Ahoj začínám psat příběh o Niallovi a rada bych kdyby si ho aspoň pár lidi přečetlo.
************************************Zase ten otravný zvuk budiku. A ja musim vstavat do školy. Ale než vstanu mohla bych se vám představit. Jmenuji se Ruth Smith je mi 16 let. Chodím na střední školu do prváku. Bydlím v Irsku v Mullingaru. Jestli se ptáte proč mám tolik modřin tak to není, protože bych byla tolik nešikovná, ale protože mě ve škole šikanují. Neví o tom nikdo kromě mého nejlepšího kamaráda a zároveň souseda Nialla Horana. Známe se už od 10ti let, když jsme se s rodiči přestěhovali do Mullingaru. No tak to by bylo asi o mně všechno. " Rhut vstávej. Příjdeš pozde do školy,, ozve se zezdola mamky hlas. " Už lezu mami,, sice nerada, ale lezu z postele. Ve skříni si vezmu svoje oblíbené legíny a tričko s potiskem. V koupelně se učešu a trochu se namaluju a jdu dolu do kuchyně kde už sedí mamka a popíjí každodenní ranní kávu." Dobré rano mamko,, řeknu a jdu si do lednice pro jogurt. "Taťka už je v práci?,, zeptám se ještě dřív než mi mamka stihne odpovědět na pozdrav." Dobré ranko zlatíčko. Ano tatínek už odjel a přijede až večer. A já už taky už musim do práce a přijedu okolo pátý večer. Tak se měj hezky ve škole a neudělej si další modřinu,, řekne mamka a zmizí vchodových dveřích. Ano mamce rikam, že jsem buď spadla nebo se narazila když přijdu ze školy a mám novou modřinu. Vezmu si věci do školy a běžím z baráku pryč, protože už na mě čeká před brankou Niall.
***********************************Doufam, že se aspoň trochu líbí. Omlouvam se za chyby. A pro zatim to je všechno.
- Miška
ČTEŠ
Kamarád z dětství
FanfictionJmenuji se Ruth Smith. Je mi 16 a ve škole mě všichni šikanují kromě mého nejlepšího kamaráda. Je to zároveň i muj soused jenomže jednoho dne odjede.