- Ema - kaze tiho i pogleda me tim tamnim ocima u kojima se ja izgubim, pa skrecem pogled.
-Sta hoces Marko , rekla sam ti da se vise ne vraces ! - govorim , moram biti jaka kako se nebi ponovo igrao sa mnom.
-Jesi , ali ..- prekidam ga
-Ali sta ? Nije ti bilo dosta jednom da mi kazes jebeno lazno volim te i da odes ?! Nije ti bilo dosta da me zavlacis , mozes imati sve devojke zasto jebote oces i sa mnom da spavas ?! Nerviralo te je sto sam te od pocetka odbijala , i hteo si se poigrati sa mnom , ali ako oces da znas jesi uspeo si .. i da te posavetujem . Nemoj nikad voleti , mozda neces shvatiti, ali kad jednom zavolis ...znaj da ces patiti...- tu sam stala i pocela sam plakti . Plac i jecaj su bili snazniji i njima sam se prepustila .
Kolena su mi zaklecala , a on je brzo prisao i zagrlio me . Bila sam toliko ocajna tad , da mi je cak i njegov zagrljaj trebao i ako je sve ovo zbog njega bilo. Plakala sam mu u majcu , uzdisala i jecala .
Marko P.O.V
Drzao sam je cvrsto u zagrljaju , plakla mi je u narucju i to sve zbog mene . Nisam mogao to da podnesem . Cuo sam je onu noc kad sam otisao , zapravo bio sam ispred vrata , jecalaje i plakala , hteo sam uci ali samo bi zasrao stvar jos vise . Bezim od toga, ne zelim sebi da priznam da mi se ova mala klinka zavukla pod kozu , kad sam joj prvi put usne poljubio hteo sam jos i jos , ona je bila kao droga ... ako uzmes malo , zeleces jos ...
Izludjivalo me je sto je svake veceri isla sa Nikolom , a jos vise sto ju je taj balavac mozda cak i poljubio , a ona to ne vidi ali balavac je lud za njom. Kad mi je ono u parku odgovorila , hteo sam da mu razbijem nos ali suzdrzao sam se . Izbegavala me je citave nedelje a to me je izludjivalo , ne zelim sebi to da priznam ali je istina , najgore je to sto sam je ja povredio ovako , sve ove suze su zbog mene , ali ona mi vise nece verovati.
-Ema ? - govorim joj saptom
-Cuti..sa..mo . - rekla je kroz jecaj
- Saslusaj me molim te . - govorim joj tiho . Odjednom iza mene se pojavljuje plavusica iz bara i pljasne me po zadnjici .
-Markooo... sta radis bre tamo .. dodji dole . - govori tako piskavim glasom , vise zvuci kao pistaljka . Ema se naglo sklanja iz zagrljaja i gleda je .
- Ko si ti ? - pita Ema . Sranje. Sranje. Sranje . Ne sad .
-Ja sam Markova prijateljica Lejla . Zao mi je sto si ocigledno plakala. Ali treba mi Marko . - govori i na kraju mi namiguje , a ja je prostrelim pogledom .
-Idi dole Lejla . - naredjujem joj
- Jel ona tvoja za nocas , mislila sam da ces sa mnom provesti vece . - kaze Lejla . Jebote ! Glupaca . Kunem vam se nisam zeleo sa njom sinoc nista , jebote nedelju dana sam odbijao devojke ...
Ema P.O.V
Kad je to izgovorila , kao da su mi se noge odsekle . Ta bol... zbog njega...
-Idi jebote vise . - vice Marko na nju
-Okejj. - i odlazi ona , a ja otrcavam u sobu , ali me hvata za ruku .
-Ema , molim te saslusaj me . - govori mi
- Ne mogu... ne nocas . - rekla sam i otrgla ruku iz njegove . Otisla sam od njega i legla u krevet i zaspala brzo .
***
Rano ujutru
Marko P.O.V
Izlazim iz kuce , rano ujutru, nisam mogao oka sklopiti sinoc, uh ... nailazim na onog balavca Nikolu , jebote jos mi on sad treba .
-Zdravo, Marko . - govori i prilazi mi . Pravim se da ga ne vidim i krecem na drugu stranu , ali ovaj je uporan trci za mnom . Sta li oce ?
-Zdravo , Marko . - govori sa toliko ljubaznsti , da mi se gadi
-Jebote cuo sam te i prvi put . - kazem besno
-E super . Hteo sam da ti kazem nesto ?- govori
-Moram li da te slusam ? - govorim i nastavljam setati , a on krene za mnom .Sranje.
- Ako i malo volis ... ne pogresno ti nikog ne volis ... -Teo sam nos da mu slomim , pa sam ga podigao za tu glupu kragnu na majci .
-Slusaj klinjo..- prekida me - Ako cenis Emu , ostavices je na miru. Sve mi je rekla i ne zasluzuje biti povredjena . Izbegavaj je , svaki put kad te vidi samo joj bude teze .-kad je to rekao spustio sam ga , zapravo bacio sam ga na pod i svejedno sam ga udario u facu , pa otisao.
Mozda je u pravu , ali to me izludjuje . Odlucio sam da je vise ne mucim da me saslusa nego sve da joj ispisem , nikad ne pisem ali olaksacu i sebi njoj .
Mesec dana kasnije ...
***
Utisci sta mislite da ce se dalje desiti? Voutajte i komentarisite ako vam se svidja . Hvala vam puno !!!
BINABASA MO ANG
Volim te !
Teen FictionUzivajte u citanju! Svi znate poznati citat : "Od cega god da su nase duse sazdane, njegova i moja su iste". #1 teenfiction 10.04.2021