"אתה בטוח ששניכם תוכלו להסתדר נגדם?" מייקל שאל שוב לאחר שאלה עברו על התוכנית לקרב בפעם השלישית.
גרייב משך בכתפיו. "אם מקס יעמוד בקצב."
"התוכנית ברורה, מייקל, עברנו עליה כמה פעמים." חצי השד אמר אל מול המפה של הממלכה שטרייטון שרטט מזכרונו.
הוא הניח את כפות ידיו על המפה ועם האצבע שלו הצביע אל שער הכניסה. "שם יחכו מרבית החיילים. אם נתגבר על הגל הזה, הדרך לחדר הכתר סלולה."
"וכשתגיע לחדר הכתר?" מייקל גירד את ראשו.
"אני אתעמת עם גייל. אעשה כל מה שאני יכול בכדי לנסות ולשכנע אותה לתת לי את גורו מבלי שנתחיל להילחם. בינתיים גרייב יוודא שהחיילים לא יגיעו להפריע." מקס טפח על חזהו הקשיח של התנין הגדול.
"זו הפעם האחרונה שאתה נוגע בי." הוא שילב את זרועותיו.
מקס הסתכל בחזרה אל המפה. "בטח כיף איתך במסיבות." הוא מלמל. "טוב, אז בזמן שקרוקס ואני נעסיק אותם,"
גרייב קימט את מצחו כלא מבין.
"קרוקס." מקס השיב מיד. "אתה יודע, הנעל הזו שכולם יודעים שהיא נוחה לכל פעילות אבל לא מתאימה לשום בגד אז כל מה שנשאר לעשות איתה זה ללכת ולזרוק איתה זבל?"
גרייב גלגל את עיניו. "אני הולך להנות מלהרוג אותך."
מקס התעלם מדבריו והמשיך. "טרייטון, אתה ומייקל תלכו לשחרר את גורו. אנחנו נצליח להדוף אותם מספיק זמן בשביל שתשחררו אותו."
מייקל הנהן. "אוקיי, בואו נעשה את זה."
את הדרך לממלכה מקס עשה כשהוא רכוב על גבו של התנין. השחייה שלו הייתה מהירה וקיצרה את זמן הגעתם משמעותית. גרייב השביע את מקס שלא ידבר או יספר על זה לעולם.
בינתיים, טרייטון ומייקל כבר הגיעו אל הכניסה המזרחית והסודית שדרכה הזומבי הצליח לעבור ולצאת מהעיר כשהיה צריך לברוח.
"היא לא תקשיב לו, נכון?" מייקל שאל את מקבילו.
טרייטון נד בראשו באיטיות. "כל מה שהיא רצתה אי פעם זה לנפץ את תקרת הזכוכית שלה, להיות בעלת השפעה. היא מאמינה שבלי גורו, היא תאבד את הכל."
מקס לקח איתו את הפגיון שאסף בזירת הקרב ושיחק איתו בין כפות ידיו בזמן שהשניים הגיעו אל שער הכניסה לממלכה. גרייב אחז בקלשון ובסחרור פשוט בידו הוא הפגין את מיומנותיו אל מול היריבים שהיו מולם.
כצפוי, עשרות חיילים משוריינים אחזו בקלשונותיהם בהידוק והתקדמו בצעדים זעירים אל כיוון התנין וחצי השד.
השניים החליפו מבטים זריזים ביניהם. "מי שמפיל כמה שיותר חיילים זוכה." מקס אתגר אותו.
YOU ARE READING
מקס ריידר ומגן הנשמות
Fantasyלהיות שד אלמותי למחצה ובחציו השני בעל מראה של נער בן שבע-עשרה זה לא חיים שמקס ריידר אוהב לחיות. לכן, בכדי להעניק לחייו חסרי התכלית אחת כזו, הוא מצוות למכון עתידני ששמו איידי אשר חוקר את העל-טבעי שסובב את מימד בני האדם. מקס ריידר נשלח למשימה: לחקור ר...