ve final. :'))
son kez bölüm atıyorum bu kitaba. 🥺💙
Ve sonunda üç bin olmuştu. Jennie'nin sayımı bitmişti. Artık üç bin olmuştu.
Heyecanlıydı çünkü yarın Taehyung'a şarkısını söyleyecekti. Ya beğenmezse diye geçirdi içinden. O zaman ne yapardı? Beğenmesini diledi içinden, çok beğenmesini ve çıkma teklifini kabul etmesini.
Saat geç olmuştu ama o uyuyamıyordu. Çok heyecanlıydı. Annesi Bayan Kim, onu sakinleştirecek bir şeyler söylemişti ama fayda etmemişti. Heyecanını bir türlü yenemiyordu.
Yataktan kalktı ve ışığı açtı. Son bir kez çalmak istedi. Gitarını eline aldı ve yatağa oturdu.
Derin bir nefes aldı ilk önce. Sonra kendine şunları hatırlattı. "Hadi Jennie Kim! Yapabilirsin, heyecanlanmak yok. Kimsenin olmadığını düşün. Sadece karşında Taehyung varmış gibi çal!"
Daha sonra çalmaya başladı. Sözlere giriş yaptığında karşısında Taehyung'un olduğunu hayal etti ve gülümsedi. Şarkı bittiğinde gözlerini açtı. "Sonunda o gün geldi, Jennie. O gün geldi. Yarın Taehyung şarkını dinleyecek."
Gitarını yerine bıraktı ve yatağına yöneldi. Işığı kapatmayı unutmuştu. Yataktan kalkmaya çok üşenmişti. Yan odada müzik dinleyen Felix'i çağırdı. "Felix!"
Felix, kapıyı açtı. "Efendim, abla?"
"Şu ışığı kapatsana ya. Çok üşendim, kalkamadım."
Felix, göz devirdi. "Of abla ya. Beni bunun için mi çağırdın? Kalkıp kapatamıyor musun, ışığı?"
Jennie, yerdeki terliğini fırlattı. "Üşendim lan, üşendim. İyilik yaptın işte. Benim sayemde sevap kazandın. Daha ne istiyorsun?"
Felix, göz devirdi ve el hareketi çekti. "Bak sana bunu gönderiyorum."
Jennie, orta parmağını gösterdi. "Bak bu da benden sana hediye. Odana git, bok çukuru!"
Felix, dil çıkardı ve kapıyı kapatıp kendi odasına gitti.
💙
"Jennie, hayatım sakin ol biraz. Eminim çok beğenecek."
Jennie, kalktığından beri koşturuyordu. Saçlarını durmadan düzeltiyordu, kıyafetlerini düzeltiyordu. Defalarca kez aynadan kendine bakıyordu.
"Anne, çok heyecanlıyım! Tanrım, umarım beğenir! Bir dana üzülmek istemiyorum!"
Felix, elinde reçelli ekmek ile geldi. "Abla, sakin olsana sen. Bence beğenecek, o kadar uğraştın sonuçta. Eğer olur da beğenmezse takma kafana. Sana erkek mi yok yani?"
Jennie, Felix'e dikti gözlerini. "Sen sus, bok çukuru! Ben başka erkek istemiyorum. Taehyung'u istiyorum, anladın mı?"
Felix, göz devirdi. "Aman iyi be! Sana da bir şey demeye gelmiyor. Hemen tırnaklarını çıkarıyorsun. Ben gidiyorum içeriye."
Jennie, göz devirdi ve son kez aynadan kendine baktı. Gitarını eline aldı ve aşağıya indi.
Kızlar, Taehyung'un arkadaşlarını falan hep çağırmıştı. Yoongi'yi asla unutmamıştı zaten. Akşam konuşmuşlardı. Yoongi de Bayan Kim gibi onu sakinleştirmeye çalışmıştı ama başarlı olamamıştı.
Taehyung'un evinin önüne geldi. Önceden hazırlamıştı her şeyi. Etraf çok hoş görünüyordu. Mahalledeki herkes buradaydı neredeyse. Onları umursamamaya çalıştı. Onları görmezden gelirse daha az heyecanlı olurdu.
Yerine geçti ve oturdu. Yoongi gitarı Jennie'ye verdi ve elini omzuna koydu. "Güven bana, Jennie. Çok beğenecek. Sen sadece heyecanlanma, sakin kal yeter. Karşında sadece Taehyung olduğunu düşün. Tamam mı?"
Jennie, kafasını salladı ve gülümsedi. Yoongi de ona gülümseyip Jisoo'nun yanına geçti.
Jisoo, Jennie'ye baktı. "Yapabilirsin, Jennie! Fighting!"
Lalisa ve Chaeyoung da Jisoo'ya destek verdiler. Jennie, kızların söyledikleri ile rahatladı ve derin bir nefes aldı.
Jungkook, Taehyung'u getirdi ve gözlerindeki kurdeleyi çözdü. Taehyung, etrafına bakındı. Neden herkes toplanmıştı? Karşısına baktığında Jennie'yi gördü. Ona baktı, çok güzel görünüyordu.
Jennie, yavaşça çalmaya başladı. Daha sonra şarkının sözlerine giriş yaptı. Bitirdiğinde kocaman bir alkış koptu.
Taehyung'un kendisine hayran bakışlarla baktığını fark ettiğinde gözlerinin içine baktı ve ağzından şu sözler döküldü. "Seni seviyorum, Taehyung. Seni üç bin kez seviyorum."
Taehyung, güldü ve hızla Jennie'nin yanına gitti. Onu belinden tutarak aşağıya indirdi ve dudaklarını öpmeye başladı.
Mahalledeki herkesin ağzından şok nidaları dökülürken, Taehyung Jennie'yi öpmeye devam etti.
Jungkook, durmadı tabii ki. "KOMŞULAR GÖRÜN İŞTE GÖRÜN! ÇOK AŞIK BENİM YAVRUM! GURURLU BİR ANNEYİM ŞU ANDA! AĞLAYACAĞIM!"
son.
💙ve finallll!
bitti, i love u 3000 da bitti.
duygusalım şu anda. bir kitabım daha bitti. 🥺😭
güzel bitti. güzel bir final oldu diye düşünüyorum. umarım siz de öyle düşünüyorsunuzdur.
destekleriniz için çok teşekkür ederim. iyi ki varsınız. hepinize binlerce kez teşekkür ediyorum. 🤍
i love u 3000'da en sevdiğiniz yer hangisi oldu ve neden?
kitapta en sevdiğiniz karakter kim oldu?
sevmediğiniz bir yer, burası böyle olmasaydı dediğiniz bir yer var mı?
en sevmediğiniz karakter var mı? varsa hangisi?
kitapta en sevdiğiniz ikili kimdi? (ben bunun cevabını biliyorum ama neyse. :) )
kitapta en çok kime gıcık oldunuz ve sinirlendiniz?
kitapta keşke daha çok görseydik dediğiniz bir yer var mı?
bu soruları cevaplarsanız çok mutlu olurum. yorumlarınızı tek tek okuyacağım.
tekrar ve tekrar söylüyorum. sizleri çok ama çok seviyorum. iyi ki varsınız. 🤍
taslaklarımda taennie kurgusu var. zamanla onlar da gelecek.
şimdilik hoşça kalın, sağlıklı kalın. 🤍
SİZİ ÇOK SEVİYORUM!! 🤍🤍🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i love u 3000
Fiksi Penggemarjennie, taehyung'a kendisini sevdiğini 3000 kez söyler. jennie & taehyung.