Drugi deo

2.4K 63 3
                                    

Tokom voznje ja sam cutala , dok su oni pricali o devojkama, a o cemu bi drugom...kod skole cekale su me Ana i Mia.

Volim ih mnogo , znamo se jos od vrtica...i ako su dosta njih govorili da mogu uvek biti dve najbolje drugarice i da treca bude visak...tako nije kod nas. Mia ima kratku svetlo plavu kosu do ramena i plave oci , ono sto kod nje volim je sto uvek na vreme dolazi . Voli skolu i ima sve petice ali uvek je za zabavu , nemam pojma kako sve uspe da stigne i da ne kasni.Pored svega toga ide i na gimnastiku. Za razliku od nje Ana je cista suprotnost . Ima dugu crnu kosu i tamno zelene oci , ne voli skolu i ako uspe da predje jedva 3.5 ili ti vrlo-dobra bude zadovoljna jer inace ako ne bude  roditelji bi je kaznili. Voli vise da na njenoj odeci preovladava crna boja ...pa se mozda za trenutak uplasite , al kad je upoznate shvatite da je super osoba. Ako joj se zamerite verovatno ako ne uspete to recima da razresite , bicete pretuceni ...nije ni cudo kad trenira karate.

Prisla sam im , a Mia mi je skocila u zagrljaj.

-Lakse malo, da ne ostanem ovde.- rekla sam joj kroz osmeh...na sta su se obe nasmejale. Poljubila sam Anu .

-Imam nesto da vam ispricam.- rekla sam, all me mija prekida

-Mozes li to kasnije, ceka me Luka.-rekla je Mia , oci joj blistaju kad o njemu govori. Luka je njen momak , u vezi su od 8 razreda sve do sad, drugog srednje. Mia je vec napunila 17 kao i Ana , ja idalje imam 16 , a na leto punim 17.

-Naravno , idi ti koga briga za drugarice.- kroz salu je rekla Ana.

 Na sta smo se sve nasemjale...nas dve smo posle nje krenule u skolu , na ulazu u skolu udarila sam u nekog. Kad sam podigla glavu gledala sam mu u grudi, taj parfem sam vec osetila jutros. Podignuvsi glavu ka gore videla sam tamno-zelene oci, pa naravno drugi put za danas udarila sam u tog kretena.

-Opet ti , ama bas si smotana.- rekao je Marko kroz osmeh. 

Dobro, ima prelep osmeh ...ali to ne menja cinjenicu da spopada svakog ko nosi suknju i ima duzu kosu. Prevrnula sam ocima ... i nastavila prema ucionici,. Kad sam usla videla sam mesto pored Lazara, koji mi je cuvao mesto pored sebe. Lazar je moj najbolji drug, bliski smo kao brat i sestra. Veci je od mene i iskreno bas je lijep....ne brinite on mi je samo drug, nista vise. Druzimo se vec nekih 5-6 godina. On zivi ulicu dalje od mene , razvedeni su mu roditelji tako da je ranije morao svake nedelje da se seli , al od ove godine kad je napunio 17 preselio se tu i zivi sa drugom.

-Kako smo danas , posle onoga sinoc?- pogleda me podigavsi jednu obrvu i nasmeja se. Ukljucuje se Ana koju interesuje sve sto nema veze sa skolom .

-Sta je to bilo sinoc Ema?- ispruzi se svom duzinom preko njene klupe, da bi sto blje cula.

-Ma nista , to sam heta da vam ispricam jutros.

-Kako nista, juce u klubu su se nekoliko momaka htelo potuci zbog nje.-rekao je Lazar, na sta meje pogledala Ana.

-Imaju zasto.- rekla sam kroz salu i zabacila kosu ...na sta su istovremeno prevrnuli ocima i nasmejali se.

Nakon sto sam to izgovorila ulazi profesorka i Ana se vraca u svoju klupu .

***********************

Utisci? Ako vam se svidja obavezno voutajte. Pisite ako imate neke predloge kako bi poboljsala pricu ?











Volim te !Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon