Je tu další díl. Jsem ráda, že si to někdo čtete. :D a jestli máte nějaký otázky nebo kritiku tak napište do komentářů. Ráda si je přečtu a pokusim se to vylepsit, když to bude v mojich silách.
************************************
O dva roky později
* z pohledu Ruth*
Konečně konec čtvrťáku. Zítra máme maturitní ples. A za dva dny odjíždím do X-Factoru. Ano jdu to zkusit přemluvil mě Thomas a Kate a dokonce i Maura. Říkala ať to zkusím, že za zkoušku nic nedám. Když jsem hledala informace zjistila jsem, že letos tam mají nová pravidla. Za kouče budeme mít slavné hvězdy. Jako jsou třeba Ed Sheeran, James Arthur, Robbie Williams, ................ a nakonec One Direction. Což jsem nevěděla, popravdě teď bych tu přihlášku vzala zpátky. Nechci vidět Nialla, ale na ostatní se těším jsem přeci Directioner. Dneska jdu s Kate a malym Theem nakupovat plesové šaty. Theo jde s námi už mu jsou tři roky je to strašně hodný a roztomilý kluk. Docela často ho i hlídam a vždy si užijeme plno zábavy.
Už bych měla dojit pro Thea nebo přijdeme pozdě a to by Kate zrovna ráda nebyla. Jsem před domem Horanových a čekám až mi přijde někdo otevřít.,, Ahoj Ruth co tu děláš? Potřebuješ něco?" zeptala se mně Maura, když otevřela dveře od domu. ,, Ahoj Mauro jen jsem se přišla zeptat jestli nešel Theo ven." Jen co jsem to dořekla slyšela jsem malý dusot na schodech. ,,Ruuth" zakřičel když doběhl do předsíně.,, Theo chtěl by si jít s Ruth ven?" ,,Stavíme se i na zmrzlinu,když budeš chtít" řekla jsem a jemu se rozšířili oči. ,, Jooooo. Půjdu ven moc rád" ,, Tak se pojď přehlédnout a můžete vyrazit" jen to Maura dořekla malý Theo už byl ve svém pokoji.
,,Tak můžeme vyrazit?" zeptala jse se ho, když už jsme se oblékli. Šli jsme směr k centru. Když jsme došli Kate na nás už čekala před obchodem. ,, Ahoj. Nevadí, že jsem sebou vzala Thea? Chtěla bych si ho ještě užít než odjedu." ,, Vůbec nevadí já sebou vzala Thomase, aby nám pomohl vybrat šaty, protože jak se znám tak bych tam strávila celej den a to nechci" odpověděla mi. Nevadilo mi, že je tu Thomas, protože je to fajn kamarád a mám ho ráda. ,, Ne nevadí mi to už jsem ho dlouho nevidela. A každá tady máme svýho kluka" Jen co jsem to dořekla uvědomila jsem si co říkám. Když jsem viděla jak Kate s Thomasem se začali smát musela jsem se také usmát. ,, Netušil jsem, že jsi na tak malý kluky" vyprskl Thomas na mě smíchy. ,, Nebudeme to řešit a jdeme nakupovat. Chci to stihnou ještě než bude tma." Nic nenamítalia mohli jsme vyrazit.
Konečně jsme vyšli z toho krámu. Já si vybrala tmavě fialové šaty a k tomu fialové psaníčko a Kate si vzala červené s černým psaníčkem. Rozloučili jsme se a já s Theem jsme se ještě stavili na zmrzlinu kterou jsem mu slíbila.
Je 19:30 a já se chystám na maturiťák. Už jsem si vyčesala vlasy, natočila se a teď už mi zbývají jenom šaty. Rodiče už zase nejsou doma, takže se upravuji u Horanových a Maura mi pomáhá. Dlouho mi trvalo než jsem si našla s kým půjdu na ples. Nakonec jdu s Niallovym kamarádem Denisem. Má mě tu zachvíli vyzvednout.,, Ruth je tu Denis" ozvalo se zezdol. Jako by věděli, že oněm přemýšlím. Usmála jsem se a šla dolů poschodech. Když jsem sešla schody dole čekal Denis moc mu to slušelo.
,,Můžeme?" zeptala jsem se když se na mě otočil. ,, Sluší ti to" začervenal se. ,,Taky nejsi k zahození " oplatila jsem mu kompliment. Obula jsem si lodičky a mohli jsme vyrazit. Venku na nás čekal taxik ve kterém seděla Kate s Thomasem. Jen co jsme přijeli před budovu a vylezli jsme z taxiku namířili jsme si to k baru po šampus. Byli jsme tam snad do půl třetí ráno. A ve mě už začal ovládat alkohol. Ještě, že už jsem doma nemuselo by to dopadnout dobře. Zítra si musim zabalit poslední věci co ještě nemám dobalený a budu si užívat.* z pohledu Louise*
,,Kluci mám rande" přiletěl do obýváku Niall. Ano Niall si konečně našel přítelkyni, jmenuje se Nina a mě osobně se nelíbí zdá se mi, že z něj tahá jenom peníze.,, Tak to je super Nialle. Jsem rád, že jsi konečně šťastný" odpověděl mu Liam. Popravdě jsme jí tu neměl rád nikdo.
* z pohledu Nialla*
Nechápu co mají všichni proti Nině vždyť to je ta nejlepší holka, kterou jsem potkal od odjezdu z Mullingaru. Je tak hezká, roztomilá, ale nikdo jí nemá rád. ,, Vám to vadí, že jdu zrovna s ní. Nechápu co proti ní všichni máte. Konečně si najdu holku kterou mám rád a vy máte znovu problém sice jinej, ale máte" už jsem to nevydržel a vyběhl jsem k sobě do pokoje se převleknout, přeci jí mám vyzvednout za deset minut.
************************************
Je tu další díl. Není moc zajímavej, protože jsem dneska neměla moc času, ale pokusim se to napravit. Zítra nevim jak budu stihal, ale pokusi se dal další díl. Nic, ale neslibuju.
- Miška
ČTEŠ
Kamarád z dětství
FanfictionJmenuji se Ruth Smith. Je mi 16 a ve škole mě všichni šikanují kromě mého nejlepšího kamaráda. Je to zároveň i muj soused jenomže jednoho dne odjede.