פרק 28 | התנין העקשן, פרק ארוך במיוחד

33 8 77
                                    

"בשביל מה אתה צריך את גורו?" מקס שאל בזמן שאחז בזרועותיו הגדולות של גרייב. חוסם אותן מלמחוץ אותו. התנין ביצע חצי סיבוב וצלעותיו של מקס הוטחו על ידי זנבו של גרייב.

מקס התגלגל בחול הלח והשתעל קלות.

"הוא יכול להחזיר אותו אליי." גרייב אמר בביטחון. "מגן הנשמות יחזיר אותו."

מקס נעמד על רגליו בפעם השנייה. "את מי? אולי תפסיק להיות מסתורי כל כך? אני מנסה לעזור לך." הוא הרים את ראשו רק בכדי לראות את גרייב רץ לעברו.

חצי השד השליך את עצמו לצד בכדי להתחמק מגרייב. הוא השליך לעברו את אנרגיית קסמו, שהייתה נראית כמו חוט מתוח שחדר למצחו. גרייב הסתכל בחזרה אליו. "הקסם שלך לא משפיע עליי, בנו של דוהאלן." הוא הזכיר לו.

מקס נקש באצבעותיו. "בנוגע לזה, אתה רוצה להגיד לי איך זה קרה לפחות?"

גרייב נשף באפו בצחוק והשיב. "זה הכוח שלה." הוא פרש את זרועותיו לצדדים. "אני אהרוג אותך, מקס ריידר. ואז הזומבי שלך יהיה הבא בתור." לאחר שסיים את דבריו, מקס התקדם קדימה בצעדים בטוחים וגרייב גם כן התקרב אל יריבו.

התנין הניף את זרועותיו בשנית ומקס מיד הסתובב חצי סיבוב בטוח. האדמה רעדה תחת רגליו אך הוא זינק לבעיטה מהירה בפניו המקושקשות של גרייב.

בזמן שראשו הושמט לצד, מקס ניצל זאת בכדי להכות את פניו באגרוף נוסף שהדף אותו מספר פעמים לאחור. עיניו האדומות של חצי השד נלכדו בפצע פתוח שהיה באזור כתפו, פצע שלא הספיק להחלים. פצע מלהב כלשהו.

מקס נזכר שראה זאת במערה של טרייטון, ולכן החליט לנצל זאת לטובתו.

"זה נראה כואב." מקס העיר לפני שהכה באגרוף חד נוסף את כתפו הפצועה.

גרייב שאג ואחז בפצע שהחל לדמם שוב. "לעזאזל." התנין קילל ונחת על ברכו.

מקס רץ לעברו בביטחון וזינק לאגרוף נוסף, אך הפעם גרייב סטר עם גב כף ידו והעיף את גופו הצנום של חצי השד עד לאחד מהעצים שהיו מאחורם. גזע העץ נסדק תחת המהירות וכובד משקלו של מקס וגרייב מיהר לאחוז בשתי כפות ידיו בגזע העבה.

הוא קרא במאמץ לפני שסיבב את הגזע הכבד מעל ראשו והטיח אותו בגופו של מקס, שהושמט במהירות כמעט לא אנושית לצד ימין. גופו של חצי השד פגע במי האגם וזה התגלגל בבוץ ובמי המלח.

"זה - בטוח ישאיר סימן." מקס אחז בצלעותיו והשתנק, בעודו יורק את מי המלח.

גרייב השליך את העץ בצד הדרך וצעד לעבר חצי השד. הוא הרים את הקלשון שהיה נעוץ בחול וסיבב אותו בין כפות ידיו. בכל צעד שפסע לעבר בנו של דוהאלן, מקס ניסה להתרומם על רגליו קרסו בכישלון. הגוף שלו אותת וציווה עליו להישאר למטה.

מקס ריידר ומגן הנשמותWhere stories live. Discover now