Jennie, saçlarını tarayıp aynaya baktığında hazır olduğunu gördü.Taehyung'a gidecekti. Chaeyoung, onu aramıştı ve basketbol sahasına geldiğini söylemişti. Jennie, Taehyung'u görmemişti. Taehyung, eve üzgün bir şekilde gelmiş. Jennie, buna üzülmüştü. Taehyung'un gönlünü almaya gidiyordu.
"Anne, ben çıkıyorum."
Bayan Kim, mutfak kapısından kafasını uzattı. "Tamam, canım. Bu arada piknik sepetin hazır. Her şey var içinde. Geldiğin zaman alırsın."
Jennie, kafasını salladı ve gülümsedi. "Tamam, teşekkür ederim. Hoşça kal, anne!"
Ayakkabılarını giyinip dış kapıyı kapattı.
💙💙💙
Taehyung'ların evine geldiğinde kapıyı tıklatıp geri çekildi.
Taehyung'un kapıyı açtığını görünce gülümsedi. "Merhaba, yakışıklım!"
Taehyung, gülümsedi. "Merhaba, güzellik. Nasılsın, bakalım?"
Jennie, gülümsedi. "İyiyim, teşekkür ederim ama eğer sen benimle gölün oraya gelirsen daha da iyi olacağım."
Taehyung, kafasını salladı. "Tamam, geleceğim. Hazırlanayım ama orada bir şeyler yeriz. Önce hazırlık yapsaydık?"
Jennie, içten bir şekilde gülümsedi. Bugün mutluydu. Fazlası ile. Dudaklarını oynattı. "Hayır, gerek yok. Ben hazırlamıştım, piknik sepetini. Sen sadece hazırlan."
Taehyung, kafasını salladı ve gülümsedi. "Tamam, güzelim. Ben hazırlanayım sana yazarım."
Jennie, kafasını salladı ve gülümsedi. "Tamam, yakışıklım. Ben gidiyorum. Son olarak, seni seviyorum! İki bin dokuz yüz seksen altı oldu!"
Taehyung da arkasından bağırdı. "Ben de seni!"
💙💙💙
Jennie, hazırlandığında aynadan kendine baktı. Mavi bir elbise giyinmişti. Hoş oldum diye geçirdi içinden.
Yanına mavi çantasını aldı ve odadan çıktı.
"Anne, ben çıkıyorum. Sepeti de aldım!"
Bayan Kim, odadan bağırdı. "Tamam, canım. İyi eğlencele, size. Dikkatli ol!"
Jennie, kafasını sallayıp kapıya yöneldi. Beyaz spor ayakkabılarını giyinip dışarı çıktı.
Telefonunu çıkarıp Taehyung'a yazdı.
siz: tae, ben çıktım.
taetae🦋: tamam, ben de çıktım.
taetae🦋: geliyorum sizin eve doğru.siz: tamam, seni seviyorumm! 💙💙
taetae🦋: iki bin dokuz yüz seksen yedi oldu!! 💙💙
siz: 😚💙
💙💙💙
Taehyung, Jennie'nin yanına geldiğinde Jennie Taehyung'a sarıldı. Taehyung, karşılık verdi gülümserken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i love u 3000
Fanficjennie, taehyung'a kendisini sevdiğini 3000 kez söyler. jennie & taehyung.