Je tu další díl. Všem děkuju co si ho čtou. :)
************************************
* z pohledu Ruth*
Za tem rok a půl se toho stalo hodně. Před třema měsíci jsem začala chodit s Thomasem. Ano s tím co mě šikanoval. Ale nemůžu říct, že bych opravdu milovala, protože pořad myslim na Nialla. Ukázalo se, že jenom žárlil na Nialla. Ohledně Nialla, ten se stal slavným. X-Factor sice nevyhrál, ale porota ho dala do skupiny s Louisem Tomlinsonem, Zaynem Malikem, Liamem Paynem a Harry Stylesem a je z nich nejslavnější boyband na světě. Myslim, že se jmenují One Direction. Mají miliony fanynek a já jsem jednou z nich, ale ne proto, že je tam Nialla, ale protože mají hezké písničky. Od doby co Niall odjel tu byl asi dvakrát, ale ja byla buď u babičky nebo jsem výjimečně jeli s řidičema na vylet. S Maurou Niallovou mamkou si dobře rozumim. Bere mě jako dceru kterou nikdy neměla a ha jsem ráda, že aspoň někomu můžu říct co se mi děje, protože moji rodiče jsou poradrv práci. Gregovi Nillovýmu bratrovi a jeho ženě se narodil syn Theo. Je moc roztomilý je mu rok a ja si ho oblíbila. Ve škole je to pořád stejný sice už mě neplatí tolik,protože se mně Thomas zastane, ale sem tam nekdy tu novou modřinu mám. Taky jsem si našla kamarádku Kate je s ní sranda chodíme spolu nakupovat a nekdy s nami jde i Thomas. Nechala jsem se zase obarvit vlasy na hnědou barvu, aby mi to připomínalo Nialla. Jenže to je těžký na něj nemyslet, když je pocelem internetu i sociálních sítích a ještě k tomu je poslouchám. Zítra začíná nová série X-Factoru a ja si nechala zaslat přihlášku, ale neměla jsem tolik odvahy ki vyplnit. Ráda zpívám a hraju na kytaru, ale jenom díky Niallovi než odjel složily jsme spolu písničku, kterou mám strašně ráda je plná emocí. Na kytaru mě nejdřív učil hrát Niall a teď chodim na hodiny k panu Stewartu. A už bych měla vstávat nebo přijdu pozdě do školy.
Když přijdu ke škole je tu už hodně spolužáků, ale nikde nevidim ani Kate ani Thomase. Rozhlížím se po celym dvorku školy a očima se zarazim na klukovi který stojí pod stromem a líbá se tam s ..... Kate?? nepochlubila se mi, že ma kluka. Vídám se směrem k nim a zarazim se těsně před nima, když zjistim kdo je je ten kluk. ,,Thomasi" vydechnu. ,, A sakra" řekne když mě zahlédne. Otočim se na patě a odchazim co nejdál od nich. Jenže mě Thomas dohoní. ,,Ruth stůj já ti to vysvětlim. Mě už nebaví se jenom zdržet za ručičky" zastavim se a otočím se směrem k němu, abych na něj viděla. ,, To je v pohodě. Chápu, že ti jde jenom o jedno. O to co ja ti dát nechci, ale proč zrovna ona. Proč zrovna Kate. Vždyť víš, že jsme nejlepší kamarádky. Ale v pohodě ja se na tebe nezlobim. Mě to vlastně ani nevadí. Popravdě já jsem tě měla spíš rada jako kamaráda nikdy jsem tě nemilovala. Nemohla jsem když jsem ti dávala pusu představovala jsem si, že jsi Niall. Přeju vám to jenom mi slibte jednu věc. Že zůstaneme na pořad kamarádi i přes, že vy budete pořád spolu." Ukončila jsem svuj monolog. ,,Ruth my budeme pořád kamarádky. A promiň, že jsme to byla zrovna já, ale už od doby co jsi mu Thomase představila se mi libil. Dřív jsem na lásku na první pohled nevěřila, ale teď už vím, že existuje a Thomas je tím svědkem. A věř nám, že se budeme snažit se bavit tak aby jsi se mohla bavit s námi. Jsi má nejlepší kamarádka a to tak zůstane" vložila se do toho Kate. Nikdy bych neřekla, že mě muže něco takhle dojmout. Na konec mi Thomas řekl,že mě bude mít pořád rád a za to jsem mu vděčná. Potom už zazvonilo a my museli do třídy.
* z pohledu Liama*
Už zase je Niall zavřený ve svém pokoji pokoji a prohlíží si fotky s nějakou dívkou. Myslim, že se jmenuje Ruth. Prý se s ni zná už od deseti let a že se s ní musel rozloučit kvůli X-Facroru. ,, Kde je Niall?" vytrhl mě z přemýšlení Zayn. ,,Kde asi zase v pokoji nad fotkama. Proč?" Optal jsem se Zayna. ,, Jenom, že za pět minut máme zkoušku" ,, Tak já za nim zajdu" odpověděl jsem mu a vyrazil Niallův pokoj. Lehce jsem zaťukal a ze vnitř se ozval Nillův ubrečený hlas. ,, Co zase potřebujete? Nemám náladu se s kým koliv bavit. Běž pryč" oddechl jsem si a vzal za kliku a vlezl jsem do vnitř. ,, Já říkal, že nemám náladu se s kým koliv bavit. Běž prosím pryč Liame" ignoroval jsem co mi říkal a šel jsme směrem k posteli na které ležel. ,, Nialle to ta Ruth byla tak skvělá, že už rok a půl co jsme společně každý den brečíš? Nialle musíš se schopit máš miliony fanynek a ty pořád brečíš kvůli jedný holce a třeba na tebe už ani nemyslí. Žije si svůj život a ty máš taky svůj. A za pět minut zkoušíme." Ukončil jsem svůj menší monolog.
* z pohledu Nialla*
Když mi Liam všechno řekl tam měl v něčem i pravdu. Možná už bych se mohl vzchopit a přestat na ní myslet. Třeba už jí opravdu nezajímám, ale je pravda, že si za to můžu sám. Nenapsal jsem ji nezavolal. Vůbec nevim jak žije. Nevim jestli nás má třeba ráda nebo nás nesnáší. Budu muset na ní zapomenout třeba už jí v životě neuvidim. ,, Asi máš pravdu Liame. Musim se vzchopit a začít žít. Běž napřed hned tam jsem jenom se převléknu. A jsem u vás." Odpověděl jsem mu když my došlo, že jsem mu ještě neodpověděl.,, Jsem rád, že si to konečně pochopil" řekl a zmizel ve dveřích. Já jsem tam ještě chvíli seděl a potom jsem se převlékl a vydal se za klukama.
************************************
Tak jo je tady další díl. Omlouvám se za chyby, ale čeština mi moc nejde :P Kdyby jste chtěli něco vědět stačí napsat do komentářů.
-Míška
ČTEŠ
Kamarád z dětství
FanfictionJmenuji se Ruth Smith. Je mi 16 a ve škole mě všichni šikanují kromě mého nejlepšího kamaráda. Je to zároveň i muj soused jenomže jednoho dne odjede.