פרק 22 | טרייטון, פרק ארוך במיוחד

47 9 66
                                    

הכניסה למקום המסתור של טרייטון גרם למקס לחשוד בו עוד יותר. הם היו צריכים להגיע לקצה הממלכה, ובין שתי מערות הייתה פרצה שבה הם יכלו לעבור. המרווח בין המערות יצרה שטח עצום מתחת לאדמה שטרייטון מצא וניצל לעצמו.

הוא התהלך בדאגה סביב עצמו ומקס ניגש להסתכל אל מקום מגוריו. הוא היה נער מבולגן. מסמכים ותיקיות שונות כיסו את שולחנו הארוך ודפים היו מפוזרים לכל עבר.

מקס התהלך קדימה והתקרב אל לוח השעם שהיה על השולחן עליו היה מסורטט הרונה שהופיעה על אמתו.

הוא נגע בה עם קצוות אצבעותיו ושאל. "מה זו הרונה הזו?"

"על יצורים חיים, רונת ליים אחראית על כך שלא נטבע. על עצמים דוממים, הרונה אחראית על כך שיפעלו חוקי הפיזיקה במימד הזה כמו במימד שלמעלה, מימד בני האדם." טרייטון השיב לפני שנעצר מללכת סביב עצמו.

מקס הפנה את מבטו למייקל שאחז בידו תמונה. "מה זה?" שאל אותו.

הוא סיבב אותה לכיוון חצי השד וזה הסתכל עליה במבט מודאג. זו הייתה תמונה שלו ושל גייל, מחובקים וצוחקים. מאיזה זיכרון שבוודאי רצה לשכוח. "אתה מתכוון לספר למקס?" מייקל שאל את טרייטון אחרי שהניח בכף ידו של מקס את התמונה.

מקס הרים את ראשו בחזרה לשניים. "את מה?" הוא שאל לאחר מכן שאלה נוספת. "מאיפה אתם מכירים?"

"אני -" הוא לקח חצי נשימה ונאנח. "טוב, שיתפתי את מייקל כי אני סומך עליו. אני מעולם לא דיברתי על זה עם אף אחד מלבדי ומלבדו."

"קודם כל, לך תזדיי-" מקס החליט לקלל.

"מקס." מייקל קטע אותו שוב בחדות.

מקס לקח כמה נשימות לפני שהמשיך. "אני הגעתי אלייך למאורה שנמצאת, תרתי משמע, בסוף העולם-שמאלה. אל תדבר איתי על אמון."

מייקל שפשף את עיניו קלות לפני שדרש מטרייטון להמשיך.

מקס היה חייב לשאול בשקט את חברו הטוב. הוא התקרב אליו מספר פסיעות לפני ששאל בלחישה. "אתם מכירים מלפני כן?"

"כן, מקס ריידר." טרייטון השיב במקום חברו. "שמי הוא טרייטון. אני ה-מת שצוות לגייל כשגורשתם מאדמות הגהנום."

מקס הפנה את ראשו קדימה לטרייטון, שחשף רונה נוספת שהסתתרה על מרכז כף ידו. לאחר מכן, השיער שלו התפוגג ממנו ונהפך לאבק לבן. הוא חשף קרחת שהייתה דומה לגמרי לשל מייקל, קרחת שסימלה על היותם מתים.

"אתה הזומבי שצוות אליה?" מקס הופתע.

טרייטון הנהן והמשיך. "לדוהאלן לא היה אכפת ממך. הוא נתן לשטן לגרש אותך כבר באותו היום. עם נילס, אימא של גייל, זה היה קשה יותר. השדה העליונה ניסתה להקל על עונשה, אך השטן החליט החלטה שונה ממקס. לאור הרצון של גייל להתקומם נגדו, השטן האמין שהרעיונות האלה הותבעו באמצעות אימא שלה -" טרייטון הרכין את ראשו באיטיות.

מקס ריידר ומגן הנשמותWhere stories live. Discover now