Taehyung, aynadan kendine baktı ve gülümsedi. Gayet iyi görünüyordu.Çantasını alıp aşağıya indi ve masaya oturdu. Kahvaltısını yapıp gitmeliydi. Bugün Jennie ile beraber gideceklerdi okula. Onun heyecanı vardı üzerinde.
Yemeye başladığında yanına gelen Chaeyoung ensesine vurdu ve oturdu. "N'aber abi? Çok iyi patladı ama ya!" deyip güldü.
Taehyung, göz devirdi. "Şu anda orta parmak çekmediğime dua et, Chaeyoung."
Bay ve Bayan Kim güldüler. Taehyung ve Chaeyoung her sabah atışıyorlardı.
"Bugün Jimin ile git Chaeyoung. Benimle gelme."
Chaeyoung, gözlerini kıstı. "Niye abicim?"
"Çünkü ben Jennie ile gideceğim. Sen gelemezsin. İstemiyorum seni yanımda. Sevgilinle git bugün okula."
Chaeyoung, omuz silkti. "Benim için fark etmez. Jimin'le gitmek benim için daha iyi olur. Sizin flörtüz konuşmalarınızı çekmek zorunda kalmam."
Taehyung, çatalını Chaeyoung'un eline batırdı. "Sus kız!"
Chaeyoung, göz devirdi ve kahvaltısına devam etti.
Taehyung, telefonuna gelen bildirim ile telefonunu cebinden çıkardı. Mesaj Jennie'dendi. Gülümsedi ve parmaklarını klavyede gezdirdi.
jenjen❤️: taehyunggg!
jenjen❤️: ben hazırım. sen de hazırsan gidelim miii?siz: hazırım, güzellik. hazırım.
siz: sen kapıya çık. bekle beni. geliyorum birazdan.jenjen❤️: tamam, yakışıklım. 😚
jenjen❤️: seni seviyorum. iki bin dokuz yüz doksan bir oldu! 😚siz: 😚
💙
Jennie'yi kapının önünde gören Taehyung hızla yanına gitti. Jennie, Taehyung'u gördüğünde gülümsedi ve ona sarıldı. Taehyung da gülümseyip kollarını Jennie'nin beline sardı.
"Hadi gidelim!"
Jennie'nin heyecanlı konuşması Taehyung'u güldürmüştü. Çok tatlı diye geçirdi içinden. Tek kolunu Jennie'nin omzuna attı ve okula doğru gitmeye başladılar.
Yolda Yoongi'yi gördüklerinde Jennie, Yoongi'ye seslendi. Yoongi arkasını dönüp Taehyung ve Jennie'ye gülümsedi. "Nasılsınız, bakalım?"
Taehyung, sessizce mırıldandı. "Sen gelmeden önce çok iyiydik. Niye geldin ki?"
Yoongi duymuştu ama duymamazlıktan geldi. "Efendim, Taehyung? Bir şey mi dedin?"
Taehyung, gülümsedi. "Yok, canım. Ne diyeceğim?"
Yoongi güldü ve Jennie'ye çevirdi kafasını. "Jen, sen nasılın? Dün akşam tam konuşamadık."
Jennie, içten bir şekilde gülümsedi. "İyiyim, Yoongi! Sen nasılsın?"
Yoongi, gülümsedi. "Ben de iyiyim, güzelim. Ne olsun? Öyle işte."
Taehyung, göz devirdi. "Güzelimmiş. Götüne girsin güzelim lafı!"
Yoongi, yine duymamazlıktan geldi. "Efendim, Taehyung? Daha deminden beri bir şeyler diyorsun ama duyamıyorum."
"Yok bir şey ya. Şarkı mırıldanıyorum ben. Sen nereye böyle? Okula gidiyorsun herhalde?"
Yoongi kafasını salladı. "Evet, okula gidiyorum ama ondan önce bir işim var. Sonra görüşürüz." deyip yanlarından ayrıldı.
Aslında bir işi yoktu. Amacı Jennie ve Taehyung'u yalnız bırakmaktı. Gülümsedi ve saçlarını geri itti. "Ne kadar iyi bir arkadaşım. Maşallah bana!"
💙
Jennie ve Taehyung okula doğru giderken Jennie, Taehyung'u izliyordu.
Onu o kadar çok seviyordu ki her dakika izlemek istiyordu. Seni çok seviyorum, Taehyung diye geçirdi içinden. Ve sonra ekledi. İki bin dokuz yüz doksan iki oldu.
Taehyung'un kolu hâla daha Jennie'nin omzundaydı. Çekmemişti. Jennie bundan rahatsız olmuyordu. Hoşuna bile gidiyordu.
Kaldırımdan sohbet ede ede yürürlerken yanlarından bir araba geçti. Arabanın içerisinde son ses müzik çalarken duydukları cümle şu oldu: seni çok seviyorum.
Jennie şarkıyı duyunca Taehyung'u bir kez daha çok sevdiğini hatırladı. İki bin dokuz yüz doksan üç oldu.
Taehyung, gülümsedi. "Şarkıyı duydun mu? Seni çok seviyorum dedi. Tam da bu cümleyi duymamız ne kadar garip. Evrenin bir işareti mi acaba bu?"
Jennie, güldü. "Evet, duydum. Seni çok seviyorum diyor. Ben de sana söylüyorum. Seni
çok seviyorum, Taehyung. Bu da benden sana bir mesaj."Taehyung, kahkaha attı. "Jennie, Jennie! Mükemmelsin! Her lafının arkasına beni sevdiğini söylemene bayılıyorum! Gerçekten mükemmelsin! Ben de seni çok seviyorum!"
Jennie, gülümsedi ve kafasını Taehyung'un göğsüne gömdü. "Kalbimin sesini duyuyor musun? Ben duyuyorum da."
Taehyung, güldü. "Benimkini duyuyor musun? Çünkü ben duyuyorum da."
Bu sefer gülme sırası Jennie'deydi. Güldü ve Taehyung'un kalp atış seslerini dinlemeye başladı. Bu sesi duymak hoşuna gidiyordu, fazlası ile.
Kafasını kaldırdı ve Taehyung'un yüzüne baktı. Ona içinden sevdiğini söyledi ve yürümesine devam etti.
💙
selam! 🙋🏻♀️
finale son bir bölüm kaldı. 🥺
duygusalım. bütün kitaplarım tek tek bitiyor.
bütün kitaplarımı final yaptıktan sonra kısa süreli bir ara vereceğim, sanırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i love u 3000
Fanfictionjennie, taehyung'a kendisini sevdiğini 3000 kez söyler. jennie & taehyung.