Co si o tomhle příběhu zatim myslíte, docela by mě to zajímalo. Napište do komentářů. :)
************************************
* z pohledu Louise*
,,No ......." zasekla se Ruth když se ji Niall zeptal co ji Zayn udělal. Proč se o ní najednou tak zajímá? ,,Tak rekneš mi to. Prosím" no super teď začala na novo brečet. ,, Nialle ona ti to časem třeba řekne, ale teď ne. Zaprvé je to dost hnusný co udělal a za druhý musí ještě zkoušet" nic neřekl, práskl dveřmi a odešel. ,,Děkuju Loui. " aspoň něco řekla. Zvedli jsme se a vydalo jsme se za Liamem zkoušet. Přišli jsme do zkušebny a tam byl Liam a Sophii? Co ta tu dělá? ,, Ahoj Sophii co ty tu děláš? Dlouho jsem tě neviděl. Liam nic neřekne" ,, Slíbil jsem Ruth, že ji představím Sophii. Ruth ty jsi brečela co se stalo a kde máš Zayna? Normálně chodíš s ním a ne s Louisem" na Ruth bylo vidět, že zadržuje slzy, ale moc se to nedařilo. Hned k ní přiběhl Liam. No jo náš taťka. ,, Ruth co se stalo? Pojď se posadit." posadila se na gauč, já si sedl vedle ní a hladil jsem jí po zádech. ,, On mě....... podvedl" řekla a na konci věty se jí zlomil hlas. ,,Cože!? A s kým vždyť jste byli pořád spolu. Jenom teď poslední týden moc ne" vyletěl ze židle na který do teď seděl. Došel až k Ryth, ale ta se na něj ani nepodivala měla hlavu položenou v dlaních. ,, S-s Perr..." už neměla ani sílu to doříct tak jsem se do toho musel vložit já. ,,S Perrie " řekl jsem jednoduše. ,, Vy mi teď tady chcete říct, že tahle holka chodila se Zaynem? Vždyť Zayn chodí s Perrie" vložila se do našeho rozhovoru Sophii která do teď jenom poslouchala. ,, Víš ona Perrie podvedla Zayna, ale to už je nějaký ten měsíc. Zayn se potom na ní vykašlal a rozešel se s ní. No aZayn potom začal chodit s Ruth. S kterou teď chodil 3 měsíce a teď jí podvedl zpátky s Perrie takže vlastně udělal to samý co ona mu udělala před tim jenže ne proti ni, ale s ní. " vysvětloval Liam Sophii co se děje. ,, Aha to bych do Perrie nikdy neřekla mě vzdycky přišla jako fajn holka. " řekla a sedala si vedle Ruth. ,, Ahoj já jsem Sophii přítelkyně Liama. Což už asi víš. Říkal o mně něco když jsem tu s ním nebyla?" zeptala se ji. Vipadalo to jako by ho podezírala. ,, Ahoj Ruth. Jop říkal" to není možný ona se zasmála. ,, A co? Jak jsem hrozná, že mě nechce?" to by nikdy neřekl na toho znám moc dobře. A proč si tady vůbec bavím sam se sebou. To jsem blázen? 'jo jsi' odpověděl mi můj vnitřní hlasek. ,, Liame neměli by jsme zkoušet? Jestli chceme, aby to dotáhla co nejdál?" navrhl jsem, protože už tady mluvíme docela dlouho, ale jednu věc to pozitivní ma Ruth zapomněla na Zayna. To si sním ještě vyříkáma řekl bych, že nebudu sám. ,, No to bychom měli. Sophii buď tu budeš s námi a poslouchat nebo půjdeš zatím ven a pak půjdem spolu na večeři, ale předtím si ještě něco vyřeším." řekl jí Liam. Dala mu pusu a se slovy, že nebude otravovat odešla.
* z pohledu Liama*
Potom co odešla Soph jsme zkoušeli až do večeře. Ruth se zlepšuje, i kdyby to nevyhrála my jí sebou budeme brát na turné jestli bude chtít. Teď mám schuzku se Soph, ale ještě předtím si chci dojít za Zaynem. A promluvit si proč ji to udělal. Kráčel jsem po chodbě a srazil se s Louisem. ,, Kam jdeš? Nemáš byt se Sophii jak si říkal?" ,, Jo mám, ale chci si ještě promluvit s tim parchantem" řekl jsem to tak jak jsem se zrovna cítil. ,, No tak to jdu s tebou" došli jsme k jeho pokoji, zaťukali a čekali než se otevřou dveře. Po chvíli se otevřeli a v nich stál vysmátý Zayn. To mě ještě víc nasralo. Vrazil jsem mu pěstí otočil se a odešel. Už jsem jen slyšel jak se ptá jestli jsem normální. ,,Zayne on je normální. On nepodvádí holku která ho miluju. Uvědomil jsis jak si jí ublížil? Ona tě milovala a ty co vratíš se k tý co tě tolikrát vyměnila za někoho jinyho. Nechoď mi na oči ani ta tvoje namyšlená holčička. " tak to bych do Louise nikdy neřekl, že by zvládl někoho takhle seřvat.
