Treci deo

2.2K 56 10
                                    

Brzo je dosao odmor , casovi su bili dosadni kao i inace. Otisla sam do kantine i uzela nesto da jedem i zatim sela za stolom sa Lazarom i Anom, a Mia je bila negde sa Lukom.

-Znate li sta mi se desilo posle casa, dok si bila u kantini?-rekla je uzbudjeno Ana.

-Da ti nije profesor iz matematike rekao da si dobila 5 ?- zezam je malo , na sta se ona samo  iskezila .

-Zante ko me je pozvao na sastanak?- Oboje smo je pogledali iscekivajuci odgovor.

-Ko?- istovremeno smo upitali 

-Aleksa. - ona je zaljubljena u Aleksu od kako ga je prvi put videla u mojoj kuci, oci joj sijaju kad govori o njemu. Aleksa je jos jedan Dzejkov drug.

-Ti znas koji je njegov jedini cilj i sta ce biti posle toga?- dodao je Lazar.

-Mozda se sad promenio. - rekla je snuzdeno , svesna je da laze sama sebe.

-Vase sanse da budete zajedno su iste kao da ja dobijem 5 iz hemije .- rekla sam na sta se Lazar nasmejao.

- Pa videcete jednog dana. - govori puna samopouzadnja, bila bi bas srecna da joj se to ispuni jer ga stavrno mnogo voli , ali znam i kakav je i Aleksa.

Uskoro treba da zvoni za pocetak casa , pa samo se ustali od stola i krenuli prema ulazu , ali cula sam da me neko doziva pa sam se okrenula.

-Emaaa!- dere se Dzejk , sedeo je na stepenicama sa njegovim drustvom i jos nekim momci koji provode vreme cesto u mojoj kuci ali nisam se trudila da im zapatim ime i ako su zgodni...a tu su i devojke nista novo. Povukla sam njih dvoje da idu sa mnom.

-Molim. - rekla sam.

-Mozes li mi pozajmiti pare , zaboravio sam ?- upitao me je , vise izgleda kao da me je molio ...a sudeci po devojci koja mu sedi u krili i kojoj je namignuo, ici ce sa njom negde.

-Mogu . - kad sam napokon nasla novcanik i dala sam mu pare , primetila sam kako se Marko ljubi sa jednom devojkom koja mu sedi u krilu , nista novo.

-Kad ti je test , Ema?- upitao je Nikola, kao sto rekoh jedini uvidjani lik u ovom drustvu.

- Cetvrti cas.- rekla sam smoreno , odjednom ubacuje se Marko

-Ti i tvoj momak ste bas nerazdvojni . - kako me nervira kad neko spaja mene i Lazara, a znaju da smo kao braca.

-Nije mi on momak , vec drug. - rekla sam ljutito

-Bolje je sto nije inace bi sad zavrsio u kolicima. - rekao je Dzejk sa nekim vestackim osmehom, ali Marko to zanemaruje.

-Jel ti nosi knjige i drzite se za rukice i te fore.- dobacio je Marko, prevrnem ocima

-Klinci- rekao je Marko smejuci se... posto vidim da nece da prestane, vracam mu istom merom.

-Pazi ti da ne pokupis koju polnu bolest i tako to. -namignem mu i odlazim , a on na to prvrne ocima.

***

Mislim da sam dobro uradila test i ako nisam mogla spavati proslih noci zbog Dzejka i njegovog glupog drustva...tesko je koncentrisati se na nesto kad oni stalno galame. Posle nisam imala vise casova jer profesorka na bolovanju , a srecom nisu nasli neku zamenu. Glava me je bolela i bila sam umorna , krenula sam kuci autobusom jer je Dzejk imao  jos casova.

Kad sam stigla kuci , prvo sam otisla u kuhinju i napravila sebi jedan sendvic a zatim zvala majku ...pricala sam malo sa njom pa otisla u svoju sobu. Posto sam odgledala sve filmove sa spiska koji sam napisala sa Anom i Miom uzela sam neku knjigu da citam , citala sam nekih sat vremena a zatim zaspala i tek sam se probudila sutra ujutru.

**********************

Utisci? :)








Volim te !Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt