selam! 🙋🏻♀️
oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayalım.
yuki no hana (namsoo) ve treat u better (jirose), bakmayı unutmayalım. 🤍
iyi okumalar. 🥳
💙💙💙Yoongi ve Jennie, okula geldiklerinde Yoongi Jennie'ye el sallayarak arkadaşlarının yanına gitti.
Yoongi, Jennie'ye gülümsedi giderken. Bu bir kişinin gözünden kaçmadı. O kişi de kimdir, bilirsiniz. Kim Taehyung.
Taehyung, gözleri ile bir Jennie'ye bir Yoongi'ye bakıyordu. "Bunlar ne ayak? Anlamadım ben."
Jungkook, Taehyung'un dediği ile kafasını Yoongi'ye çevirdi. Sonra tekrar Taehyung'a baktı. "Sana ne abi? Belki sevgilisidir. Sonuçta sen onun bir şeyi değilsin. Değil mi?"
Taehyung, Jungkook'a baktı ters ters. "Yoo, bir şeyi değilim. Her şeyiyim. O beni seviyor, neden o çocuk ile sevgili olsun?"
Jungkook, sırıttı. Taehyung'u sinir etmekten zarar gelmezdi. "Niye belki senden umudu kesti? Sonuçta karşılık vermiyorsun sevgisine."
"Ben onu arkadaşım olarak görüyorum ve değer veriyorum."
Jungkook, göz devirdi. "Bla bla. Hep aynı şeyi diyorsun. Belki içinde bir yerlerde Jennie'ye hoşlantı besliyorsun?"
"Off, Jungkook. Fazla konuşuyorsun, boş konuşuyorsun. Yok öyle bir şey. Saçmalama."
Jungkook, ellerini teslim olurcasına kaldırdı. "Peki, dostum. Bir şey demiyorum."
Jisoo, Jennie'yi dürtüyordu. "O çocuk da kimdi? Flörtün mü yoksa?"
Jennie'nin gözleri kocaman açıldı. "Hayır, tabii ki Jisoo. Saçmalama. Arkadaşım sadece."
"Peki, peki. Kızma hemen. Görünce şaşırdım."
Jennie, kafasını 'anladım' dercesine salladı ve Taehyung'a bakmaya başladı. Sonra ise gözü Yoongi'ye kaydı. Yoongi'nin de ona baktığını görünce el salladı. Yoongi de ona gülümsedi ve el salladı. Taehyung, kafasını ikiliye çevirdi. Birbirlerine el sallıyor ve gülümsüyorlardı.
Gözlerini Jennie'den alıp Yoongi'ye dikti. Neden Jennie ile konuşuyordu ve ona gülümsüyordu?
"Daha fazla bakma çocuğa gözlerin çıkacak." deyip Taehyung'un yanına oturdu Namjoon.
Diğer yerlere de Hoseok, Seokjin ve Jimin oturdu.
Taehyung, göz devirdi. "Ben ona bakmıyorum. Basketbol oynayan kişilere bakıyorum."
Hoseok, gülmeye başladı. "Yine ona bakmış oluyorsun çünkü o da basketbolcu."
Seokjin ve Jimin de ona katılarak gülmeye başladılar.
Jungkook, Taehyung'a baktı ve sonra Namjoon'a baktı. "Namjoon, sen tanıyor musun o çocuğu?"
Namjoon, kafasını salladı. "Evet, ismi Yoongi. Min Yoongi. Oldukça başarılı bir basketbolcu. İyi anlaşırız. Kendisi çok iyi insandır ama dışarıdan biraz soğuk görünüyor."
Seokjin, kafasını Yoongi'ye çevirdi. "Kesinlikle öyle. Bakışları çok düz."
Namjoon, kafasını salladı tekrar. "Evet ama nedenini bilmiyorum."
Jimin, atladı bu sefer. "Peki, sevgilisi falan var mı?"
"Bilmiyorum ki. O kadar yakın değiliz. Karşılaştık mı konuşuyoruz sadece. Hakkında pek bildiğim bir şey yok."
Hoseok, gözleri ile çocuğu inceledi. "Gizemli biri gibi duruyor. Bu sabah okula Jennie ile birlikte gelmiş."
"Belki Jennie'den hoşlanıyordur?" dedi sorarcasına Seokjin.
Taehyung, sert bakışlarla Seokjin'e baktı. Jungkook, bunu görüp parmağı ile Taehyung'un kaşık çatlarını düzeltti. "Kızdırmayın, abimizi. Sonra sinirli bir boğaya dönüşüyor."
Taehyung, göz devirdi ve Jungkook'un ellerini itti. "Beni rahat bırak Kook. Gitsene sevgilinin yanına."
Jungkook, dil çıkardı. "İyi giderim, ben sevgilimin yanına."
Jungkook, Taehyung'un yanından kalktı ve sevgilisi Lalisa'nın yanına gitti. Lalisa, Jennie'lerle beraber oturuyordu. Jungkook, Lalisa'nın yanında durdu ve saçlarını okşadı. "Naber, güzelim? Gel biraz dolaşalım seninle."
Lalisa, kafasını salladı ve Jungkook'un elini tuttu. "Görüşürüz, kızlar. Sen de dediklerimi unutma unnie. Belki öyledir."
Jennie, kafasını salladı. "Tamam, Lalisa. Size iyi eğlenceler."
Lalisa ve Jungkook uzaklaşırken Chaeyoung, Jennie'ye baktı. "Unnie, acaba Lalisa haklı olabilir mi? Belki abim gerçekten seni kıskandı, Yoongi'den?"
Jennie, histerik bir şekilde güldü. "Onun kıskanması bile arkadaşçadır, Chae. Çok takılma yani."
Jisoo ve Chaeyoung, birbirlerine baktılar üzgünce. Jisoo, Jennie'nin elini tuttu ve yanağına öpücük kondurdu. "Ağlarsan döverim seni."
Jennie, güldü. "Ağlamıyorum, Jisoo. Ben gidiyorum, kızlar. Yoongi'ye kahve sözüm vardı. Antrenmandan çıkmıştır şimdi."
Kızlara, el sallayıp uzaklaştı. Yoongi'yi gördüğünde ona el salladı. "Hey, kedi çocuk!"
Yoongi, arkasını döndü ve sinirli bir yüz ifadesine büründü. "Hey, bana bir daha kedi çocuk deme. Karizmamı çiziyorsun."
Jennie, güldü. "Ay, yesinler senin karizmanı. Hadi kantine gidelim de sana kahve ısmarlayayım."
Yoongi, güldü. "Beleş mal, en sevdiğim. Hemen gidiyoruz. Koluma girmek ister misiniz, hanımefendi?"
Jennie, elini ağzına götürdü ve gülmeye başladı. "Tabii ki de, beyefendi. Memnuniyetle."
Jennie, Yoongi'nin koluna girdi ve beraber gülüşerek kantine gittiler.
Onları gören Taehyung, elini kalbine götürdü. "Neden kalbimin kırıldığını hissediyorum? Bana ne oluyor?"
💙💙💙
selam! 🙋🏻♀️
• diğer bölüm gün içinde gelecek.
• sizin yardımınıza ihtiyacım var. fake instagram hesabı editleri nasıl yapılıyor? biliyor musunuz? eğer bilen varsa bana yardımcı olabilir mi, lütfen? ben bilmiyorum da mfkfdkkdkdk. yardım ederseniz çok mutlu olurum, teşekkürler. 🤍
• diğer kurgularıma bakmayı unutmayın. 🤍
• sizi seviyorum, kendinize iyi bakın! 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i love u 3000
Fanfictionjennie, taehyung'a kendisini sevdiğini 3000 kez söyler. jennie & taehyung.