Umbrigde pov.
No jak ta mała Potter śmiała się nie zjawić na moim szlabanie! musze wymyślić jej karę, o tak zdecydowanie, tylko co by to było, hmm... Wiem! Ona mnie miłuje! Więc będę ją ignorować, o tak idealny szlaban, ludzie mnie wielbią więc ona na pewno też. BUHAHAHA, taką karą zniszczę wszystko co się rusza! BUHAHAHAHA, strzeż się wszechświecie!!!!
Usłyszałam pukanie do mojego gabinetu, a zza drzwi wyszedł przystojniak nr. 1....
Argus Filch, najprzystojniejszy mężczyzna na świecie! Kochanie ty moje
- Hejjjjj ropuuuszko
- Hej przystoooooojniaczku
Mój piękny, mądry, wspaniały, śliczny, Argusik, podszedł do mnie i pocałował mnie, w usta!!!!!! No jak tu nie kochać tego przystojniaczka, pufciu ty mój....
- Koooooooociakuuuu ty mój , chciałeś coś?
- TAaaaaaak, ciieeeeebie pięknotko ty moja. Mogeeeee lodyyyyy
- taaaaaak, aleeee ja mam lekcje
- Dobrze
- PAaa mój kochany Argusiku.
Moja pupcia kochana, odpuszczę już Potterównie ten szlaban mam tak bardzo dobry humor. Będzie w niebo wzięta, w końcu nigdzie nie znajdziecie drugiej tak pięknej, mądrej, uroczej, miłej nauczyciiieeeeelki.
Lily pov.
O matko, ja się zaraz zrzygam, jak można być tak obleśnym przecież to, ygh, ludzie ma ktoś zaklęcie zapomnienia? Nie znam się na tym, Midnight jest od tego, o tak będzie musiała usunąć mi pamięć, nie mam zamiaru tego pamiętać, ble.
miałam tam pójść tylko po te przeklęte pióro, ale nie łaska wyjść wcześniej! Nigdy więcej tam nie pójdę, ratatujcie (specjalnie) mnie. Zniszczyłam pióro zaklęciem i ruszyłam w stronę obrazu grubej damy.
Wbiegłam do pokoju wspólnego gryfonów jak burza, kilka osób zwróciło na mnie uwagę i posłało mi nienawistne spojrzenie, ale po wybuchu Mid już nikt nie zwraca na mnie tu uwagi
- Midnight ty rudy diable!- zawołałam pod drzwiami nigdy więcej tam nie pójdę.
- Sama jesteś diabeł.
- To nie ja wysłałam kogoś na śmierć psychiki! - krzyknęłam rozbawiona i wkurzona jednocześnie- wymazujesz mi kilka wspomnień!
__________________________
Mam dziś bardzo dziwny humor, no i mi się nudziło Hehehe nie wiem co mi odwaliło, ale weź Lily rzuć na mnie Avadę TvT
SŁÓW: 432
Bayou! :}
CZYTASZ
Queens| Siotra Pottera
FanficKsiążki nie pisałam jakoś bardzo dawno temu, ale jednak widać ile jest tu błędów, nie pokonczonych wątków, a już szogólnie literówek i częstych powtórzeń słów, mimo wszytsko nie wyszła najgorzej i zapraszam do czytania. Książka jest źle zakończona...