Ne znam kako ali naspavala sam se , bez obzira na njihovu galamu . Ne volim jutarnju skolu , vise volim kad sam druga smena , tesko se ustajem...kada sam se napokon ustala iz mekanog i toplog kreveta otisla sam da se istusiram , volim da se tusiram bas vrucom vodom . Malo sam se duze tusirala pa sam onda pozurila sa cesljanjem kose i "sminkom"...pod sminkom ja mislim na tanki sloj maskare i svetlo-rozi sjaj , hvalim te boze nemam problema sa bubuljicama.
Izlazim umotana peskirom iz kupatila i trazim nesto da obucem , treba mi nesto ... moje misli prekida Dzejk koji zureci ulazi u sobu.
-Em, ja te vozim u skolu i sa nama ce ici jos par drugova. - sve to izgovara sa tolikom zeljom za zivotom , previse je umoran ... a kako i nece , kad legne kasno .
- Jel ide i gospodin 24/7 je u nasoj kuci ?- na to se nasmejao i provukao ruku kroz kosu.
-Da , taman cu ga pozvati da nam se pridruzi na dorucku. - rekao je sa osmehom na licu, na sta sam ja prevrnula ocima.
Gadjala sam ga jastukom u glavu ali izbegao je to .
-Pazi sta radis da ne bi isla peske do skole. - isplazio mi se i zlobno nasmejao.
Kad je izasao , otisla sam do ormara i uzela bele farmerke sa dubljim strukom i rozu majcu ...nesto tipa kro-top ali pristojno . Kosu sam vezala u pundju, opustena varijanta i obula patike. Naravno ponela i jaknicu da me nebi Dzejk vracao po nju... kao sto rekoh prava mama...
Silazim dole i za stolom vec uveliko jedu Dzejk i Marko.
- Koliko ti treba da se obuces , a nista specijalno , mislo sam koliko se spremas sad ces nas zaseniti izgledom. - kaze Marko... podrugljivo se smeje a sa njim i Dzejk ... prevrcem ocima. I ako sam brzo sisla on voli previse da preteruje.
- Al ne moze svako da izgleda kao mi , bez i malo truda.- dodaje Dzejk . Ja uzimam kafu sa stola, obicno kad roditlji nisu tu ne doruckujem, nego jedem na odmoru sa drugaricama.
-Narcisii.. Idemo li ?- pitam pomalo iznervirana sto me drugarice vec odavno cekaju kod skole .
Prilazim sudoperi da uzmem iz police iznad jednu slamku za kafu , al cim sam je uzela kako sam se okrenula udaram pravo u Marka, a u koga bi drugo nego u ovu budalo.
-Da si mi sad prosuo kafu po majci ne bi izlazio ziv odavde.- ljutito mu govorim na sta se on nasmeje . Svaki moj ljutiti ili ozbiljni govor pred njima bude nuspesan... kako nekome nesto govoriti ljutito ako je on veci za dve glave od vas i gleda vas sa visine.
- Kako sam ja mogao da znam da ces se ti bas okrenuti kad se ja ustanem.
- Izlazite napolje , ne mogu vas slusati od ranog jutra. - govori Dejk i izlazi , ja sam izasla za njim pa onda Marko.
- Oh pogresio sam kad sam pomislo da se nisi obukla slatko. Bas slatko dupe , Emice. - rekao je Marko ... nista novo od njega , svaka druga devojka cuje ovo .
- Mrs , Marko . Ne padam ti ja na te tvoje fore.- na sta se on osmehu
Pokupili smo Liama i Nikolu .
- Jesi uspela da se spremis za taj test, ako ti bude trebala pomoc sa hemijom mogu ti ja pomoci ?- pitao je Nikola, mislim da je on jedini uvidjajan ovde.
-Nadam se, za hvaljujuci nekima ovde mozda nisam uspela... i hvala ti ako bude trebalo javljam.- to je jedini predmet koji uci , zato sto mu mjaka predaje hemiju .
- hvala ti - imitira me Marko bezobrano provocirajuci me. Ne obracem paznju na njega , bilo bi mi lakse da sam isla peske , nego sa njima.
****************************
Utisci ? :)
YOU ARE READING
Volim te !
Teen FictionUzivajte u citanju! Svi znate poznati citat : "Od cega god da su nase duse sazdane, njegova i moja su iste". #1 teenfiction 10.04.2021