-Imam ali nisam htela da je obucem i prestani da se deres na mene, i zasto je ovoliko ljudi u nasoj kuci ?- gledam po kuci masu ljudi koji piju i plesu.
-Aha, malo smo se zaneli .- smeje se i prolazi prstima kroz kosu, pa onda udara laktom Aleksu i namiguje mu.
-Mislis ti si se zaneo . Fino sam ti rekao, ali ti si navaljivao.- odgovara mu Aleksa koji prelazi pogledom preko Aninog tijela . Opa ..
- Dobro covece, jer moras biti tolika izdajica ?- rekao je Dzejk pa prevrnuo ocima
-Sta se desava ovde ?- cula sam dobro poznati glas iza sebe .
Nisam smela da se okrenem , jer je tacno iza mene stojao Marko. Mogla sam da osetim njegov jak parfem.
- Ma nebitno . No dodji da mi pomognes da unesemo ono pice sa terase.- rekao je Dzejk i krenuo
- Ako bas moram .- rekao je Marko krenuvsi za njim , ali se okrenuo ka nama i pogledao me pravo u oci, malo je reci da su mi se noge oduzele . -Dame nocas bas dobro izgledate.- rekao je Marko , ali imam osecaj da je to bilo meni upuceno. Imao je neki hladan izraz na licu , ali kad je pogledom presao preko mog tijela u jednom uglu usana pojavio mu se smesak . Zatim je otisao na sprat za Dzejkom. Sta se desava sa njim...
- Idemo nesto da popijemo - rekla sam im , a one su posle samnom do kuhinje. Posle nekoliko casica , vec sam bila pijana. Ne naravno totalno , ali bila sam dosta slobodnija . Plesala sam sa masom i prepustila se muzici . Zatim sam osetila neciju ruku na svojoj , to je bila Ana.
-Dodji da igramo istina izazov ovamo. - vikala je kako bi nadglasala muziku. Klimnula sam glavom i krenula za njom.
Sela sam na kauc pored Ane i Mie . Bilo je dosta devojaka i momaka koje nisam znala , sem Liama, Dzejka i Aleksu. Vrteli su neko vreme i postavljali razne izazove jedni drugima . Kad je dosao ponovo red na Liama flasa se zaustavila na mene.
-Istina ili izazov. - pitao me je
-Izazov - rekla sam i on se nasmejao , pa ga je Dzejk prostrelio pogledm ...ono tipa pazi sta joj zadajes
- Napuni bocu hladnom vodom i prikradi se Stefanu , poli ga a onda pobegni .- rekao je a ja sam izbecila ocima , zasto bi mi to zadao... taj izazov se dosta razlikuje sa ostalim , ali sta da se radi bolje to nego da se ljubim sa nekim ovde.
-Gde je on ?- pitala sam
- Opa , mislio sam da ces traziti drugi izazov .- bio je iznenadjen koliko i ja , samo sam mu se nasmejala i krenula put kuhinje.
Napunila sam bocu i krenula napolje. Prisla sam iza Stefana ...
-Ta tri, jedann...dvaa, trii !- viknula je Mia
Sva ledena voda bila je prosuta na Stefana.
-Koja si ti caricaa- rekao je Liam i urlao od smeha .
- Sad si gotova - viknuo je Stefan , kad se okrenuo prema meni . Pocela sam da bezim , smejala sam se i istovremeno vristala , a on me je jurio po dvoristu. Stigao me je i poceo da me golica.
Marko P.O.V.
Sedeo sam napolje i ljubio se sa jednom devojkom , kad mi je pogled skrenula Ema. Gledao sam kako je Stefan pipa svugde po tijelu dok se ona smejala kao blesava. Ne znam zasto , ali cinjenica da je on dodiruje svugde po tijelu me je bas nervrala.
Gurnuo sam ovu devojku sa sebe .- Oces da prestanes da je diras a?- bio sam besan sto su svi primetili i zacudjeno su me pogledali . Kad sam svatio da sam ovo bas glasno odvalio, nije mi bas bilo dobro.
-Sta tebi smeta sto je on golica ?- pitala me je Ana sa osmehom.
-Nesmeta mi , bas me briga - rekao sam i povukao onu devojku kod sebe .
- Emice, dodji da te zagrlim kao znak izvinjenja. - rekao je Stefan, od cega sam ja jos vise popizdeo.
-A ne ne ...dovoljno sam ja mokra zbog tebe. - rekla je cerekajuci se Ema
- To zvuci dosta pogresno .- rekao je Liam , dok se smejao zajedno sa ovom trojicom , Dzejkom , Aleksom i Stefanom.
- Bas ste perverzni. - rekla je Ema nadureno . I ako sam se trudio da je jutros ne primecujem , i rado bi joj se nasmejao kad mi je bila otvorila jutros vrata , izgledala je tako jebozovno u onoj pidzami , uprkos zelji nisam smeo . Ne smem sebi da dozvolim da postanem osecajan. Od pomisli da ju je dodirivao svugde po tijelo , bilo mi je muka . Otisao sam unutra i otpio nekoliko casa.
**********
Utisci ? :) Voutajte ako vam se svidja . I ostavite ako imate neku kritiku kako bi mogla poboljsati pricu. Hvala svima koji citate !!!
ESTÁS LEYENDO
Volim te !
Novela JuvenilUzivajte u citanju! Svi znate poznati citat : "Od cega god da su nase duse sazdane, njegova i moja su iste". #1 teenfiction 10.04.2021