פרק 2 | קרב גדול ותמנון קטן

84 12 147
                                    

לא עברו יותר מכמה רגעים מאז שהתנין הגדול שאג וכבר הוא השליך אל עבר השניים את גזע העץ העבה שהיה נראה קל כנוצה עבורו. הנערה הפצועה נעמדה על רגליה הרועדות בזמן שהגזע הושלך לעברה בכוח.

"את עיוורת או משהו?" מקס שאל ולאחר כמה רגעים הושיט את כף ידו אל עבר העץ שעמד לפגוע בו.

העץ נעצר במקומו, ממש קפא מבלי תנועה ולו הקלה ביותר. הגזע המשיך לרחף לכמה שניות לפני שנהפך בשבריר שנייה לפרח קטן ולא מזיק שצנח באיטיות אל הרצפה.

הלוחמת מצמצה בהפתעה והתנין גם כן, לא צלח בלהבין מה שקרה.

מקס כחכח בגרונו. "אני לא יודע מה קרה בין שניכם," הוא הסתכל אל עבר התנין הזועף והגבוה ולאחר מכן אל עבר הנערה המדממת. "אבל אתם בשטח של המימד האנושי. בני אדם לא צריכים לראות אתכם, אז תעבירו את הקרב הלא מעניין במיוחד הזה למימד אחר."

התנין שאג בשנית ורץ לעבר מקס. הוא השליך לעברו את כפות ידיו הגדולות וניסה לתפוס את חצי השד. זה התכופף והתחמק במהירות.

"חשבתי שאמרתי משהו, שנאפי התנין הקטן." מקס אמר לפני שהתחמק ממהלומה נוספת שהתנין השליך לעברו.

הלוחמת ניצלה את הסחת הדעת של חצי השד בכדי לנסות להערים על התנין. היא זינקה על גבו הקשיח ונעצה את חרבה בחוזקה בין קשקשיו.

זה צווח בכאב ומקס צעד מספר צעדים לאחור בכדי לצפות במחזה. הנערה רכבה על התנין שקיפץ במקומו וטלטל את גופו. "אתם מתאימים לרודאו." הוא מחא כפיים.

"ז-ה לא- בדיחה." היא אמרה בין ההתנשפויות שלה. "תעזור - לי."

מקס נאנח. "תעבירו את הקרב הזה למימד אחר, אני מבקש." הוא דרש שוב.

ידו הגדולה של התנין אחזה בשריון של הנערה והשליך אותה בחוזקה אל עבר העצים. הגוף של הצעירה נחבט שוב בגזע העץ והיא צנחה אל האדמה בכאב. "אתה לא מבי -ן מה קורה כאן." היא נאנקה וניסתה להתיישר.

התנין לקח תנופה לפני שזינק אל עבר הנערה הפצועה שוב. מקס גלגל את עיניו, הוא לא רצה לעזור לה אך מצד שני, לא רצה לראות אותה נהרגת. הוא ניתר קדימה וסיבב את כפות ידיו במיומנות. עיניו הצהובות של התנין נפערו בתדהמה כשראה איך האדמה תחתיו נחצית לשניים. הוא לא היה בטוח בזהות הנער הזה, אך הוא הפריע לו להשיג את מה שדרשה ממנו הבוסית.

"לא!" התנין נשף בקול.

מקס הלך אל עבר הנערה וסייע לה לעמוד על רגליה בזמן שהתנין קפא במקומו וראה איך האדמה תחתיו מתחילה להיסדק. "למה הוא לא זז?" הנערה שאלה את מקס כשראתה את התנין פשוט מסתכל אל עבר האדמה שהייתה יציבה לגמרי בעיניה.

"הוא חושב שהאדמה שהוא עומד עליה מתפרקת." מקס מלמל לפני שהשניים החלו לצעוד. "כמו שאתם חשבתם שבאמת הפכתי את העץ לפרח." הוא הסתכל אל הצד, שם יכלה לראות את גזע העץ התלוש על האדמה לצדם.

מקס ריידר ומגן הנשמותWhere stories live. Discover now