Deveti deo

1.9K 51 2
                                    

Marko , pobogu ubices ga !- jedva sam skupila snage da viknem , prvo se nije osvrtao , al sam jos jednom viknula i okrenuo se i prisao mi.

-Jesi li dobro , mala?- pitao je tako brzinim galsom da nisam mogla da poverujem da je on to rekao. Prisao mi je i pomogao mi da ustanem i kad je video iscepane djelove haljine , krenuo je da se varti da ga jos izdurada , ali sam ga uhvatila za ruku.

-Da...zahvaljujuci tebi- jedva sam promumlala tankim glasicem. Pocela sam da placem, ne mogu da verujem da sam zamalo bila silovana.  Sagnuo se i obrisao mi suze sa lica.

-Sad je sve u redu.-reko je briznim glasom i zagrlio me je , u njegovom zagljaju sam se i osecala tako.

Krenuo je da otkopcava dugmice svje kosluje i ogrnuo me je njom, posto mi je haljina bila veoma pocepana, cucnu je ispred mene i zakopcao je...i ako ga vidim cesto bez majce kod kuce , ova atmosfera cini kao da ga prvi put vidim , ima tako snazne i zategnute misice. Pogledal sam ga , jer nije imao nista na sebi gore , a napoje je veoma hladno ali mi je samo namignuo.

Krenuli smo , ali ja nisam mogla da se krecem  koliko mi je bilo lose.

-Pobogu ti nemozes ni da setas. Vodim te odma kuci.- podigao me je u svoje narucje , a ja sam ga zagrlila. Njegov parfem je bio tako neodoljiv. Dosli smo do kola i on je otvrio jednom rukom vrata i nezno me stavio na sediste.

Marko P.O.V.

-Ema?- rekao sam al je vec zaspala  dok sam presao na svoje sediste. U glavi su mi se motale samo misli sta bi bilo da ja nisam dosao. Ne mogu ni da zamislim da ju je zamalo taj degenerik silovao, sta bi se desilo da nisam stigao.Ona je tako ranjiva i mala ko zna na sta bi bila spremna da uradi sebi...plakala je i drhtala nikad je nisam do sad takvu video . Bacio sam pogleda na nju i video modricu na ruci ...ali kad sam video modricu na njenoj butini koja je bila veoma bizu njenim gacicama , hteo sam da se odvezem nazad kod onog i da ga namrtvo pretucem...nisam primetio da sam vec stigao.

Kad sam izasao i otvorio njena vrata, ona je otvorila oci.

Ema P.O.V.

-Kad smo pre sti-gli... Jes-am li ja to zasp-ala?-promrmljala sam a on se blago nasmejao.

-Dodji- rekao je i pruzio ruke da me ponese.

-Mo-gu sama- pokusala sam da izadjem al nisam mogla , pa me je on podigao i poneo u kucu. Poneo me je do mog kreveta .

-Da li te boli ovo ?-pokazao je na ruku i butinu , kad je dotakao moju butinu malo sam se postidela jer je modrica bila visoko na butini...

-Malo boli, u redu je sad.- rekla sam tiho , bila sam nervozna jer je buljio u mene, a i neprijatno pa sam se pokrila .

-Hoces da ostanem ovde sa tobom dok se ne vrati Dzejk ?- upitao je 

-Hvala , nema potrebe dobro sam sad . A  nisam mala . - rekla sam mu

-Za mene ces uvek biti jedna mala klinka sa kikicaman. - rekao je ,nisam znala kako da odreagujem , ne znam jel se sali ili je ozbiljan i dal treba da se postidim i raznezim ili uvredim, inace kad sam bila mala cesto sam nosila kikice... Ali samo sam se nasmejala zbunjeno...

-Sigurno ti ne treba nista vise?- stao je kod vrata i pitao me , klimnula sam glavom..i on je krenuo prema vratima...

-Marko- rekla sam , a on se okrenuo.

-Nemoj reci Dzejku za ovo molim te !- rekla sam , jer ako bi saznao ne bi mi davao nigde da idem.

U redu, ali ces mu morati reci za to  , vazi?- ja sam samo klimnula glavom , a on je izasao. Zatim sam utonula u san.

************************

Utisci ? Kraca je prica ali ubrzo ide sledece poglavlje. Voutaj te i ostavite vase misljenje . Volim vas !



Volim te !Where stories live. Discover now