13

632 25 0
                                    

•Omars Perspektiv•
Alla hade samlats mig och Maja, våran kyss varade längst vilket blev väldigt pin.
"Love Is In The Air" sjöng Oscar och alla började skratta.
"Vilka vill bada?" Frågar Felix och ler.
"Ehh Felix klockan är 01..." Säger Linn och kollar snett på Felix. (Vet inte om jag gett någon tid k kapitel 12 men nu är klockan 01)
"Sak samma vilka ska med" Frågar Ogge och ler.
Alla säger då "ja" i kör och sen får vi skrattattack. När vi lugnat ner oss från allt skratt, kommer Maja på en bra fråga.
"Men, bikini till tjejerna?" Frågar Maja.
"Jag har med mig" säger Linn och Siran.
"Jag har extra" säger Siran.
"Sköt ni det vi killar går och byter om så länge." Säger jag och dem andra killarna nickar till svar.
•Majas Perspektiv•
"Siran hur många?" Frågar Linn.
"Eh 2 extra och en till mig" säger Siran stolt och ler.
"Bra kan jag i och Madde låna?" Frågar jag och tittar mot Siran, "visst vi går och byter om" säger Siran och ler. Vi går mot hallen där Sirans väska står. Hon plockar fram 3 olika bikinis och håller upp dem.
"Maja tar den neon rosa" säger Omar som kommer ner från trappan. Jag fnissar lätt och tar den neon rosa bikinin och går till badrummet och byter om. Jag står och väntar på att alla tjejer ska bli klara. Jag väntar i fem minuter sen är alla tjejer här, vi går ut till killarna som nu redan hoppat ner i poolen. Vi tjejer sätter oss på poolkanten, ingen av oss har lust att bada så killarna får vara nöjda med att vi doppar våra ben.
•Felix Perspektiv•
Vi killar bestämde oss för att skoja med tjejerna, plan: alla går upp ur poolen. Oscar springer och sätter på musik. Vi går bakom tjejerna och bär upp dem. Vi räknar till tre högt sen hoppar vi ner i vattnet.
_________________
Vill ni att något speciellt ska hända i kapitel 14? Comment❤️

True Love - O.RWhere stories live. Discover now