0.1

2.4K 218 85
                                    

Selam! 🙋🏻‍♀️
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın! 🤍

💙💙💙

"Taehyung, oğlum! Kapı çalıyor, bakar mısın?"

Taehyung, kafasını salladı ve sandalyeden kalktı. Öğlen saatlerinde kim gelmiş olabilirdi ki?

Kız kardeşi Chaeyoung, erkek arkadaşı Jimin ile buluşmaya gitmişti. En yakın arkadaşlarından olan Jungkook gelmiş olmalıydı.

Kapıyı açtığında Jennie'yi karşısında gördü. Tabii ya, her gün kapıyı çalan bir kişi daha vardı. Jennie Kim.

Eline baktı. Çilekli pastaydı bu. Birkaç dilim vardı. Yanında ise küçük küçük çilekler. Hafifçe gülümsedi. Tabağı süslemişti. Bayağı özenmiş görünüyordu.

"Merhaba, yakışıklım. Sana çilekli pasta getirdim. Çok seversin, senin için yaptım."

Taehyung, Jennie'nin elindeki pastayı aldı ve gülümsedi. "Teşekkür ederim, Jennie."

Jennie, gülümsedi. Gülünce daha bir yakışıklı oluyordu bu çocuk.

"Rica ederim, yakışıklım. Eee nasılsın?"

"İyiyim, sağ ol."

Jennie, bir süre Taehyung'un suratına baktı.

"Sanırım, sana da nasıl olduğunu sormam gerek?"

Jennie, kafasını salladı gülerek. "Ben de iyiyim, sağ ol."

Jennie, saçının bir tutamını kulağının arkasına attı. "Eğer bir işin yoksa gölün oraya gidelim mi?"

Taehyung, orayı biliyordu. Jennie, her zaman kapıya geldiğinde soruyordu. Orası çiçeklerle, ağaçlarla dolu güzel yeşillik bir yerdi.

"Benim ders çalışmam gerek, belki başka bir gün."

"Hep aynı şeyi diyorsun ama olsun, neyse ben gideyim o zaman. Sana iyi çalışmalar. Bu arada seni seviyorum, çok seviyorum. İki bin dokuz yüz on bir oldu."

Taehyung, hafifçe gülümsedi ve kapıyı kapattı. Elindeki pasta tabağına baktı. Güzel görünüyordu.

Mutfağa girdiğinde annesi Bayan Kim, Taehyung'un elindeki pasta tabağını fark etti. Tam ona kimin verdiğini soracaktı ki sonra vazgeçti. Cevabı basitti. Jennie'den başka kimse veremezdi Taehyung'a o pastayı.

Annesi güldü. "En sevdiğin tatlıyı getirmiş. İşini biliyor, bu kız."

Taehyung, çekmeceden çatal aldı. "Ne işini biliyor, anne? Yok öyle bir şey."

Annesi, elindeki bezi bıraktı. "Var öyle bir şey Taehyung. Kız seni ne kadar çok seviyor, görmüyor musun? Sana çok değer veriyor. Bir şans versen ne olur ki? Bak ne tatlı kız."

Taehyung, ofladı. Annesi hep aynı konuşmayı yapıyordu.

"Güzel annem benim, bu konu ben ve Jennie'nin arasında. Ayrıca bana değer veriyor olabilir, ben de ona veriyorum fakat arkadaşça."

Annesi, göz devirdi. "Tamam, Tae sen ne yapıyorsan yap. Bir şey demiyorum ben."

Taehyung, masanın üstündeki tabağı eline aldı ve odasına gitti.

💙💙💙

Selam! 🙋🏻‍♀️

Sizi seviyorum. 🤍

Büyümemiz için arkadaşlarınızı etiketler misiniz, lütfen? 🤍

i love u 3000Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin