אזהרה!
הפרק של היום יהיה בעל תכנים אלימיים וגרפיים. לשיקולכם :)
קריאה מהנה~
~~~~~~~~~
"אני לא בנוי לזה." מייקל התנשף בכבדות בזמן שהתחבא מאחורי אחד הקירות התומכים במבנה. עיניו התכולות בהו בצד. שם הוא ראה את טרייטון, שהיה מצוי באותו מצב כמוהו. הם שניהם היו נראים עייפים והפצעים שמילאו אותם החלו את הליך ההחלמה הזריז.
השריטות המדממות החלו להגליד, החברבורות הכהות מיהרו להיספג בגוון עורם החיוור והחתכים מנשקי הסוהרים התמלאו בשכבת עור.
"תזכיר לי למה נרשמנו לתוכנית המלווים?" טרייטון צחקק באנחה.
מייקל הסתכל לאחור וראה את מקס נאבק בחיילים במיומנות. מקס אמנם לא היה יעיל או חזק כמו שיריבו התנין היה, אבל הוא הצליח להשתמש בכוחותיו ביעילות מספיק בכדי להתמודד מול כל אויב שניצב מולו.
"מתי הם יפסיקו להילחם?" טרייטון שאל. "הם מושכים יותר מדיי תשומת לב. גייל תגיע לפני שהם יספיקו להבריח את התנין הזה."
"היי, אתם!" אחד מהסוהרים רץ לעברם מהכניסה הדרומית לקומה, וזיהה את השניים מתחבאים. הוא השתמש בזנבו בכדי לצבור מהירות ותנופה.
השניים נעמדו. "אנחנו באמת מעדיפים שלא תעשה -" טרייטון הסביר לפני ששופד בחוזקה לקלשון שהוא אחז בו.
הוא עצם את עיניו ונאנק קלות. "לעזאזל." הוא השתעל בכבדות ודם כהה ניתז מפיו ומשטח חזהו המשופד לשיני הקלשון.
מייקל אחז בזרועותיו של טרייטון ומשך אותו לכיוונו, ובכך הפריד בין חלקי גופו. הסוהר עצר את עצמו מלהקיא כשראה כיצד מייקל מחזיק את טרייטון כמו תיק גב. הוא לא הבחין בחלק השני של טרייטון.
הוא לא ראה כיצד רגליו של הזומבי רצות לכיוונו ללא גוף המחובר אליהם.
הרגליים בעטו בו במיומנות והפילו אותו ארצה. לאחר מכן הן רצו לכיוון השניים ומייקל חיבר את שני החלקים כאילו היה מגדל עשוי מלגו.
עורו התחבר מיד כאילו דבר לא קרה.
"זה באמת היה מגעיל." מייקל מלמל.
"הוא היה צריך לוותר ולראות שאנחנו לא רוצים להילחם." טרייטון השיב לפני שהשניים הסתובבו שוב לכיוון מקס ריידר וגרייב.
חצי השד נאבק בשני חיילים משוריינים. הוא חסם כל מהלומה שהטיחו בו עם נשקיהם באמצעות הפיגיון הקצר אותו אחז בכף ידו המדממת. הוא הקפיץ אותו מיד ליד, לכל כיוון שהיה צריך לחסום את המהלומה שהוטחה נגדו.
כשראה את ההזדמנות, הוא הניף את אצבעותיו מעלה והאנרגייה הכתומה ניתרה אל תוך גופם. הם הסתכלו לצדדים וראו את הקומה כולה מוקפת בעשרות של שכפולים. שכפולים של מקס ריידר בכבודו ובעצמו.
YOU ARE READING
מקס ריידר ומגן הנשמות
Fantasyלהיות שד אלמותי למחצה ובחציו השני בעל מראה של נער בן שבע-עשרה זה לא חיים שמקס ריידר אוהב לחיות. לכן, בכדי להעניק לחייו חסרי התכלית אחת כזו, הוא מצוות למכון עתידני ששמו איידי אשר חוקר את העל-טבעי שסובב את מימד בני האדם. מקס ריידר נשלח למשימה: לחקור ר...