21

610 21 1
                                    

•Majas Perspektiv•
Jag, Omar, Oscar och Madde var på väg till affären för att köpa godis, såklart. Jag och Omar gick till godis avdelningen, Oscar och Madde gick och hämtade chips. Omar tog en påse.
"Så va--" mer han hann inte säga innan han fastnade i mina ögon. Vi lutade oss mot varandra och möttes i en perfekt kyss. Kyssen gick över till hångel, och där stod vi. På coop och hånglade. Hehe. Vi blev avbrutna av att Oscar sa "Färdiga eller? Asså vi ska snart äta, käka inte varandra"
"Hehe, nja vi är inte färdiga" sa Omar och höll upp den tomma påsen.
"Snabba på lite då" sa Madde och log. Omar plockade i massa av olika godisar, sen var han färdig. Vi gick mot kassan, Oscar fick betala allt.
•Ogges Perspektiv•
Jag och Linn fick gå och hämta pizzorna. Vi gick till pizzerian för det tog typ bara 5-10 minuter. Det skulle säkert ta längre tid för dem att handla godis än för oss och hämta o färdiga pizzor, haha.
•Alla Sitter hemma hos Enestad och käkar Pizza•
•Sirans Perspektiv•
Vi alla satt och åt pizza i Oscars Tv rum och åt pizza. Ogge och Felix hade redan ätit sin pizza så dem satt och spelade FIFA.
•Omars Perspektiv•
Vi alla hade ätit upp, "så vad ska vi göra?" Frågade jag.
"Kan vi inte bada?" Frågade Felix uppspelt.
"Aa varför inte" sa Madde. Alla hade med sig badkläder, så vi bytte bara om. Jag var klar först så jag sprang ut och letade efter en fotboll. Maja kom efter mig, hon hade en skit snygg neon rosa bikini på sig.
"Hejdär" sa hon och viftade med sin hand framför mig. Hon stod nu framför mig och tittade på min mage.
"Du gillar vad du ser eller?" Sa jag och log.
"Alltid" sa hon. Jag drog in henne i en kram sen kollade jag på hennes ögon.
"Så vacker" mumlade jag och kysste henne länge. Kyssen gick därefter över till hångel. Men som vanligt stördes vi men denna gången var det Felix.
"Asså det finns rester i köket" sa han och skratta.
"Feeeelllliiiiixxx" gnällde jag och slog honom. Nu stod alla och kollade på oss.
"Aa nu badar vi" sa Madde och alla började skratta.
_______________
Är i Göteborg sorry för jätte seg uppdatering! Ni får gärna sprida min novell! 700 reads❤️💗 Love🙆

True Love - O.RWhere stories live. Discover now