* z pohledu Nialla*
Zrovna jdu na večeři když slyším od Zaynovýho pokoje někoho řvát. No jasně Louis, ale proč ne něj řve? Šel jsem se tam podívat. U dveří od pokoje stál Zayn s Louisem a kousek od nich Liam. ,,....... Ona tě milovala a ty ci vratíš se k tý co tě tolikrát vymenila za jinýho...... " dal jsem to už neposlouchal doslo mi, že Zayn podváděl Ruth. No to si dělá ze mě prdel. Jdu jí najít. Vešel jsem do jídelny a ona seděla sama u stolu a vrtala se v jídle. ,,Ahoj. Mužů?" zeptal jsem se jí opatrně. Ona jenom přikývla ani nezvedla hlavu, bylo mi jasný, že musela brečet. ,, Ruth. Už vim co se staloje mi to líto. Do Zayna bych to nikdy neřekl. On takovej nikdy nebyl co ho znám" konečně na mě zvedla hlavu. Měl jsem pravdu brečela. ,, Jak vidíš lidi se mění ze dne na den a jak si to zjistil vždyť ti to nikdo neměl říkat" a to jako proč mi to neměl nikdo říkat to jsem nepochopil. ,, Šel jsem na večeři když jsem slyšel křičet Louise na celou chodbu. Tak jsem se tam šel podívat a stál tam on, Zayn a Liam. A z toho co jsem slyšel mi to nějak došlo. Proč si nechtěla, abych to věděl?" to my nedává smysl. To jsem se ji opravdu tolik zprotivil. ,, Nechtěla jsem tě do toho zatahovat kvůli tomu co se stalo a taky jsi se semnou nebavil a já ti to říkat nechtěla. A zítra přijede Greg s Theem a Denis. Mám ti to vzkázat, že by tě taky chtěli vidět" Vždyť to je moje rodina tak proč volali jí, ale to je teď asi jedno. ,,A proč volali tobě? Nemělo by to být třeba naopak kdyz je to má rodina",, Víš oni přijedou, protože mi chybí Theo a chtěla bych s ním jít ven na zmrzku. Jestli budeš chtít můžeš jít s náma. U Simona jsem to už zařídila." Bylo tak hezký zase po dlouhý době slyšet její hlas. ,, Rád pujdu s vámi, ale tím padem budu platit" chtěla něco namítnou jenže přišli kluci. Což znamená Louis a Harry. ,, Konečně se spolu bavíte? Že vám to trvalo dlouho" bo jo, aby si Harry do něčeho nešťoural. Ruth už byla po jídle a tak se zvedla a odcházela ještě se otočila a rozloučila se s náma. ,, Čau kluci. Nialle a buď zítra připravenej já nečekám to by jsi si mohl pamatovat " jo to si pamatuju až moc dobře. ,,Neboj nebudeš čekat. A neboj tohle si o tobě pamatuju. No ono toho je víc co si pamatuju" ,, Tak si někdy popovídáme. Dobrou." to je super ona si chce semnou povídat, že bych přeci tu šanci měl. ,, Nialle vy někam zítra spolu jdete? Ja myslel, že se spolu nebavíte" no jo nás Louis je o trochu pozadu. Musel jsem se nad svoji myšlenkou zasmát. ,, Zítra přijede Greg a tak berem me Thea na zmrzku, jako chodili když ja jsem byl s váma." Už se těším na zítřek.
* z pohledu Ruth*
Došla jsem do svého pokoje a svalila se na postel. Musela jsem přemýšlet o všem, ale hlavně o Niallovi. Zase se mění na toho bezva kluka kterého znám z Irska. Jen doufam, že mu to vydrží. Co se týče Zayna. Je to hajl. To jsem si myslela, že ONE DIRECTION nejsou takoví. Ale asi jsem se spletla. Je pravda, že Zayna jsem měla vždycky ráda jenom trošku, ale tady se ukázalo první den, že je úplně v pohodě fajn kluk a ono hovno. Zítra přijede Theo už se na něj těším. Celých 5 měsíců jsem ho neviděla. Jdu do sprchy a potom spát.
************************************
Je tu další díl. Asi ještě 8 dílů a bude konec, ale nevim to přesně.
-Miška
ČTEŠ
Kamarád z dětství
FanfictionJmenuji se Ruth Smith. Je mi 16 a ve škole mě všichni šikanují kromě mého nejlepšího kamaráda. Je to zároveň i muj soused jenomže jednoho dne odjede.