25

496 17 1
                                    

•Sirans Perspektiv•
vi körde sanning eller konsekvens.
"Okej vem börjar?" Frågade Omar och kollade ut mot oss andra.
"Jag kan börja" sa Oscar och log.
"Okej, ehhm Linn sanning eller konsekvens?" Frågade Oscar och kollade nu på Linn.
"Sanning" säger Linn och kollar på Oscar.
"Okej, beskriv Ogge med 3 HEEELT ärliga ord" sa Oscar och kollade på Ogge och Linn.
"Okej, ehh omtänksam, rolig och gullig" sa Linn och pussade Ogge på näsan.
"Kan vi inte köra med flaska?" Frågade Omar.
"Joo" sa Oscar och gick iväg, när han kom tillbaks hade han en flaska med sig. Han la flaskan i mitten och Linn snurrade den. Den stannade på Omar och Linn kollade mot Omar och sa "Sanning eller konsekvens?"
"Konsekvens" sa Omar, Linn log stooooort.
"Hehe, Omar kom" sa Linn och klappade med handen bredvid henne.
Jag hörde vad Linn sa till Omar "Omar alla vi går ut, du bär upp Maja först kollar du så att hon inte har mobil eller liknande på sig. Sen hoppar du ner i poolen" sa Linn och log stort.
•Majas Perspektiv•
Linn, Ogge, Madde, Oscar, Siran och Felix gick ut. Omar kom fram till mig igen.
"Får jag din mobil" sa han och kollade på mig. Jag gav honom mobilen och plockade ut laddare som var extremt jobbig att sitta på. (Hade den i bakfickan till er som ej fatta) han drar upp mig ur soffan och hänger mig över hans axel.
"OMAAAR VAD GÖR DU" skrek jag högt medan han sprang ut mot dem andra, då kom jag och tänkte på poolen...
"Omaar jag dödar dig om du knuffar i mig" sa jag strängt. Det var där i mot inget han brydde sig om, han ställde mig på poolkanten, han knuffade ner mig men jag fick snabbt tag på hans hand.
"Ha Ha" sa jag till Omar och han blängde surt på mig. Madde gick fram till Oscar och kramade honom, samtidigt fiskade hon upp hans mobil och la den på ett litet glasbord. Hon gick sakta mot poolen medan hon la små pussar i hans ansikte. När hon hade kommit tillräckligt långt fram knuffade Madde ner Oscar i poolen och brast ut i gapskratt, det Madde där imot inte var beredd på var att Ogge kom bakom henne och knuffade ner henne som om hon vore en fjäder. Ogge gick mot Linn och tog hennes hand, dem sprang mot poolen sen hoppade dem i. Felix och Siran hade gått iväg och satt på lite musik och hämtat chips. Naaammnaaam.
________________
Nu vet jag tyvär inte om detta funkar då dem tagit bort WattPad från App Store och sånt...😑 vilka tror dem egentligen att dem är?! Pfft

True Love - O.RWhere stories live. Discover now