0.0

3.2K 214 103
                                    

Selam! 🙋🏻‍♀️
Yayımda olan diğer kurgularıma bakmayı unutmayın! 🤍

💙💙💙

"Taehyung, senin deli kız yine kapıda. İstersen bir bak."

Taehyung, göz devirip ayağa kalktı. Bu kız neden pes etmiyordu?

Annesinin gülüşlerine aldırmadan kapıya gitti.

Kapıyı açtığında elinde çikolata ile duran Jennie'ye baktı.

"Yine ne var, Jennie? Ne istiyorsun?"

Jennie, kocaman gülümsedi. Taehyung, kendisini ne kadar reddetse de o vazgeçemiyordu. Onu sevmekten kendini alıkoyamıyordu.

"Merhaba, yakışıklım. Bugün nasılsın?"

Taehyung, sabır dilenircesine ofladı. "İyiyim, Jennie. Cevabını aldıysan gidebilirsin."

Jennie, elindeki çikolataya baktı. Onu Taehyung'a almıştı.

Jennie, çikolatayı sevmezdi ama Taehyung için her gün markete girip alıyordu. Sadece onun için.

Bok çukuru kardeşi Felix için olsaydı, kılını kıpırdatmazdı. Ama bu kişi Taehyung'du. Sevdiği adamdı.

"Bu çikolatayı sana aldım, Taetae." deyip çikolatayı uzattı, Jennie.

Taehyung, Jennie'yi kırmamak adına çikolatayı aldı. "Teşekkür ederim, Jennie. Şimdi gidebilirsin."

Jennie, hüzünlü bir şekilde gülümsedi. Her zaman aynı şey oluyordu.

"Peki, ben gideyim o zaman." deyip arkasını döndü.

Bir anda geriye dönüp Taehyung'a baktı. En önemli şeyi unutmuştu. Onu sevdiğini söylememişti.

"Seni seviyorum, Taehyung. Bu cümleyi iki bin sekiz yüz altmış yedinci söyleyişim. Üç bin olduğunda sana bir sürprizim olacak."

Taehyung, kafasını salladı ve kapıyı kapattı.

Elindeki çikolataya baktı ve güldü. Komik kızdı. Bir insan neden sevdiğini söylediğini sayardı ki?

"Deli kız." deyip çikolatayı yemeye başladı.

💙💙💙

Selam! 🙋🏻‍♀️

Sizi seviyorum, oy vermeyi unutmayın! 🤍

i love u 3000Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin