•Felix Perspektiv•
"Men va fan hon kan inte gå runt och vara svartsjuk hela tiden" viskade Omar med hög röst.
"Omar lägg ner, som om inte jag var med Siran? Vi får inte glömma bort tjejerna bara för att vi ska vara med Alli och göra Roller Coaster!" Sa jag surt.
"Okej, du har rätt men asså ni andra var ju inte med Alli så jag var med henne då." Sa han och suckade.
"Du, vi var med henne men vi glömde fan inte bort våra tjejer" sa jag surt och gick mot dörren.
"Vänta" sa Omar sakta.
"Mm" sa jag surt tillbaks.
"Vart är Maja?" Frågade han
"I mitt hotellrum tror jag." Sa jag till svar.
•Majas Perspektiv•
"Jag stannar här, när Felix har gått går jag in till Omar" viskade jag till Siran. Hon nickade lätt och smög mot toaletten för att kunna komma ut där ifrån så att inte Felix skulle misstänka. Precis när Siran gått in på toaletten kom Felix ut. Hon gick med bestämda steg mot han och Sirans rum. "Hej" hörde jag Siran säga till Felix. När jag sett att dem försvunnit in i Felix rum smög jag fram till min och Omar rumsdörr. Försiktigt knackade jag.
"A-" började Omar men avbröt sen sig själv.
"Förlåt" sa han och kramade mig. Det blev en lång kram sen släppte han och backade undan.
"Asså Förl-" började han.
"Jag vet" sa jag och log.
"Har du hört allt?" Frågade han.
"Japp jag och Siran stod bakom väggen där ute" sa jag och skratta smått. "Sova? Klockan är typ 01" sa han och skratta. Jag nickade och gick och la mig, jag hade redan bytt om och sånt sen innan. Så jag la mig direkt. Omar kom efter.
____________
Förlåt! Asså as mycket i skolan nu, men imorgon är det sista dan sen blir det sportlov. På måndagen ska jag dock opereras men det ska väl gå att sitta vid mobilen💗
YOU ARE READING
True Love - O.R
Fanfiction16-åriga Maja lever sitt liv i Uppsala, men hennes liv förändras när hennes föräldrar skiljer sig och mamma flyttar till Stockholm och pappa till Göteborg? Kommer hon få nya vänner och klara av att åka emellan Stholm och Gbg. Kommer hon finna kärlek...