Selam! 🙋🏻♀️
Profilimdeki diğer kurgularıma bakmayı unutmayın! 🤍💙💙💙
Jennie, uzun uğraşlar sonucu yaptığı resime baktı. Taehyung'un resmini çizmişti.
"Güzel oldu. Eminim Taehyung da çok beğenecek." deyip gülümsedi.
"Jennie!"
Jennie, kendisine seslenen annesine cevap verdi. "Efendim, anne?"
"Hayatım, yemek yapıyorum. Yardıma gelir misin?"
Jennie, kafasını salladı ve annesine seslendi. "Tamam, anne. Geliyorum."
Jennie, sandalyesinden kalktı. Yaptığı resimi masaya düzgünce bıraktı ve aşağıya indi.
"Geldim, anne."
"Canım, patatesleri keser misin?"
Jennie, kafasını salladı ve gülümsedi annesine. "Tamam, anne. Ben bundan sonra dışarı çıkabilir miyim?"
Annesi, bir süre Jennie'nin yüzüne baktı ve sonra hüzünlü bir şekilde gülümsedi. "Yine mi Taehyung?"
Jennie, kafasını salladı. "Yine Taehyung anne. O beni sevmiyor olabilir ama ben onu çok seviyorum. İki bin dokuz yüz altmış dört oldu."
Bayan Kim, güldü. Jennie'nin sevdiğini söylediğini sayması Taehyung'a bir sürprizinin olmasıydı. Jennie, Taehyung için gitar çalmayı öğrenmişti. Onun için şarkı yazmıştı ve bestelemişti. Şarkının ismi zaten belliydi, i love u 3000.
Jennie, çok uğraşmıştı. Her gece onun için şarkılar bestelemişti. Sonunda olmuştu, doğru zamanı bekliyordu.
"Peki, canım. İstediğini yap ama üzülmeni istemiyorum."
Jennie, kocaman gülümsedi ve Bayan Kim'in her iki yanağından da öptü. "Canım annem benim."
Jennie, patatesleri soymaya başladı. Annesine hep yardım ederdi, eli lezzetliydi. Taehyung'a birçok kez çilekli pasta yapmıştı. Taehyung'un o pastaları yiyip yemediğini bilmiyordu.
"Tamam, Jennie. Hadi sen Taehyung'a git. Gerisini ben yaparım."
Jennie, annesine arkadan sarıldı ve yanağından öptü. "Tamam, annecim. Ben gidiyorum."
Jennie, odasına çıktı ve pijamasını çıkardı. Üşengeç bir insandı, dışarı çıkmadığı sürece evde pijama ile dolaşırdı. Üstüne siyah-beyaz çizgili, göbeğini açıkta bırakan, kısa kollu tişörtünü giyindi. Altına ise kot şortunu giyindi. Masanın üstündeki resimi alıp aşağıya indi.
"Ben çıkıyorum, anne."
"Tamam, canım."
Jennie, siyah spor ayakkabısını giydi ve kapıyı kapattı.
💙💙💙
Jennie, derin bir nefes aldı ve kapıyı tıklattı.
Chaeyoung, kapıyı açtı. "Hoş geldin, Jennie unnie. Gelsene içeri."
Jennie, gülümsedi. Chaeyoung'u da çok severdi. Tatlı bir kızdı. "Sağ ol, canım. Taehyung, nerede?"
"Abim, Joy unnie ile buluşmaya gitti."
Jennie'nin gülen yüzü soldu. Joy mu? Ne yani kız arkadaşı mı vardı?
Jennie, üzgünce kafasını salladı. "Tamam, Chaeyoung. Sağ ol, ben gideyim. İyi günler."
Chaeyoung'un konuşmasına izin vermeden yürümeye başladı.
İlerideki çöp kutusuna geldiğinde, elindeki resimi parçalara ayırarak yırttı. Çöp kutusuna attı.
"Seni çok seviyorum, Taehyung. İki bin dokuz yüz altmış beş oldu."
Evine doğru yürürken göz yaşlarının akmasına izin verdi.
💙💙💙
Selam! 🙋🏻♀️
Sizi seviyorum. 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i love u 3000
Fanfictionjennie, taehyung'a kendisini sevdiğini 3000 kez söyler. jennie & taehyung.