Je tu další díl. Jsem ráda, že si to někdo přečte.
************************************
* z pohledu Nialla*
Dneska začínají konkurz do X-Factoru. A my máme být kouči soutěžících, kteří postoupí. Dnes se mám sejít s Ninou, jenže je tu problém kluci mě nechtějí pustit. Prý by jsme skončili nakupováním a já bych se vrátil až večer což nemůžu. V budově X-Factoru máme být v 15:00 a je deset hodin. ,, Kluci já se jdu aspoň rozloučit s Ninou, když jí teď pár dní neuvidim" křikl jsem do kuchyně kde všichni snídali. ,, Hlavně se vrať brzo, nechceme přijít pozdě " odpověděl mi Liam. Zabouchl jsem vchodové dveře za sebou a vyšel do ulic Londýna.
* z pohledu Ruth*
Stojim na letišti a čekám než mi poletí letadlo. Moji rodiče neměli čas. Jako vždy. Tak tu semnou čeká rodina Horanových. Dokonce přijel i Greg, mám ho ráda, ale radši mám Thea. ,, Ruth mám tě ráda ty jim to tam vyhraješ my ti věříme" řekla mi Maura při objímání. ,, To už se jednou na tomhle letišti říkalo. Před třemi lety když odlétal Niall." Usmála jsem se. Obejmula jsem ještě Grega. Ten mi popřál hodně štěstí. Jako poslední byl Theo s ním jsem se vyfotila a dala si to na tapetu. Slíbila jsem mu, že si budeme volat když budu mít čas. ,, Budeš mi chybět Ruth" ,, Ty mně taky Theo. A slib mi, že nebudeš zlobit mamku s taťkou a ani babičku s dědou" řekla jsem a on mi na to přikývl. ,, Tak se tu mějte hezky a já už musim jit letadlo nepočká" rozloučila jsem se a vydala se cestou k letadlu.
Celý let jsem prospala. Vzbudila mě až letuška,která hlásila, že zachvíli přistáváme. V Londýně ksem byla asi dvakrát za svůj život a oblíbila jsem si toto město. Stopla jsem si taxika a jela směrem k budově X-Factoru. Přijela jsem tam tam asi ve 14:36. Došla jsem si pro číslo. Když jsem si ho lepila na tričko do někoho jsem narazila. ,, Promiň. N-neviděla jsem tě" zakokotala jsem se když jsem zjistila, že je to Liam Payne. ,, V pohodě je to i moje vina. Takže ty jdeš zkoušet svůj talent. Tak to si tě rád poslechnu. Představovat se ti asi nemusim. Předpokládám, že víš kdo jsem." zasmál se. ,, Jasně, že vim kdo jseš která fanynka by nevěděla kdo je jeden z jejich idolů. Vyfotíš se semnou prosím" ,, Jasně proč ne. A jak se vlastně jmenuješ? Abych věděl jak se jmenuje dívka kterou si vyberu a budu její kouč" jen to začala jsem si představovat jak by mě Liam učil zpívat to už by byl druhý člověk z One Direction. Nad tou představou jsem se musela usmát. ,, Ruth. Ruth Smith se jmenuju." Liam se na mě podíval jako by mi to nevěřil. ,, Co je?" ,, Ale nic. Odkud jsi?"
