Zajímalo by mě co si o tomto příběhu myslíte. Napište mi do komentáře.
************************************
* z pohledu Zayna*
Doběhli na střechu musel jsem pořád přemýšlet o tom, že mě Perrie podvedla. Proč to udělala to jsem vážně tak hroznej přítel? ,,Tak co se stalo Zayne. A neříkej mi nic, protože já to na tobě vidim jsi ,můj nejlepší kámoš a už tě pár dni znám." vytrhka mě z přemýšlení Ruth. Je pravda, že se známé už dlouho a rozumíme si. Musim to aspoň někomu říct.,, No víš..... já nevim jak ti to mám říct " zasekl jsem se ,,Řekni mi to úplně normálně." už byla trochu naštvaná,, Perrie mi podvedla." řekl jsem smutně a podíval se na podlahu. ,, Jak to můžeš vědět? Vždyť je pořád tady v budově X-Faktoru. Nikdy neodešla to bych si všimla" nemohla to pochopit. ,, No víš domluvili jsme se, že budeme mít společný pokoj a když jsem tam večeřa přišel byla v posteli s někým jiným."dořekl jsem to a rozbrečel jsem se. ,, Cože!? To bych do Perrie nikdy neřekla vždyť to je taková super holka. To mi na ní nesedí ona taková není. Sice ji znám pár dní osobně, ale zda se mi, že by to neudělala. A neměl i někdo jiný klíčky od vašeho pokoje? " zeptala se mě byli na ní vidět, že si je jistá tim, že by mi to Perrie neudělala. ,, Ne nikdo jiný klíčky od našeho pokoje neměl. Chvíli před tim než jsi přišla jsme spolu volali a já jí říkal, že už sní v jednom pokoji nebudu a ona mi říkala, že s nikym v posteli nebyla, ale nezněla moc přesvědčivě" řekl jsem jí všechno. Věděl jsem, že jí můžu věřit. Ale až teď mi došlo, že ona si přišla popovídat semnou a ne já sní. ,, Ale přestaneme mluvit o mých problémech. Ty jsi si chtěla promluvit semnou tak co se děje" zeptal jsem se jí a ona sklopila hlavu k zemi.
* z pohledu Ruth*
Opravdu mi teď tady řekl, že ho podvedla Perrie. Vždyť to musí byt blbost včera jsme byli spolu. ,, No já nevím kde začít " řekla jsem, protože toho bylo opravdu hodně co jsem mu chtěla říct. ,, Začni úplně od začátku. Předpokládám, že se to jedná ohledně Nialla tak začni úplně od začátku co jste se seznámili. Vím, že jsi mi začátek už říkala, ale ja to potřebuju slyšet úplně všechno a celý. " nejdřív jsem se zamyslela jestli mu mám říct úplně vsechno.,, Poprvé kdy jsem ho potkala tak to bylo ve čtvrtý třídě. Přistěhovali jsme se z Ameriky do Irska a já nastoupila do mé budoucí třídy musela jsem sedět s ním, protože nikde jinde místo nebylo. ..............." vyprávěla jsem mu to. A vůbec jsem nepřemýšlela nad tím, že bych měla být dole a čekat jestli postoupim nebo ne. Když jsem mu vyprávěla o Thomasovi, že jsem s ním začala chodit, nechtěl mi to věřit. ,, Počkej chápu to dobře, že jsi začala chodit s někým kdo tě šikanoval?" ,, Ano chápeš to úplně správně. Později jsem se dozvěděla, že jenom žárlil na Nialla. No a asi po 3 měsících mě podvedl s mojí nejlepší kamarádkou Kate. Ale já jsem to neřešila, protože jsem ho měla spíš ráda jako kamaráda." pokračovala jsem už jsme tu stáli něco přes hodinu a půl, ale nevadilo mi to. V přítomnosti Zayna se mi líbilo. Je jiný než Liam. Liam mě vyslechne a poradí mi, ale Zayn ten mě jenom vyslechne a někdy má nějakou