Dvadeseti deo

1.8K 51 12
                                    

Odjednom za ruku me hvata Marko. Od njegovog dodira srce pocne jace da mi lupa. Izgleda da stvarno nesto osecam prema njemu i ako to ne zelim sebi da priznam. Steze mi ruku i vuce me , ocigledno oce da ga pratim . Okrece glavu i odmerava me , bila sam u suknji i majci . Njegove tamne oci tako blistaju i gubim se u njima svaki put kad me pogledaju. Na jednom kraju usana mu se pojavljuje zlobni smesak. 

Dolazimo u sobu i on zakljucava vrata , ja ga pogledam upitno . Mislim ne zelim da nas Dzejk vidi , ubice vas ako sazna...ali ipak .

-Sto zakljucavas ? - pitam posle kojeg trenutka , tako tiho da se cudim kako je uopste cuo

-Pa zbog Dzejka , a i videces uskoro. . - kaze i naigne mi , a ja se nasmejem. Skida majcu i baca je na pod. Uh, jebote  Gledala sam ga i pre bez majce ali nikad nije izgledao ovako dobro.

Priblizava mi se , polako , ovo cudno iscekivanje kao da traje satima . Kad mi se priblizi svega koji milimetar podalje od mog tijela .Stavi jednu ruku na moj struk a drugom mi dotakne moju , od njegovog dodira se odma najezim ...klizi rukom po mojoj do mog obraza , pa mi ga onda miluje . Pomeri po koji  zalutali pramen sa mog lica i priblizava mi se polako . Nosevi nam se skoro dodiruju, a kad je krenuo da me poljubi zatvorila sam oci , refleksno. Usne su mu tako meke i tople , osecam elektricitet . Cuveni leptirici mi se pojavljuju u stomaku . Steze mi struk i priblizava me njemu , a onda neocekivano i naglo me podize i grubo spusta na ormaric , ali istovremeno i nezno i strastveno. 

-Opusti se , duso. - rijeci "duso" mi pariraju usima , cudno je ali lepo. Upravu je sva sam ukocena , a kako i necu biti ... Samo sam klimnula glavom.

-Zelim tvoje ruke na meni . - govori mi tiho u vrat . Zatim stavljam ruke njemu na ledja , cudno je ne znam sta sa njima da radim , osetim kako se smeje krisom .Ali kad mi pridje vratu i zasipe me malim poljubcima , nekako postajem opustenija i ruke mi se malo  vise krecu po njemu.

Spusta jednu ruku na moju butinu , a ja refleksno krenem da je maknem ali onda je vracam na njega . Ruka mu lagano klizi ka gore , tacno do ruba suknje i tu se zaustavlja, pa onda pravi kruzne pokrete prstom. Atmosvera je bas napeta, bar kod mene je tako. Odjednom me podize i nosi po sobi .Cutim i gledam sta ce dalje da uradi... spusta me na krevet i za svega sekundu se nalazi iznad mene . Oh 

Nastavlja da me ljubite ali sada osecam njegov jezik , cudan je osecaj ...Ali pokusavam da ga pratim.

-Je li dobro ?- govorim mu tiho na uvo , a on se smeska i klima glavom. Ja svoje ruke premestam na njegove , ruke su mu tako velike i snazne . Mojim rukama klizim po njegovim . 

-Volim tvoje male ruke na meni .- odigne se malo i kaze , a ja se nasmesim . Pa onda vraca glavu na moj vrat , usisava mi kozu i mislim da ce mi napraviti sljivu ... Dzejk ! Sranje ! Pomeram ga ali on se opire , i nastavlja ...koliko god zelim da ga maknem , isto toliko ga i zelim. Ali onda nesto uradi sto nisam ocekivala...

Spusta ruku na moju butinu i polako ide prema gore , ali ovog puta prelazi suknju i polako ide do mojih gacica . Ja ga brzo zaustavljam , ali on nastavlja .

-Stani molim te ! - kazem mu tiho , glas mi je hrapav , ne zelim ovo sad 

-Opusti se . - sapuce mi na uvo . Nastavlja i kad stigne do gacica , krece da zadize suknju ...ali ovo malo razuma postaje dovoljno . Odgurnem ga nekako ...

- Prestani , previse je ovo!- kazem tihho , glas mi je hrapav

- Sigurno ?- spuce mi na vrat , a njegov topao zadah me golica

-Da...ne.. ze..lim ovo . - kazem zamuckivajuci . Nisam ovakva inace , ali prvi put sam u ovoj situaciji . Nalazim se na nepoznatoj teritoriji. 

-Zasto ? - nastavlja mi saptati u vrat i dodirivati me  , moram se opirati ovom savrsenom osecaju 

-Necu tebi da se pravdam. - nisam zelela ovo reci , ali reci su izasle pre misli...

-Sto smo tako nervozni.- smeska se 

-Nisam , nego ...- govorim i gledajuci negde u stranu , a on mi uzima lice jednom rukom i usmerava ga tako da ga gledam tacno u oci 

-Nego sta ?- zapitkujeme  i uzdize se na laktove 

-Ovo je previse ... ne zelim sad to . Mi... - govorim , a on me prekida

-Kako mislis to mi ?- pita me , a ton mu se menja ...

-Sta ?- pitam ga gledaju ci ga zbunjujuce

-Ako ti mislis da cu ja da sedim ovde sa tobom i da se drzimo za ruke i grlimo ...taj jebeni film neces gledati.- govori , ali ne mogu razazna ti osecali sta dok to govori ili ne , ali kao da o govori bezosecajno

-Molim ?- pitam ga 

-Sta molis ? Sta ti nije jasno ?- govori vec vidno ljutito i uzdize se . Slazi sa kreveta i oblaci majcu...

-Gde ces ? - pitam ga i ustajem se .

-Nisi valjda mislila ti stvarno to da cemo mi raditi . Sta radim ja cijeli zivot , i sad da cu zbog tebe to prestati jer tebi to odgovara .-kaze povisujuci toni jos se podrugljivo nasmeje... kako moze neko da bude tako divan i istovremeno tako grozan

-Pa ... rekao si da me volis . - kazem mu , zanima me sta ce na to reci 

-Pa sta ? To sam rekao da bi nocas dobio ovo. Ali znao sam da si klinka ...- kad je to izgovorio kao da mi je na srce pao kamen .  Kao da sem se slomila u sto komada ...povredile su me njegove reci.

-Jel me to sad zajebavas ? - pitam ga i gledam ga pravo u oci . Neverujem sta sam cula upravo

-Ne. - kaze i podize ruke , kao da se izvinjava a zapravo ga nije briga 

-Izlazi iz sobe smesta i nevracaj se ! - vicem na njega , suze mi se kupe na ocima ...jos mi samo fali da vidi da me je ovo povredilo . Izlazi , pa zalupi vratima . 

Sedem na pod i suze mi krecu...

*****

Utisci? Da li ste ovo ocekivali ? Ako vam se svidja voutajte i ostavite misljenje . Redovnije ce sad izlaziti delovi. Hvala vam i volim vas !!!


Volim te !Where stories live. Discover now