Dvadeset sedmi deo

1.6K 40 3
                                    


To se nesme desiti ne smeju mu odseci ruku. Sedam u cekaonicu i ruke drzim preko ociju .Ne mogu vise cekati Dzejka pa odlazim peske . Kroz glavu mi se prolazi nase zezanje na pocetku , poljubac , volim te , ponovo poljubac , mesec dana ne vidjanja , poljubac , Nikola , pismo , nesreca...Marko mora biti dobro . Odjednom mi zvoni telefon pa brzo brisem suze i javljam mu se . 

-Hej - kazem , trudeci se da ne zvucim uplakano. 

-Zasto places ? - toliko me je puta video dok placem , da je logicno da ce provaliti odma .

-Nisam - lazem 

-Ne lazi me - govori mi polako 

-Pa znas , zbog svega a pogotovo onog...- govorim tiho

-Nisam trebao da ti govorim , koji sam ti kurac rekao , znao sam da ces jos vise plakati !- povisava ton , skoro pa se dere .

-Izvini ja sam kriva zbog toga...- govorim jos vise uplakano . Ne zelim da bude ljut .

- Slusaj me , sad ne zelim da pricam o nicemu sto se desilo , razgovaracemo kad izadjem iz bolnice . Sad zelim da ti samo dolazis kod mene i da se ponasamo kao da se nista pre nije desilo ... i bice dobro obecavam. - snizio je ton jer je osetio da placem 

-Izvini , u redu. Ali samo brinem...- govorim smirivajuci se polako

-Pa bolje ti je da brines da ti nocas ne umerm .- rekao je ozbiljno . Molim ? Nemogu ce ?

-Sta ? - govorim uplaseno i neocekivano 

-Pa ako te ne budem video jos jednom na kratko nocas , mogu umerti . - rekao je smejuci ce 

-Jebi se . - rekla sam ljutito , kako me je okinu jer je zvucio mrtvo ozbiljno 

-Volim i ja tebe .- rekao je pa dodao . - Nocas moram da te vidim - 

-Uhh, dacu sve od sebe da dodjem . - zelim i ja njega da vidim , zelim stalno da je pored mene .. ovo ce biti tesko ostvariti .... pored roditelja i Dzejka . Jao zaboravila sam na Anu i Miu obecala sam im da nece biti nista od ovoga . Nadam se da ce razumeti ...

***

Spremam se da odem do njega , navlacim na sebe neku trenerku i svezujem kosu u pundju i silazim dole . Ulazim u dnevnu sobu i vidim mamu i tatu  kako sede na kaucu , a u to vreme ulece u kucu Dzejk . 

-Dodji te ovamo . Vas smo cekali . -  govori mama 

*****

Utisci ? Sta mislite da ce im reci , pisite molim vas .... zanima me oce li ko pogoditi .Malo je kraca , ali nadam s da ce vam se svideti , kasnije izlazi i 28 deo. Voutajte i kometarisite kao znak podrske. Hvala sto citate moju pricu!!!




Volim te !Where stories live. Discover now