otázku. ,, ...... A pak jsem přijela sem pohádali jsme se kvůli tomu za co jsem vůbec nemohla. A teď když jsem přišla z pódia tak tam stál s Liamem. Zpívala ksem písničku kterou jsme složili spolu když mě bylo 15 a je mu bylo 16. A tehdy mi řekl, že na ní nezapomene ani v X-Factoru a jak jsem si teď všimla zapomněl a to mě naštvalo. Chvíli je na mě hodnej a někdy na mě křičí. Já už to Zayne nevydržím. " skončila jsem můj proslov. Cítila jsem jak mi po tváři stéká slza. Nesmim brečet už jsem brečela hodně. ,, Ruth uvidíš vyřešilo. Hlavně nic nevzdávej zpívaš hezky slyšel jsem tě. " teď jsem potřebovala od někoho obejmout. ,, Zayne mužů tě obejmout?" bez toho, aby něco řekl roztáhnul ruce a já jsem mu tam vklouzla. Byl to příjemný pocit. Když jsem se odtáhla, koukali jsme si do očí a ani jeden jsme neprušovali oční kontak. Zayn se začal pomalu přibližovat. Cítila jsem jeho teplý dech těsně u obličeje. Jeho rty se začali dotýkat těch mých. Byl jemný a něžný polibek. Líbali jsme se tam než nám došel vzduch a my se museli od sebe odtáhnout. ,,Zayne tohle nemůžeme chodíš s Perrie" ale nemůžu říct, že se mi to nelíbilo už jsem dlouho necítila ten pocit bezpečí. ,, To je sice pravda, ale ona mě podvedla. A nebudeme si lhát mě už jsi se líbila když mi Niall ukázal tvojí fotku a potom když jsem tě tady potkal. Už jsem to nevydržel a musel jsem to udělat" řekl a přisál se znovu na moje rty. Teď už jsem nic neřešila. Byla jsem jenom já a Zayn. Když jsme se od sebe dotáhli šli jsme dolů, protože jsme na té střeše strávili něco málo pres 2 hodiny a už byl oběd. Když jsme došli do jídelny všimla jsme si jak na náš Perrie, Liam a Niall koukají. Došli jsme ke stolu kde seděli kluci. Na všechny jsme se podívala a usmála se až na Nialla na toho jsem se ani nepodívala. ,, Kde jsi byla? Víš, že jsme tě tady všude hledali? Kde jsi byla?" vyjel po mě hnedka Liam. No jo, aby se jednou nestaral. ,, Byla jsem se Zaynem. Potřebovala jsem si s někým popovídat." zamračila jsem se a sedla si vedle Zayna a Harryho. ,, A to tě ani nezajímá jestli jsi postoupila?" Bože on fakt nikdy pokoj nedá. ,, Abych ti pravdu řekla tak ani moc ne. Když postoupim super budu ráda. I když se tady semnou moc lidí nebaví kromě Zayna a tebe. Nikdo ze soutěžících. Všichni se tady spolu baví a já tu nemám nikoho. A kdybych nepostoupila, aspoň by jste měli ode mne klid. Zayna bych už neotravovala. Niall by si mohl žít dál usmířit se s Ninou a ty by jsi mohl byt se Sophii a né mě zkoušet jestli mi všechno sedí. Ale za jednu věc jsem ráda. Splnil se mi fanouškovský sen a to vás potkat. Vlastně dva se mi splnili říct Niallovi po 3 letech aspoň ahoj." nechtěla jsem jim to říkat, ale šlo to samo ven. Už mě i přešla chuť na jídlo tak jsem se zvedla a šla so popovidat s Perrie o tom co se stalo.
************************************
Zaprvé se všem omlouvám za to co jsem napsala o Perrie, ale potřebovala jsem to nějak zkomplikovat.
-Miška
ČTEŠ
Kamarád z dětství
FanfictionJmenuji se Ruth Smith. Je mi 16 a ve škole mě všichni šikanují kromě mého nejlepšího kamaráda. Je to zároveň i muj soused jenomže jednoho dne odjede.