdo netušil, co má ředitelka za lubem.
"Vy dva jste příkladem toho, že nejsou rozdíly mezi kouzelniky, navíc jste v uplynulých letech stál každý na jiné straně, přesto však jste důkazem toho, jak málo to znamená. Děkuji vám, jak jednoduše jste ostatním ukázali, že původ nic není. Tady máte od školy dvě poukázky na poslední volný víkend v Prasinkách, velmi jste mě potěšili. Běžte na svá místa, "oba byli v šoku.
"Děkujeme," vzpamatovala se Hermiona jako první.
"A teď výsledky zkoušek OVCE. Ginevra Molly Weasleyová, prospěla s vyznamenáním.
Ronald Bilius Weasley, prospěl.
Harry James Potter, prospěl s vyznamenáním.
Hermiona Jean Grangerová, prospěla s vyznamenáním.
Terry Boot. prospěl.
Theodore Nott, prospěl s vyznamenáním.
Parvati a Padma Patilovy, prospěly obě s vyznamenáním."
Přečetla všechna jména obou sedmých ročníků. Nikdo nepropadl, což se stalo po dvouset letech poprvé, jak podotkla Brumbálova podobizna v ředitelně.

Slytherin Revenge Kde žijí příběhy. Začni objevovat