* z pohledu Liama*
Zeptal jsem se jí. Jako bych to jmeno už někde slyšel, ale kde. ,, Z Mullingaru. Proč se ptaš?" Tak tohle je ta Niallova Ruth o který pořád mluvil. Pravda je hezká, ale já mám Sophii. ,, Jen tak. Nevolaj tvoje číslo? " ,, Doprčit. Tak zatim ahoj" jen co odběhla šel jsem se na ní dívat ze zákulisí. Jen co se představila. Přišel ke mně Niall. Ten tady chyběl jestli ji pozná. ,, Čau Liame. Koho tady pozoruješ to ti nestačí Sophii?" Blbec copak jsem Harry. ,, HAHAHA. Fakt vtipný Nialle. Ne jenom se dívat a vybírám si koho bych si vybral. Ale musim říct, že ona zpívá fakt hezky" jen jsem to dořekl Ruth se vrátila z pódia. ,, Ah.. ehm Je Niall. Tak co na to říkáš Liame. Že to bylo hrozný a dál se nedostanu." ,, Já si myslim, že jsi byla skvělá mě se to líbilo. Co na to říkáš ty Nialle ty jsi to taky slyšel"
* z pohledu Ruth*
Co?? On to taky slyšel taky? ,, No já si myslim, že to bylo docela dobrý no docela jsi šikovná a talentovaná. Asi si měla dobrýho učitele. A jak, že se to jmenuješ" jo měla toho nejlepšího tebe. Jenže to ty se nedozviš. Oh. ,, No ... " co mu mám asi tak říct jsem Ruth Smith. Ano přesně tak kterou si nechal na pospas ve škole? ,, Všichni účastníci ať se dostaví na pódium" moje záchrana aspoň mu nemusim říkat kdo jsem. ,, Promiň Nialle, ale musim jít. A zjistit, že jsem nepostoupila. Ráda jsem vás poznala. Splnil se mi sen fanynky." ,, Ty nevypadneš. Já Liam Payne to všem zákažu. Protože ty musíš postoupit." to by mě zajímalo proč.
Na pódiu nás stálo asi 40 lidí a měli z nás vybírat 20. ,, Teď vybereme 20 z vás a ty co uslyší svoje jmeno odstoupí o krok do předu." Řekl k nám Simon a začal hlasit jména. ,, John Austin, ....................." začal. Už byl asi u 15 jména a já přestávala doufat. Vždyť jsem všem říkala, že..... ,, Ruth Smith a Mia Spring. Tak tito soutěžící tu zůstávají a pokračují dál. Pro oblečení jsme vám poslali už naše lidi. Zítra ráno by tu měli být vaše věci." cože já jsem postoupila.
* z pohledu Liama*
Teď máme jít na pódium. Pro soutěžící které jsme si vybrali. Ano mám Ruth, protože se jí chci zeptat na všechno ohledně Niall. Jak ona ho vidí jestli ho bere jako kamaráda nebo už s nim nechce mít nic společného. Ale očividně jí nepoznal, když jsem se s ní bavil těsně před tim než šla na pódium. ,, Teď si vás vyberou slavné hvězdy které vám budou pomáhat a vylepšovat." řekl jim Louis Walsh.
* z pohledu Nialla*
Nevim proč, ale zdá se mi, že tu holku co si vybral Liam odněkud znám. Ten obličej mi strašně někoho připomíná a ja nevim koho. ,, Niall Horan si vybral Erika Doxse, Liam Payne si vybral Ruth Smith,......" co?? Počkat to je Ruth. To nemůže byt ona vždyť ma hnědý vlasy a Ruth je měla blonďátý nechávali jsme si je obarvit společně. Ale je pravda, že jsem ji 3 roky neviděl a zítra by měla narozeniny. Bylo by jí 18. Moc mi chybí, ale to řešit nebudu mám přeci Ninu. Když jsme šli s Erikem do pokoje kde budeme zkoušet zaslechl jsem z vedlejšího pokoje hlasy. Nakoukl jsem tam a byl Liam a ona. ,, Potřebuješ něco Nialle. Pokoj máte vedle tady jsem já a Ruth" zeptal se mě Liam a já si všiml, že se Ruth při jejim jméně podívala na podlahu, že by to byla opravdu ona. ,, Ne. Nic nepotřebuju jen jsem se chtěl podívat kdo je vedle nás" zalhal jsem a šel za Erikem který na mě už čekal. Budu muset zjistit jestli to je opravdu ona nebo ne.
************************************
Je tu další díl. Doufam, že se aspoň malinko líbil. :)
- Miška
ČTEŠ
Kamarád z dětství
FanfictionJmenuji se Ruth Smith. Je mi 16 a ve škole mě všichni šikanují kromě mého nejlepšího kamaráda. Je to zároveň i muj soused jenomže jednoho dne odjede.