Dvadeset sesti deo

1.7K 45 4
                                    

Obrisala sam suze sa lica i provirila kroz vrata . Ne znam koliko on mene hoce da vidi posle onoga , alija sam morala njega da vidim . Kad me je video prvo se namrstio , ali se odma zatim nasmejao . Tako lep osmeh jos nikad nisam videla . 

- Udji , mala . - rekao je i onda sam mu prisla . Sela sam pored njega na stolicu .

-Izvini , nije trebalo tako da ispadne . Nik me je namerno poljubio pred tobom , ja sam mislil da smo prijatelji , ali da sam te poslusala , ne bi se nsita desilo od ovoga . Pismo sam procitala tek danas , Nikola mi je nekako uzeo pismo i sakrio ga kod sebe . Htela sam da ga ubijem . Izvini , da sam na vreme videla , sad bi bilo sve super , ti si morao cekati esec dana da dobijes odgovor na pismo . Ja sam se cudila zasto si odgovarao ozbiljno , kad bi te pitala imas li sta da kazes ...A..a..a stvarno mi je zao da ...ti sad ... ne bi bio ... Zbog mene si imao saobracajnu nesrecu ...izvini...-pricala sam 100 na sat  i jedna suza mi se otela , i on je polako podigao ruku i obrisao mi je .

-Polako, mala.Drugi put ce mo pricati o tome. - rekao je tiho . 

-Nisi ti kriva ... zapravo jesi. - rekao je i na mignuo mi , a ja sam nasmejala . 

-Izvini .- rekla sam tuzno

-Dodji ovamo .- siremo je rasirio ruke , zeleo je zagrljaj . 

Cvrsto sam ga grlila , miriso je tako dobro kao i uvek . Srce mi je ubrzano kucalo , a mogu i osetiti i da je i njegovo . 

-Reci mi da volis samo mene .- rekao mi je tiho na uvo 

-Samo tebe . - rekla sam mu 

-Sta ? Zelim to da cujem . - rekao je 

-Volim te . - rekla sam mu ,  to je bio toliko srecan trenutak napokon , da sam htela da pocnem da skacem oko njegovog kreveta, ali misliobi da sam luda

-Hoces li biti dobro ? - pitala sam tiho , dok su mi suze lagano klizile po licu . Cim ga vidim takvog u bolnickom krevetu , rastuzim se . Podigao se jedva u sedeci polozaj i stavio sake na moje obraze i obrisao mi suze.

-Obecavam da hocu . - rekao je, ali nije izgledao kao da je tako

-Sigurno ? - rekla sam tiho . - Ne bi sebi nikad oprostila da ti se nesto desi. -

-Ne brini , ali ako ne budem vodio racuna moze doci do infekcije na ruci , jer mi je metal zasekao duboko kozu . Jer ako bi doslo jedini spas bi mi bilo ..- zacutao je pa je nastavio . - oseku ruku- 

Stavila sam ruke preko usta od soka i pocela sam da placem. 

-Ne , ne ,ne . To se nece desiti . Ne moze to da se desi , ne sme ...-pocela sam brzo da ovorim kroz jecaje .

-Nece, ne brini mala . - rekao je smirujucim tom . -Oni ce brinuti o meni neko vreme , ne znam koliko cu morati da ostane , al sve dok ne zaraste ova rana . 

-Ostani koliko god treba ,molim te samo da se oporavis. - rekla sam mu i uzela mu ruku i cvrsto je stegnula 

- Ocu , ali to bi moglo i brze da zaraste ako bi ti dolazila svaki dan . - to mi je izmamilo osmeh na lice .

-Dogovoreno . - rekla sma srecno , gledali smo se i taman kad smo krenuli da se poljubimo ulazi Dzejk .

-Ema, oces li vise . Ocu i ja da ga vidim .- pitao je a ja sam pre nego sto je video izvukla ruku iz njegove . 

-Sacekaj jos malo , jos koji trenutak . - rekla sam mu i on je izaseo. 

-Ne govori mu nista inace necu moci uopste da te vidim . - rekla sam Marku

A on se malo priblizio meni i poljubio me je . Ljubili smo se nekoliko trenutaka . I onda sam vec morala da idem , da nas Dzejk ne zatekne . 

-Vidimo se sutra - rekla sam mu nasmejano 

***

Kad sam izasla , a Dzejk usao ...posle par koraka ne mogu vise zadrzati suze . Pocinjem da jecam i da trcim ka napolje kako me nebi cuo . U glavi sam ponavljala samo bice dobro . 

***

Utisci ? Da li vam se svidja ? Ako da voutajte i ostavite vase misljenje , puno bi mi znacilo da vidim vase misljenje za moju pricu . Hvala vam !!!




Volim te !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin