Dzejk P.O.V.
Jedva se dizem iz kreveta, kasno sam bio sa jednom devojkom sinoc ,zavrsavam sam obaveze u kupatilu i ulazim u Emiu sobu ,zastajem i ne verujem sta vidim. Zasto spava u kosulji nekog momka, prilazim joj i osetim veoma poznat miris.
Jebem ti mater, Marko. Priblizavam joj se da se uverim da je to njegova kosulja i ona se budi.
Ema P.O.V.
Budim se i vidim Dzejka koji stoji i zuri u mene, ocito besan iz nekog razloga. Samo da nije video one modrice .
-Sta radis ?- pitam ga jos uvek pospana
-Mislim da bi ja to tebe trebao da pitam? Gde je on?!- vice i juri po sobi besno .
-Sta je s tobom, od ranog jutra... sta trazis?-zbunjeno ga pitam, ne znam o cemu prica, sve dok ne vidim sta nosim...Zaboravila sam da skinem Markovu kosulju..
-Marko skot jedan, nije mu dovoljno no oce da se zavuce i u gace moje sestre! Samo kad ga nadjem ubicu ga!- trazi po sobi i govori povisenim tonom
-Stani , nije ono sto mislis !- govorim mu i podizem se u sedeci polozaj.. ne znam ni ja sta mislim , pokusavam da smislim dobro objasnjenje , ali iz misli me prekida...
-Sta je to?!-povisio je ton, pogled mu se zaustavlja na moju ruku , pa se spusta na moju butinu, Oh ne..
- Udarila sam se , nije starsno.- lazem i spustam pogled kako ga ne bi gledala u oci, pokusavam da se izvucem
-Zasto me lazes?! Sta se desilo ? - snizava ton i podize mi glavu kako bih ga gledala u oci
-Pa...- uzdahunala sam i pocela da placem, ispricala sam mu cijelu pricu, a on me je sve vreme drzao za ruku... rekla sam mu kako mi je bilo lose, pa me je neki stariji lik napao, i kako mi je Marko pomogao...kad sam zavrsila cvrsto me je zagrlio , njegov zagrljaj bi me uvek smirio , osecala sam se sigurno.
-Ne mogu da verujem da si htela to da mi to precutis, uvek mozes sve da mi kazes. Kad nadjem tog lika ubicu ga .- besno je govorio
-Sad sam u redu, Marko ga je prebio, mislim da se to vise nece ponoviti , naucio je lekciju. - na licu mi se pojavio smesak kad sam se setila koliko je Marko sinoc bio besan.
-Obecaj mi da neces ici vise sama uvece. - prevrnula sam ocima, jer sam znala da ce mi zabraniti nesto ovakvo.
-Nisam mala, al dobro...obecavam ...verovatno. - rekla sam . Jos jednom me je zagrlio i izasao. Trebala sam da objasnim sad devojkama sve ovo , a to je tezi deo , znajuci njih i to koliko ce se prepasti.
Vratila sam se da lezim i razmisljala o tome sta se desilo sinoc, svaki put kad pomislim jeza bi mi prosla kroz telo. Sta bi bilo da Marko nije dosao. Jeste da nismo u najboljim odnosima , ali on se uvek brinuo za mene i trudio da me zastiti. Razmisljala sam kako cu posle ovoga normalno izlaziti napolje uvece, plasicu se i to sam znala. Sisla sam dole na dorucak posle nekog vremena i nakon toga uzela da ucim , dok mi se jos nije previse skupilo uzecu da ga na vreme zavrsim.
Marko P.O.V.
Jedva da sam nocas spavao, razmisljao sam o njoj. Sta bi se desilo da nisam dosao? Sta bi bilo da ju je onaj manijak silovao. Nikad nisam bio dobar prema devojkama , koji se kurac desava sa mnom? Kad pomislim da sam se ponudio da ostanem sa njom da je pazim dok Dzejk dodje. Ne zelim da osecam nista prema devojkama , pogotovo ne prema njoj , ne smem...jebote odakle mi ideja da osecam nesto osecam prema njoj. Lupio sam sebi samar kako bi se vratio onaj ne zainteresovani hladni Marko kojeg briga za osecanja devojaka. Nisam ni primetio da me riba s kojom sam proveo noc gleda zacudjeno.
-Sta ti gledas ?- rekao sam joj bezosecano , kao dobri stari ja
-Nista, ludo smo se nocas proveli mogli bi da ponovimo nocas?- rekla mi je kroz osmeh i stavila mi ruku u kosu, jebeno mrzim kad mi neko dira kosu
-Koji ti je kurac , sta pokusavas ?! Ja odlazim sto znaci da i ti ides. - rekao sam sa povisenim tonom od cega se ocigledno uplasila , al bas me briga . Ustao sam navukao majcu i farmerke i krenuo.
-Odbacicu te do kuce , pozuri . - rekao sam ljutito, ne verujem da ta klinka utice na mene.
******************
Utisci ? Nadam se da vam se svidja , pisite misljenja i voutaj te ako vam se svidja. Volim vas !
ESTÁS LEYENDO
Volim te !
Novela JuvenilUzivajte u citanju! Svi znate poznati citat : "Od cega god da su nase duse sazdane, njegova i moja su iste". #1 teenfiction 10.04.2021