Cetrnaesti deo

1.8K 47 8
                                    

Prosla je skoro cela radna nedelja , sad je petak . Roditelji su se vratili sa putovanja , bili su u Italiji . Rekli su da cemo i mi ici da je posetimo , jedva cekam. Nista se nije specijalno desavalo tokom ovih dana , standarno skola ...dosadna kao i uvek . Marka nisam videla nekoliko dana, sto je veoma cudno jer ga za ovih 16 godina gledam svaog dana. Onaj ko treba  da izbagava nekog sam ja , jer se on igrao samnom, al briiga me. kao sto rekoh nista se nije desavalo specijalno , sve do petka ...

Kad sam zavrsila spremanje za skolu silazim dole .Kao i obicno u dnevnoj sobi su bili Dzejk , Aleksa i Liam . 

-Jos vam Marko fali i skup morona bi bio poptpun. - rekla sam kroz osmeh , dzejk me je prostrelio pogledem a ova dvojica su se smejali.

-Rekla si nesto Ema ?- pitao me je Aleksa smejuci se , a iza mene je prisao Liam i poceo me gilicati.

-Rekoh kako ste ?- jedva sam rekla kroz smeh jer sam bas golicljiva.

-Tako je vec bolje . -rekao je Liam smejuci se i odaljio se od mene. On i Stefan su se laktovima gurkla i namigivali mi . Mangupi . Kasnili smo malo u skolu , jer Dzejk nije mogao da odabere koju ce majcu obuci ,kreten. Prisla sam ormaricu da uzmem knjige i taman kad sam zatvorila ormaric osetila sam neciji dah na vratu .

-Sta radus, mala ? - cula sam vrlo poznat glas , od cega mi je srce pocelo lupati . Sigurno zato sto mi Marko, drug mog brata i najveci playboy skole, stoji tik uz zadnjicu ili zato sto vise ne znam sta da ocekujem , posle njegovog dosadasnjeg ponasanja.  Brzo sam se pomerila podalje od njega i pitala ga.

-Sta hoces Marko?- u pokusaju da zvucim opustena i mirna , dok sam zapravo u sebi drhtala.

- Od tebe puno , mala...dosta toga. - ponovo mi se priblizio , a meni je srce pocelo brze da lupa.

Bacio je pogled iza mene i prevrnuo ocima , a ja sam se okrenula cisto iz radoznalosti .  Kad sam okrenula glavu nazad.- Objasnicu ti kasnije.- rekao je to i  njegove usne su se nasle na mojima.

Jedna ruka mu je bila na mom struku, a druga nam mom vratu , priblizio me je blize sebi . Jednom me je mazio po obrazu a drugom stisnuo jos cvrsce . Dodir mu je bio tako primamljiv, nezan , osecajan ali istovremeno  grub i nezasit.

Kad sam napokon , svatila sta se upravo desava. Ljubim se sa Marko , Markom- najbolji drug mog brata, Markom- osoba koju sad mrzim , Markom- doslovno fack boy skole , upravo me je poljubio u hodniku , pred cijelom skolom. Ponovo je napravio nesto sto nebih nikad ocekivala... Brzo sam se odmakla od njega i gledala ga zacudjeno , pogledala sam oko sebe, bar Dzejk nije bio tu , ali zato je tu bilo pola skole . Ana i Mia su gledale sokiranu , a ko ne bi . Jos jednom sam osmotrila da vidim jel tu Dzejk , srecom nije al ce brzo saznati .

- Sta ti je Ema ? Zasto si bleda ? - jel to on mene upravo pitao , zeza li se on sa mnom ...ako ne zna upravo me je poljubio na sred hodnika , a kad to Dzejk sazna , uh... Pogledala sam ga i otrcala u wc. Osetila sam kako me gledaju djevojke , to su bili ljubomorni , zacudjeni pogledi a i cula sam sta su govorili.

- Blago njoj !

-Jesu oni zajedo ?

-Sta se to upravo dogodilo ?

-Lagano, samo je jedna u nizu.

-Jebena srecnica !.... i slicno.

Zatvorila sam vrata , naslonila se na njih ... zatvorila sam oci i udahnula . Kad sam ih otvorila videla sam Dzejka i Liama. Super usla sam u pogresan wc. 

*****

Utisci ? :) Voutajte ako vam se svidja . I ostavite vase misljenje i kritiku ako imate kako bih mogla poboljsati pisanje. Hvalaa !!!


Volim te !Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu