Jennie ve Yoongi okula geldiklerinde, Jisoo onlara seslenerek yanlarına geldi. "Hey, kediler!"Jennie, gülmeye başladı. "Jisoo, Yoongi'ye kedi deme. Karizması çiziliyormuş, beyefendinin."
Jisoo da Jennie'ye katılarak gülmeye başladı. "Ay, kusura bakma Yoongi ama daha çok diyeceğim çünkü insanları sinir etmeye bayılırım."
Yoongi, kafasını salladı. "Peki, Jisoo. Sen istediğini de bana."
Jennie, Yoongi'ye el salladı giderken. "İyi çalışmalar, Yoongi. Antrenman bitince bul beni!"
Yoongi, kafasını salladı ve el salladı. "Tamamdır, kedi kız!"
Jennie ve Jisoo, sınıfa doğru adımlamaya başladılar. Jisoo, gülümsedi. "Yoongi ile çok mutlu görüyorum seni. Hiç üzgün görmüyorum ve bu beni mutlu ediyor, Jennie."
Jennie de gülümsedi. "Beni de mutlu ediyor, Jisoo. En azından Taehyung'un beni kırdığı günleri unutuyorum. Yoongi çok iyi bir dost."
Jisoo, meraklı bir şekilde Jennie'ye döndü. "Bugün, Taehyung ile karşılaşmışsın."
"Haberler ne çabuk yayılıyor öyle? Bilmediğin bir şey yok, Jisoo."
Jisoo, güldü. "Tabii ki, kızım. Benim her şeyden haberim olur."
Jennie, gülümsemesini durdurdu. "Bugün, Taehyung bana okula beraber gidelim mi diye sordu. Ben de hayır dedim çünkü Yoongi ile gidecektik. Bana yaptığını, ben Yoongi'ye yapamazdım. O yüzden hayır dedim. Bozulmuş gibi görünüyordu."
Jisoo, tek kolunu Jennie'nin omzuna attı. "İyi yapmışsın, biraz değerini anlasın. Salak çocuk."
"Hakaret etmesen ya."
Jisoo, göz devirdi. "Aman, laf da ettirmezmiş sevdiceğine!"
Jennie, gülmeye başladı. "Off, Jisoo."
Jisoo ve Jennie, gülüşerek sınıfa çıktılar.
Matematik öğretmeni, Bay Park sınıfa girdiğinde Yoongi de arkasından girdi.
"Günaydın, çocuklar. Bugün sınıfımıza yeni biri geldi. Onu tanıyorsunuz zaten. Min Yoongi, okulun basketbol takımında. 12/B sınıfından, 12/A'ya yani bizim sınıfımıza geldi. Arkadaşınıza iyi davranın. Yoongi, boş bulduğun yere geçebilirsin."
Yoongi'nin, Jennie'nin sırasına yaklaştığını gören Jisoo, kalktı ve başka bir yere geçecekken Taehyung, Jisoo'nun elinden tutup kendi yerine -Namjoon'un yanına- oturttu.
Hemen, Jennie'nin yanına oturdu ve Yoongi'ye gülümsedi. "Ben oturuyordum da burada. Sen başka yere geçebilirsin."
Yoongi, gülmesini durdurmaya çalışıp kafasını salladı ve başka bir sıraya oturmak adına adımladı. Geçerken de Jennie'ye göz kırptı. Jennie, ona gülümserken Taehyung, Jennie'nin kafasını çevirdi. "Önüne bak, önüne. Dersini dinle. Çalışkan bir öğrenci ol."
Jennie, Taehyung'un yüzüne baktı. Ne yaptığını anlamıyordu, gerçekten anlamıyordu. Taehyung, zamanında kendisini uzaklaştıran kişi değil miydi? Neydi şimdi bu yakın hareketler?
Bir şey demeyip önüne döndü. Taehyung'un yanında oturması hoşuna gitmişti. Göz ucu ile Taehyung'a baktı, onun da kendisine baktığını fark ettiğinde hızla kafasını çevirdi. Taehyung'un kıkırtısını duyabiliyordu.
Jennie, kafasını Yoongi'ye çevirdi ve ona el salladı. Yoongi de ona bakıp el salladığında, Jennie gülümsedi. Taehyung, kaşlarını çatıp ikisine baktı ve daha sonra elini Jennie'nin beline attı ve onu öne çevirdi. "Bir rahat duramıyorsun, yerinde. Her ders pür dikkat hocayı dinleyen sen değil misin, kızım?"
Jennie, Taehyung'a baktı. "Ne yapıyorsun, Taehyung?"
"Anlamadım?"
"Diyorum ki, hareketlerine anlam veremiyorum. Ne yaptığını anlayamıyorum. Neden bir anda bana yakın davranmaya başladın? Beni başından her defa savan sen değil miydin? Ne oldu da benimle konuşmaya başladın?"
Taehyung, saçlarını karıştırdı. "Ben... bilmiyorum. Beni sana çeken bir şey var sanırım."
Jennie, şaşkınca baktı Taehyung'un yüzüne. Kalbinin atış sesini tek kendisinin duymasını umuyordu. "Anlamadım?"
Taehyung, tam cevap verecekken Bay Park araya girdi. "Siz ikiniz! Taehyung ve Jennie! Sizi dışarı atmamak için bana bir neden söyleyin."
Taehyung, Bay Park'a gülümsedi. "Hocam, siz hiç bizi kovmadan biz çıkalım. Güzel ağzınız yorulmasın."
Taehyung, ayağa kalktı ve Jennie'nin elini tutup kaldırdı. Sınıftan çıktıklarında Jennie, Taehyung'a baktı. "Sınıftan çıkarttın bizi."
"Evet? Bir şey olmaz, merak etme. Gel bahçeye çıkalım."
Jennie, kafasını salladı ve Taehyung'un yanında yürümeye başladı.
💙💙💙
beni sana çeken bir şey var sanırım. :)
neyseeee.
cuma günü doğum günüm. :)
güzel planlarım var fakat sizden küçük bir doğum günü hediyesi istesem? beni 200 yapar mısınız? biliyorum, fazla ama uzun süredir takipçim artmıyor ve bu beni biraz üzüyor sanırım. :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i love u 3000
Fanfictionjennie, taehyung'a kendisini sevdiğini 3000 kez söyler. jennie & taehyung.