Budim se ranije nego inace , zato sto sam spavala cijelo popodne ...probudili su me zraci sunca koji prolaze kroz zavese. Posto vec imam vremena odlucujem da sem tusiranja operem i kosu , jel eto pere mi se , a i Dzejk spava tako da mi nece galamiti sto je perem pre skole...ali u tome me sprecava malo tople vode ....ponovo je potrosio svu vodu u kuci i nije upalio bojler. Neverovatno, kad se kupa 3 sata.
Odlucujem samo da stavim masku na lice i trazim sta cu da obucem, posto je napokon petak osecam se bas srecno. Planirala sam da obucem crnu trenerku i krop-top majcu i patike...skroz lagana odeca za petak.
Silazim dole i spremam sebi caj i sendvice , cujem kako se spusta Dzejk i odlucila sam da ga prepadnem. Sakrila sam se iza stepenicai iskocila kad se priblizio.
-Aaaaaa!- viknula sam , od cega se on uplasio i vrisnuo , a ja sam pocela toliko da se smejem da me je stomak zaboleo.
-Jesi ti dobro?!- rekao je izbecivsi ocima u mene
-Je li nam se to neko uplasio kao malo dete.- drzim se za stomak ,jer me boli od smejanja
-Sta ti je to na glavi?- zacudjeno me gleda
-Maska, idiote.- idalje se smejem
-Koliko si ruzna prepao bi se od tebe i da je nisi nosila. - podrugljivo se nasmejao , a ja sam sprevrnula ocima
Otisla sam do svoje sobe i obukla se , spremila knjge i pre nego sto sam otisla u skolu malo sam listala po netu. U skoli je kao i inace bilo dosadno , nista se nije zanimljivo dogodilo ...sem sto smo se dogovorile da nocas napravimo zurku , posto moji roditelji nisu tu prespavace kod mene , nismo odavno, a danas smo sve tri raspolozene za zurku a i petak je...savrsen spoj. Kuci sam dosla odma posle skole otisla sam i legla . Umedju vremenu zazvonio mi je telefon.
***
-Hejj, slusajte!- rekla je Ana
-Daa, reci .-ja sam rekla,a zatim je Mia rekla veselo - Sta je bilo?-
-Nabavi nam neki alkohol .- rekla je Ana
-Obavezno, uzecu i ja roditeljima nesto krisom- rekla je Mia, na sta smo se nas dve nasmejale. Volim kod njih sto su obe uvek raspolozene za zabavu.
-Vazii , a vas dve ponesite neke dobre haljine , sutra mozemo izaci.
-Jedva cekamo - rekle su obe
***
Silazim dole da jedem i odjednom me prekida Dzejk koji uzurbano ulazi u kucu.
-Em , gde su kljucevi od motora ?- zadihano govori
-Tu na stolu u hodniku. Gde zuris toliko?- pitam ga
-Dolazi mi drustvo nocas, po pivo i picu -kad je to izgovorio pao mi je mrak na oci
-Ko sve dolazi ?-pitala sam ga iznervirano , jer taman kad pozovem drugarice i on isto mora
-Oni koje ti najvise volis-rekao je sav srecan
-Divno- ironicno sam rekla - uzmi i nama picu onda , dolaze meni Ana i Mia-
-Dnevna je nasa- brzo je odgovorio krenuvsi nazad ka ulazu
-Nije fer -viknula sam
-Prvi sam rekao - viknuo je kad je izlazio
Kad sam zavrsila sa jelom , pospremila sam malo i onda otisla u sobu , pogledala sam koju epizodu serije da ubijem vreme dok dodju . Cula sam se sa roditeljima, i drago mi je sto jos nece doci jer planiram sutra sa drugaricama da izadjem . Pripremila sam nesto od grickalica i uzela boce Somersby i ponela ih u sobu ...sve je bilo spremno za njihov dolazak. Cula sam zvono na vratima i ostisla da otvorim. To su bile Ana i Mia pozdravila sam se sa njima i one su usle.
*****************
Utisci? :)
YOU ARE READING
Volim te !
Teen FictionUzivajte u citanju! Svi znate poznati citat : "Od cega god da su nase duse sazdane, njegova i moja su iste". #1 teenfiction 10.04.2021