Jennie ve Yoongi her zamanki gibi basketbol sahasındaydılar. Okuldan sonra çoğunlukla basketbol sahasına giderlerdi çünkü beraber maç yapmayı seviyorlardı. Tabii Jennie'yi her zaman yenen Yoongi'yi saymazsak..Yoongi, elindeki basketbol topunu potaya gönderdikten sonra Jennie'ye baktı. "Seninki nasıl kıskandı ama gördün mü?"
Jennie, güldü. "Sırf o yüzden bizim sınıfa geldin değil mi? Taehyung'un tepkisini ölçmek için?"
Yoongi sırıttı. "Aslında onun için de denebilir ama seninle aynı sınıfta olmak istediğim için kendimi sizin sınıfa aldırdım. Yalnız seninki de acayip kıskançmış ya. Sana ne zaman baksam, gözleri ile tehdit ediyor beni. Sanki çıkışa gel gibi falan."
Jennie, kahkaha attı. "Yakışıklım ya, çok seviyorum onu. Kıskanması falan acayip hoşuma gidiyor. Ve iki bin dokuz yüz seksen beş oldu."
Yoongi, topu yere bırakıp Jennie'nin yanına geldi ve oturdu. "Neden hep sayıyorsun? Sonsuza kadar sayacak mısın?"
Jennie, kafasını olumsuzca iki yana salladı. "Hayır, tabii ki de. 3000 olana kadar sayacağım. Son 15 kaldı."
Yoongi merakla sordu. "İyi de neden sayıyorsun? Yani 3000 olunca ne olacak?"
Jennie, elleri ile oynamaya başladı. "Ona şarkı yazdım ve onun için gitar çalmayı öğrendim. 3000 olduğunda ona şarkımı söyleyeceğim ve çıkma teklifi edeceğim."
Yoongi, birden Jennie'yi alkışlamaya başladı. "Bravo Jennie Kim, bravo! Ya sen ne romantik bir kızmışsın da haberim yokmuş. Demek ki kediler de romantik olabiliyormuş."
Jennie, Yoongi'nin omzuna vurdu hafifçe. "Ya Yoongi. Umarım kabul eder çünkü daha fazla reddedilmeyi kaldırabileceğimi sanmıyorum."
Yoongi, gülümsedi ve Jennie'nin omzuna destek verircesine elini koydu. "Eminim ki kabul edecek, Jennie. Baksana seni deli gibi kıskanıyor. Bu neyin işareti? Seni sevdiğinin işareti. Eğer kabul etmezse sana istediğin her şeyi alacağım. O kadar iddialıyım yani."
Jennie, bir anda Yoongi'ye döndü. "Nasıl her şeyi? Chanel'den orijinal çanta istesem alır mısın?"
Yoongi kafasını salladı ve saçlarını geriye attı. "Tabii ki de alırım. Onu iddia olmadan da alırım. Övünmek gibi olmasın ama abin çok zengin."
Jennie, güldü. "Yoongi mükemmelsin ya. Bir de yok mu şu mütevazi tavırların. Gerçekten çok iyi."
Yoongi de güldü. "Ha şöyle bak gül işte. Sen yeter ki mutlu ol. Ben sana istediğin her şeyi alırım."
Jennie, gülümsedi ve Yoongi'ye sarıldı. O mükemmel bir dosttu. Çok seviyordu onu.
"İyi ki varsın, Yoongi. İyi ki."
Yoongi, Jennie'nin sarılışına karşılık verdi. "Sen de iyi ki varsın, Jennie. Tek dostumsun sen benim. Senin için her şeyi yapacağım."
Jennie, Yoongi'den ayrıldığında gülümsedi. "Tamam, bu kadar dram yeter. Hadi maç yapalım. Bu sefer yeneceğim seni."
Yoongi kahkaha attı kalkarken. "Bak, hep aynı şeyi söylüyorsun sonra ben seni yendiğimde üzgün üzgün oturuyorsun. Bu kadar iddialı konuşma. Sonra yendiğimde karaları bağlama."
Jennie, saçlarını geriye attı. "Bu sefer yeneceğim. Evet, evet yeneceğim seni. Gör bak."
Yoongi kafasını salladı. "İyi öyle olsun bakalım. Hadi sen başla." deyip topu Jennie'ye attı.
💙💙💙
"Seni yeneceğim, Yoongi. Gör bak. Evet, evet yeneceğim. Ne güzel yendin sen öyle ya!"
Jennie, göz devirdi. Yine yenilmişti. Aslında güzel başlamıştı ama sonra Yoongi bastırınca yetişmemişti. Sonuç yine hüsrandı. Ofladı ve bacaklarını ovuşturdu.
Yoongi gülerek Jennie'nin yanına oturdu. "Üzülme, Jennie. Kaybetmek de var kazanmak da. Gerçi sen hep kaybeden taraf oluyorsun da neyse." deyip kahkaha attı.
Jennie'nin ters bakışlarını görünce gülmesini durdurmaya çalıştı.
"Tamam, tamam gülmüyorum. Artık bir dahaki sefere yenersin. Tabii ben izin verirsem."
Jennie, Yoongi'yi ittirdi. "Ya bi' gider misin, şuradan? Sinirlerimi bozuyorsun."
Yoongi omuz silkti. "Bana ne? Gitmeyeceğim işte."
Jennie, alnını ovuşturdu. Sonra kendini tutamayıp gülmeye başladı. Jennie'nin güldüğünü gören Yoongi de gülmeye başladı.
Tek bir kişi gülmüyordu. Onları uzaktan izleyen Taehyung, üzgünce Jennie'nin yüzüne baktı.
💙💙💙
jennie ve yoongi dostluğu çok güzel ya. 😍
taehyung'a da üzüldüm şimdi. kaldı öyle. :((
neyse ya, jennie'yi üzdüğü günlere saysın yani kfkdkdkldldlslls
neyseee.
ayraz kitabı yayınladım. (ayşe ve poyraz). sadece destek olmak adına gidip oy verir misiniz? şimdiden çok teşekkür ederim. 🤍
sizi seviyorum, kendinize iyi bakın. 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i love u 3000
Fanfictionjennie, taehyung'a kendisini sevdiğini 3000 kez söyler. jennie & taehyung.