26

529 20 1
                                    

•Felix Perspektiv•
Jag och Siran hade gått in för att hämta chips, ehhhh man kan ju säga att det inte just var det vi gjorde. Vi stod och hånglade i köket, vi hade gjort det ett tag nu.
"Men va fan vilken tid det taar" skrek Omar utanför. Jag flina men fortsatte att kleta på henne.
"Fuck Them" sa Omar till Maja som nu stod i köket, (båda) dem gick och tog chips skålen med chips i som vi gjort iordning. Sen gick Maja in i tv-rummet och hämtade sin mobil och satte på musik. Jag och Siran gick ut efter dem.
"Varför tog det sån tid?" Frågade Oscar när vi var ute.
"För att dem åt!" Sa Maja och skrattade.
"Våra chips?!" Frågade Ogge och bröstade upp sig.
"Nej Ogge chilla, varandra.. Dem åt varandra" sa Omar och alla skrattade. Dem har sån dålig humor, jag märkte att alla var i poolen och hade bytt om till badkläder. Så jag och Siran gick också och gjorde det.
•Majas Perspektiv•
Siran och Felix gick iväg, igen. Antigen skulle dem byta om eller äta igen (HAHAHAH WTF?) .
Jag hade iallafall satt på musik, chipsen var på plats och vi hade kul så det var det som behövdes. Och Omar såklart, fast jag vill hellre ha godis.
"Omaaaaaaaaar" ropade jag, han var på andra sidan poolen och brottades med Ogge och Oscar. Han lyssnade inte så jag skrek en gång till "OMAAAAAAAAR" fast denna gång högre så att han skulle höra. Nu hade han hört och gick nu mot mig.
"Jaa, sexygirl" sa han flörtigt och kysste mig mjukt.
"Jag vill ha godis" sa jag och skrattade.
"Jag med, ska vi dra och köpa?" Frågade han medan han skrattade. Jag kysste honom och gick upp ur poolen, han kom efter mig och sa "Jag och Maja går och köper godis"
"Godis, godis, godis varje gång" sa Oscar och skrattade.
"Du vet att det är beroende framkallande" sa jag och skrattade.
__________________
Världshistoriens kortaste kapitel, ska se på djurskyddarna nu sorry✋ kanske ett kapitel senare❤️

True Love - O.RWhere stories live. Discover now