37

474 18 1
                                    

•Sirans Perspektiv•
Från Felix💕
F- Siran, Oscar tjej kommer. Ni får fixa er där vi måste ha Enis rum. Puss😚💗' stod det på smset som nyss rullat in. Ungefär 5 minuter efter kom Madde in i rummet.
"Heej" sa hon glatt.
"Heej" sa jag tillbaks och gav henne en kram. Vi gjorde iordning oss samtidigt som vi lyssnade på musik.
Shawn Mendes - The Weight spelades ur högtalarna. (Fett bra låt)
" så vad tror du händer idag?" Frågade jag till Madde.
"Vet faktiskt inte, film kanske?" Svarade hon.
"Resturang tror jag" sa jag och skrattade.
"Man vet aldrig med dem liksom" svarade Madde tillbaks.
•Oscars Perspektiv•
Felix hade nu kommit han var precis klar och skulle gå och typ fixa lite saker till stranden han skulle va på. Jag var tvungen att ge en ledtråd till Kat då hon var den 2:dra ledtråden. Sen skulle vi typ lägga ut lite andra ledtrådar. Vi hade beställt bord åt 8 st klockan 16 på en resturang nere på startanden. Vi hade varit där och kollar hur det såg ut och sån det var jätte fint. Jag tog en lapp och en penna, på lappen skrev jag
"Okej tjejer ni har nu kommit till ledtråd nummer 2.
Alla väljer en varsin kant i hissen. Leta efter gula lappar det finns fyra stycken. Det står namn på alla se till att få rätt så att ni kommer till rätt dejt ;)" .
Jg gick mot Katias rum, knackade snabbt. Hon öppnade dörren med ett leende.
"Heej" sa hon.
"Här är ledtråd nummer 2 till tjejerna. Se till att vara där exakt 14.00" sa jag till henne.
"Ja jag lovar" sa hon.
"Hejdå" sa jag och vinkade lätt med handen.
"Ses vi sen eller?" Frågade hon.
"Kanske senare ikväll isånna fall, vet inte riktigt" sa jag och ryckte på axlarna.
Jag gick mot mitt och Maddes rum igen. Jag och Madde skulle vara i en jätte mysig typ bregssak. Det var typ ett vattenfall och en liten flod, sen gick var det gräs och massa blommor. Det var jätte fint. Jag hade köpt jordgubbar och godis. Sen hade jag satt ut lite ljus och sånt som jag skulle tända sen.

Jag bytte om till en skjorta och satte på mig svarta jeans. Sen började jag fluffa lite på mitt hår.

Klockan slog 13:45 och jag var tvungen att snabbt gå härifrån. Jag små sprang ut från hotellet och gick sedan till slätten.
___________
Heej!💕 det skulle vara jätte kul om ni gick in och läste min andra novell "Dörren Bredvid" handlar om Oscar och jag skriver den till en tjej som heter Dagny💗 så jätte snällt om ni gick in och läste! Glöm inte följa min instagram - @/Nicefoooers💕

True Love - O.RWhere stories live. Discover now