•Majas Perspektiv•
Den killen var bra, var det ända som flög runt i mitt huvud. Jag somnade snabbt med tankarna i mitt huvud.
•morgon•
"God morgon" viskar en sexig röst, jag vänder mig om och där är Omar.
"God morgon, tack för igår du" sa jag och log mot han. Han lutade sig framåt och kysste mig mjukt.
"Hungrig?" Frågade Omar då han hör min mage kurra.
"Ja" skrattade jag och satte mig upp. Vi satte på oss kläder sen smet vi ner. Alla var vakna och jag och Omar var tydligen sist uppe.
"Hade ni kul igår eller?" Frågar Felix misstänksamt.
"Jaoo" sa Omar och tittade på mig, jag hade rodnat så jag stod och kollade ner i golvet.
"Vad vill du käka?" Frågade Omar och la sitt huvud på min axel.
"Spela roll" sa jag till honom, han log nöjt. Usch idag ska jag till Göteborg... Men Omar ska iallafall också dit som tur är.
"Eyy Omar håll koll på klockan nu också, säger Oscar från tv-rummet.
"Jaaaa" muttrar han surt tillbaks.
That morgon humör...
•Omars Perspektiv•
Jag och Maja sitter nu på tåget vilken är otroligt skönt, inte att slippa killarna eller stockholm men att slippa sitta på ett tåg själv är skönt.
"Du jag kom på att tänka på en sak. Hur blir det med oss?" Frågade jag.
"Hur du vill" sa hon och kysste mig lätt.
"Så vi är typ flickvän och pojkvän?" Frågade jag försiktigt.
"Som du vill" mumlade hon, gäspade och la sitt huvud mot min axel.
•framme i Gbg•
Jag petade lätt på hennes axel, hon märkte inte något.
"Vakna" sa jag och kysste henne. Hon vaknade och log, "kom nu vi ska av" säger jag och och sträckte på sig och sen gick vi av tåget.
"Vilket håll ska du åt" frågade hon och log.
"Höger" sa jag
"Jag med" svarade Maja. Vi gick längst vägen, "här ska jag in" säger Maja och pekar på ett stort vitt hus. "Aa jag bor här" säger jag och pekar på huset snett mitt i mot.
"Vi ses" säger och kramar mig. Vi lämnar varandra och går in till våra hus.
_______________
Ni kan nu läsa min Liv novell eller vad man ska kalla det... Där kommer ni iallafall få följa mitt liv😘
YOU ARE READING
True Love - O.R
Fanfiction16-åriga Maja lever sitt liv i Uppsala, men hennes liv förändras när hennes föräldrar skiljer sig och mamma flyttar till Stockholm och pappa till Göteborg? Kommer hon få nya vänner och klara av att åka emellan Stholm och Gbg. Kommer hon finna kärlek...