Selam! 🙋🏻♀️
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın! 🤍💙💙💙
jennie🦋: günaydın, taetae!
jennie🦋: bugün okula beraber gidelim mi?siz: günaydın, jenjen!
siz: ve gidebiliriz.
siz: ben birazdan evinin önüne gelirim.jennie🦋: tamam, seni bekliyorum. 🤍
08.04, görüldü.💙💙💙
"Jennie, kızım! Sakin ol, acelen ne?"
Jennie, beyaz okul gömleğinin üstüne kot ceketini giyindi ve makyaj masanın önüne geçti. Eline parfümünü alırken bir yandan da annesi Bayan Kim'e laf yetiştiriyordu.
"Taehyung ile beraber gideceğiz okula. İlk defa beni geri çevirmeden evet dedi. Heyecanlıyım anne, geç kalmaktan korkuyorum."
Bayan Kim, Jennie'nin yanına gelerek saçlarını düzeltti. "Kızım, çok zorlamasan mı?"
Jennie, durdu. "Neyi zorlamayayım anne? Ben onu seviyorum ve asla vazgeçmeyeceğim."
Jennie, bunu dedikten sonra parfümünü masaya bıraktı ve tekrar dudaklarını oynattı. "İki bin dokuz yüz yetmiş dokuz oldu!" deyip gülümsedi ve yatağının üstündeki sırt çantasını aldı.
"Tamam, kızım. Ben sana karışmıyorum ama eğer ki daha fazla üzüldüğünü görürsem külahları değişiriz. Anladın mı?"
Jennie, annesinin yanına geldi ve yanağına öpücük kondurdu. "Tamam, canım annem benim. Gel aşağı inelim de kahvaltı edelim."
Jennie, annesinin koluna girdi ve aşağıya indiler. Jennie çantasını yere bırakıp Felix'in yanına gitti ve ensesine vurdu. "Naber lan, bok çukuru?"
Felix, ensesini tuttu ve çatalını Jennie'nin eline batırdı. "Abla beni rahat bıraksana!"
Bay Kim, kafasını kaldırdı. "Kızım, doğru konuş kardeşinle ve masaya otur. Birazdan çıkacağız."
Jennie, Felix'in yanağından makas alıp yanına oturdu. "Yok, babacığım. Ben seninle gelmeyeceğim."
"Kiminle gideceksin okula?"
Bayan Kim, elinde tuttuğu börek dolu tabağı masaya koydu ve oturdu. "Kiminle sence Yeol, düşün bakalım?"
Bay Kim, hatırlamışçasına elini şıklattı. "Tabii ya, o oğlanla değil mi?"
Jennie, heyecanla kafasını salladı ve tabağına börek aldı. "Evet, baba. Taehyung ile gideceğim okula."
Bay Kim, kafasını salladı. "İyi, söyle ona sakın yanlış bir şey demesin sana."
Bay Kim, Taehyung'a bazen sinir olurdu. Kızının geceleri odasında onun için ağladığını görürdü. Bu da Taehyung'a sinir olmasını sağlardı ama Jennie'ye kıyamadığı için bir şey demezdi.
"Baba, neden bana yanlış bir şey desin ki?"
Felix, elindeki çay bardağını masaya bıraktı. "Sence abla? Sen onu seviyorsun ama o seni arkadaşı olarak görüyor. Evine gittiğinde sana soğuk davranıyor. Sen de üzülüyorsun ama yine de yanına gidiyorsun."
Jennie, burukça gülümsedi. "Ne yapayım, Felix? Onu seviyorum senin de dediğin gibi ve bu yüzden hep yanında olmak istiyorum. Arkadaşça veya başka bir şekilde."
Felix, göz devirdi ve kafasını salladı. Çay bardağını eline tekrar alıp içmeye devam etti.
Jennie, masadan kalkarken Bayan Kim'i güldürecek bir şey söyledi. "İki bin dokuz yüz seksen oldu!"
Jennie, çantasını alıp kapıya yöneldi ve siyah spor ayakkabılarını giyindi.
Arkasına dönüp öpücük attı ve kapıyı kapatıp
çıktı.💙💙💙
jennie🦋: ben çıktım yakışıklım, sen neredesin?
siz: şey jennie.
siz: joy aradı az önce.
siz: beraber gidelim okula dedi.
siz: ben de gel jennie de benimle olacak dedim. O da gelse olur mu?jennie🦋: benim bir işim vardı.
jennie🦋: siz beraber gidin.siz: ah, peki o zaman.
siz: yarın da beraber gideriz.jennie🦋: yarın cumartesi, taehyung.
siz: tamam.
siz: o zaman biz de pazartesi beraber gideriz.
siz: olmaz mı?jennie🦋: olur.
siz: tamam.
siz: hoşça kal, jennie. 🤍
08.24, görüldü.💙💙💙
Selam! 🙋🏻♀️
• taehyung'un kafasını kıracağım. Üzme artık şu kızı ya
• siz de sinir oldunuz değil mi? cnndmdmdkld
• bu aralar pek buraya girmiyorum çünkü winx'e taktım. Her gün onu izliyorum. Eğlenceli bu arada dkdkdkdkdks
• sizi seviyorum, kendinize çok iyi bakın! 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i love u 3000
Fanfictionjennie, taehyung'a kendisini sevdiğini 3000 kez söyler. jennie & taehyung.