Da sagledam situaciju , upravo me je poljubio Marko i to drugi put za redom , nije stigao ni prvi put da mi objasni , a sad me je vec poljubio ponovo ? Takodje upravo mi je rekao da me voli , molim? On da voli i to mene ? Staa? Neverujem sta se upravo desilo , milion misli mi prolazi kroz glavu . Jaoo, pa mi se jos ljubimo , njegove usne su tako vrele i meke , zelim ih jos i samo jos. Jednom rukom me stiska za struk , a drugom mi miluje obraz . Ima tako velike i snazne ruke.U stomaku mi se stvaraju oni leptirici kako ih svi vec zovu .Srce mi kuca ubrzano , kao da ce iskociti. Da li ga ja volim ? Da li cijelo vreme od sebe same krijem cinjenicu da volim ovog momka ? Da sam prema njemu osetila nesto vec prvi put kad mi je bio u sobi a ja u peskiru , njegove reci su mi i dalje zacrtane u glavi - " Klinka koja se do juce igrala lutkicama, vise nije toliko mala." . Odvajam se od njega kad cujem glas Nikolin .
-Emaa, jel sve u redu ? - pita Nikola iz druge prostorije.
-Jeste, dolazim. - govorim , ne znam sta sad da radim . Sta smo sad ja i on , momak i devojka ? Jao, ne mogu da verujem , nekako mi to nema smisla . Ovo je previse , da bi bilo istinito.
- Vidimo se , mala . - rekao mi je i namignuo .
-Cao . - rekla sam i mahnula mu
Subota je , pa sam se dogovorila sa Nikolom da idemo u bioskop. Nisam ocekivala da ce doci juce ali drago mi je . Zeleo je da se iskupi za te sve godine koje smo propustili ...pa smo se dogovorili tamo da idemo. Inace roditelji mi nisu kuci do daljnjeg , imali su vazan projekat u Francuskoj koji moraju zavrsiti . Hteli su da mi idemo sa njima , ali nisam zelela da ostavljam skolu , prijatelje i sve , jer ne znam koliko bi se zadrzali...mozda nedelju , dve , mesec...Dzejk , jao na njega sam skroz zaboravila ...sta da radim sa njim?
***
Kad se zavrsio film , htela sam da pogledam nesto u radnji .
-Ja idem da probam nesto , oces tu da sacekas ? - pitala sam ga
-Ne , idem stobom . - rekao je nasta sam se ja zacudila , retko koji momak ide u prodavnicu haljina , al okej.
- Ako ti tako oces , ajdemo . - krenuo je za mnom . Drago mi je bilo sto sam nasla , haljinu koju sam zelela , nasla sam je bila preko neke insta stranice , slicno online shop-u ...obicno sve sto vidim tamo nema u radnji , al izgleda da je ovo moj srecan dan. Kad smo vec kod srecnog , kroz glavu mi je prosla scena naseg poljupca , pa sam se zamislila i nisam gledala gde idem .
-Pazi malo .- rekao mi je Nikola , postavio je ruku ispred mene i stavio mi njegovu saku na moju glavu , bila sam svega koji santimetar udaljena od zida .
-Hvala . - smejali smo se oboje mojoj smotanosti
Usla sam u kabinu i pocela da se skidam , a onda sam kraickom oka videla Nikolinu glavu u ogledalu , brzo sam se okrenula i povukla zavesu , ne mogu da verujem , al ga ipak ne mogu u potpunosti kriviti ipak je on musko.
-Jesi li ? - cula sam dozivanje Nikolino , zvucao je nestrpljivo ..ili se meni samo tako cinilo .
-Evo. - rekla sam i pomerila zavesu. Haljina je bila svetlo roze boje i presijavala se , bila je naborana sastrana. Tu hhaljinu sam zelela jos odavno , ali nije je bilo nigde . Zelela sam da je nosim za svoj rodjendan , kao i na leto , koje veoma brzo dolazi. Evo dve slike koje su bile na njihovom insta profilu. Uzela sam oba dve , trenutno na sebi sam imala rozu.
Kad sam izasla u toj haljini , Nikola je samo cutao i odmeravao me , iskreno bilo bi mi neprijatno da je neki drugi momak , zato sto mu verujem i stavrno smo dobri drugovi , kao i Lazar , kojeg nisam gledala ove nedelje , jer nije bio kuci ...
- Iii sta mislis ? - pitala sam ga radoznalo , i ako sam znala odgovor , oci su mu sve govoile
-Woow !- samo je to rekao a ja sam se nasmejala .
-Aj ne zezaj ! - rekla sam mu , na sta mi je on samo namignuo . Bili smo jos malo u trznom i onda smo otisli kuci . Ispratio me je do ulaza i vratio se kuci , zagrlili smo se i razisli.
- Dzejk , stigla sam. - viknula sam dok sam skidala patike. Ali nije bilo odgovora . Odjednom hvata me za ruku Marko ...
***
Ovo poglavlje nema specijalnih radnji , bilo mi je potrebno da bih povezala radnju , 20 . deo ce brzo izaci. ;) Voutajte i ostavite misljenje kao podrsku .
YOU ARE READING
Volim te !
Teen FictionUzivajte u citanju! Svi znate poznati citat : "Od cega god da su nase duse sazdane, njegova i moja su iste". #1 teenfiction 10.04.2021