Osmi deo

1.9K 44 5
                                    

Prosla sam pored njega i videla sam da me je odmerio i da mu se pogled zaustavio na mom prelazu haljine i butine, kao i LIam isto ...kreteni. Bio je upravu Marko , sto se tice pranja kose i hladnog , sad me glava stavrno boli . Ovo je prvi put da je nesto pametno rekao..xoxoxo

Bice ti bolje kad udjes , unutra je toplo - rekao je moj unutrasnji glas. Cim sam usla pripalo mi je muka. Glava me boli , a taj miris cigareta, alkohola i milion razlicitih parfema istovremeno bas ne pomazu. Malo mi se zavrtelo u glavi i kolena su mi zaklecala , kad sam se okrenula oko sebe nije bilo nikog od njih. Ali odjednom me hvata za ruku Marko , i sapne mi na uvo .

-Jesi okej?- samo sam klimula glavom i on me je odveo do naseg separea. 

Nas tri sedele smo zajedno sa njima i jos nekim njihovim drugovima. Sta reci svaka devojka u klubu , zelela je biti za nasim separeom. Naravno ne zbog nas tri,- logicno - javio mi se unutrasnji glas, nekad me stvarno nervira . Narucili smo pice , ja nisam htela da pijem jer mi vec i ovako nije dobro. Nas tri smo otisle do podijuma jer su ovamo vec devojke dolazile i bilo nam je bezveze. Dzejku je u krilu sedela neka brineta , a Marku neka plavusa , Liam je bio negde na podijumu sa nekom devojkom ,a Aleksa je posmatrao sve to sa smeskom , a ostali su bili negde na podijumu verovatno.

Stikle su bile naudobne i htela sam da se vratim da sedem ali kad sam krenula zastala sam jer nije bilo vise mesta , a stvarno nisam mogla da se svadjam sa tim devojkama oko mesta. Ljuta sam na Dzejka jer ko zna koliko te devojke mogu imati bolesti , kad me je video samo ju je brzo sklonio a ja sam prevrnula ocima . Rekla sam Dzejku i njima dve da cu kuci da idem ranije. Kad sam izasla nisam stvarno mogla pesaciti , sad po mraku pa sam zvala taksi.

Kad sam izasla napolje bilo mi je jos lose , bila sam sva malaksala i na to mi je jos prisao neki mnogo stariji lik , visok , nabildovan i veoma pijan, poznat mi je odnegde , vidjala sam ga negne u kraju.

-Sta radi takva devojka sad sama u ovo vreme?- rekao je prevrezno i teturao se levo-desno , ali ja sam samo cutala i zanemarila ga, ne zelim stvarno ulaziti u pricu sa ovim likom.

-Nisi pricljava...kad ti se vec ne prica imamo sta da radimo.-rekao je nekako ljigavo , a ja sam se uplasila kad me je uhvatio za ruku i prebacio preko remana, kroz telo mi je prosla jeza.

-Pusti meee! - vikala sam i vrpoljila se , pokusavala sam da se izbavim, otezavalo mi je moje trenutno stanje, jedva sam imala snage da vicem a ne da se vrpoljim . Ali on je samo nastavio i poveo me je do jednog mracnog dijela ulice.

-Bice nam super , videces. - rekao je dok se smejao bezobrazno. 

Smrdeo je na cigare i alkohol . Dodirivao me je svugde po telu , svaki put kad bi ga udarila on bi se nasmejao. Jednom sam uspela jace u glavu da ga udarim i krenula da pobegnem ali me je uhvatio za nogu i jako povukao . Lupila sam glavom o zid , bila sam bespomocna . Pocepao mi je haljinu , tako da mi se po malo video brus i gacice , plakala sam i bila sam svesna da cu biti nocas slilovana , izgubila sam svu nadu , sve dok se nije pojavi on...

Skocio je na njega i i udario ga jaku u glavu , od cega je ovaj pao , bes mu se videla u ocima a na rukam su mu se nazirale vene, udarao ga je iz sve snage ...ovaj se valjao po podu ...mislila sam da ce ga ubiti, pa sam rekla...

****************

Utisci ? ;) Ako vam se svidja voutajte i komentarisite , jedan deo vas vouta ali malo vas komentarise , ne ujedam ja..xoxoxo ...slobodno nipisite i kritiku i pohvala , volela bi da znam vase misljenje . Volim vas !


Volim te !Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon