Máme tu předposlední díl. :)
************************************
*z pohledu Ruth*
Ráno když jsem se probudila musela jsem si vzpomenout na včerejšek. Je to pravda? Opravdu teď chodim s Niallem Horanem? ,, Dobré ráno beruško" ozvalo se vedle mě. Takže je to pravda. Opravdu teď chodím s Niallem. ,, Dobré" usměju se na něj. On se ke mně nahne a políbí mě. Takhle jsme se tam líbali asi ještě pět minut než někdo zakřičel. ,, Vstávat letí se do Ameriky" no jo Liam. Neochotně jsme se s Niallem od sebe odtáhli. ,,Řekněme jim to nebo to bude zatim naše tajemství" u kluků by mi to ani tolik nevadilo, ale bojim se paparazzi a novinářů. ,,Vadilo by ti kdyby jsme to nikomu zatim neřekli?" zeptala jsem se vždyť je to náš vztah tak se musime dohodout. ,,Ne. Taky bych to zatim skrýval" to jsem ráda. ,,Co by jsi skrýval" opravdu Louis má uši všude. ,,Že ti snědl všechny mrkve" větší blbost mě opravdu nenapadla. ,, C-cože!? Ty jsi mi snědl m-mrkve?" normálně jsem se bála, že se tam rozbrečí. Naštěstí mu cukaly koutky takže jsem si všimla, že to nemyslí vážně. ,,Ještě jich tam pár zbylo"řekl mu Niall. Je mu se rozzářili oči a rozběhl se pryč od nás. S Niallem jsme si dali pusu a já odešla do koupelny. Když jsem vyšla zašla jsem si do kuchyně na snídani. Všichni už seděli v obýváku.(když tak máme jedno obrovské apartmá. Kde je několik pokojů.) ,,Dobré ráno" pozdravila jsem všechny. Všichni se na mě otočili. ,,Dobré. Kde jste byli včera s Niallem?" Ty aby jsi nebyl zvědavej Harolde. ,,Šli jsme se projít po noční Paříží když dneska odmítáme do Ameriky." Z poloviny to byla pravda. Když všichni už byly vzhůru a měli zabaleno vyrazili jsme do New Yorku.
O měsíc a půl déle
* z pohledu Nialla*
Dneska končí turné. Konečně rok volna. Když počítám focení, rozhovory, vytváření nového klipu a alba no tak máme rok volno. Mužů si užívat s Ruth. Kluci už to zjistili, že spolu chodíme. Přáli nám za to čím vším jsme si prošli. Před veřejnosti to ještě zatím tajíme, ale chceme jim to oznámit na posledním koncertu v Londýně který je už zítra. Teď lezim v posteli vedle toho nejkrásnějšího stvoření na světě. Včera nám Soph s Liamem oznámili, že čekají mimčo. Soph už se jmenuje Payne vzali se když jsme měli koncert na Floridě. Zayn s Perrie svatbu chystají až skončí turné. Louis Eleanor požádal o ruku a Harry ten pořád čeká na tu pravou. Co se týče mě a Ruth tak je to při starém. ,, Dobré ráno miláčku." je tak tak roztomilá když ke rozespalá. ,, I tobě zlato" políbím jí na čelo. ,, Dneska je to přesně měsíc a půl co jsme spolu. Mohu vás pozvat na večeři slečno Smith?" Je na ní vidět, že se pokouší nesmát, ale moc jí to nejde. ,,Ale ovšem pane Horan" je to vtipné když se takhle oslovujeme. ,,Miluju tě" zašeptal jsem jí do ucha. ,,Já tebe víc Nialle" řekla a přisála se mi na rty. Celý den jsme proleželi v posteli a vylezli jsme jenom když přišel poslíček s pizzou na oběd. Když jsme dojedli dohodli jsme se, že se podíváme na nějaký film.
Druhý den před koncertem
* z pohledu Ruth*
Každej tady pobíhá a buď něco zařizuje nebo hledá. Kluci zkouší na pódiu. Já už jsem tam byla a teď pomáhám Lou pohlídat Lux. ,, Tak co Lux půjdeme se podívat za klukama jak jim to jde?" zeptali jsem se malé blonďáté pribcezny. Ona jenom přikývla a vydali jsme se na cestu. ,, Hally" zakřičela a rozběhla se k Harrymu. Ten si jí vzal do náruče a začal s ní blbnout. Já se na ně jenom mlčky dívala. Dokud mi někdo nedala ruce před oči. Otočila jsem se a střetla se s těma nejkrásnějšíma očima na světě. Nejlepší na tom bylo, že je měl můj přítel. Dívali jsme si do očí a nic neříkali. Niall se začal přibližovat úplně stejně jako tenkrát v Paříži. Naše rty se setkali, ale ne na moc dlouho. ,,Hele vy dvě hrdličky. Nechte si to na večer jsou tady malí děti" Okřikl nás Louis a my se zasmáli. Teď jsme šli za Lou, aby nás nalíčila a učesela.
Koncert
Tak jo za pět minut mám jít na pódium. Jsem mnohem víc nervózní než kdykoliv jindy. ,,Klid Ruth. Představ si, že je to jako tenkrát poprvé v X-Factoru" pozbuzoval mě Liam. A měl pravdu. ,,Děkuju za radu. Moc jsi mi pomohl. Ale už musím fanoušci čekají" usměju se a doběhne na pódium. ,, Ahoj Londýne... " začnu a a celou arenou se začne linout křik. Něco jsme jim tam řekla a mohla jsme začít. ,,.......Tak můžeme začít?" Zeptala jsme se do mikrofonu a začala zpívat. Odzpívala jsem asi deset písniček. A musela jsem se rozloučit. Na řadě jsou kluci. ,,Tak zatim ahoj a užijte si kluky jsou fakt skvělí" řekla jsem a odešla. Dosla jsem do zákulisí a tam mě začali objímat kluci. ,,Byla jsi skvělá" zašeptal mi Niall do ucha když mě objímal. ,,Když to říkáš, ale teď by jste měli už jít. Fanoušci čekají."usmála jsem se a dala Niallovi pusu. Kluci odešli a já se šla taky převleknout. Pak jsem si zalezla na místo kde bylo dobře vidět na kluky a fanynky mě neviděli. Zpívali zrovna Clouds když si mě Niall všimnul. Pusou naznačil slova která od něj slýchám každý den 'Miluju tě' já jsem mu to oplatita a dál sledovala co budou vyvádět. Najednou se Niall zvesnul, ale to by nebylo divný kdyby hudba neztichla. ,, Chtěl bych vám představit člověka který mi změnil život. Sice ho tady všichni znáte...." dál už jsem to nevnímala, protože jsem věděla co chce udělat. Představit mě veřejnosti jako svojí přítelkyni. ,, Ruth můžeš jsem prosím přijít" zvedla jsem se ze z
židličky na který jsem do teď seděla. Došla jsem až k Niallovi, ten si propletl semnou prty a otočil se zpátky k publiku. ,, Tohle je moje přítelkyně Ruth Smith. A ještě bych chtěl něco udělat" řekl a otočil se ke mně. ,, Známé se už deseti let. Prošli ksme si špatnými, ale i skvělými časy. Jsem rád, že jste se přistěhovali do Irska, protože kdyby ne tak bych nemohl udělat to co chci" pustím mi ruku a klekl si předemnou. To nemyslí vážně. ,,Ruth Smith vezmeš si mě?" Vytáhl z kapsy krabičku s prstýnkem. Byl nádherný. Začali mi téct slzy z očí. ,,ANO. ANO. ANO. VEZMU SI TĚ" řekla jsem a obejmula jsme ho. Celou arenou se rozlehl povyk. ,, Už jsem se bál, že mě odmítneš" zašeptal mi do ucha. ,,Tebe nikdy" teď jsem ten nejšťastnější člověk na zemi. Navlékl mi prstýnek a všichni jsme zpívali Little things. Bylo to nádherný. Kluci nám popřáli hodně štěstí a zdraví. Mám tu nejlepší rodinu kterou jsem si mohla přát a to 1D family. Ale od teď do mé rodiny bude patřit i Maura, Bobby a Greg. Plus moji rodiče kteří o mně vůbec nejevili zájem až po tom co jsem vyhrála v X-Factoru, ale to mi život nezkazí. ,,Miluju tě Ruth" řekl mi Niall který stál předemnou na podiu. ,,Miluju tě Nialle"
************************************
Je tu malinko delší díl. Do dvou se mi to dělat nechtělo, protože by byli zase moc krátký.
-Miška
ČTEŠ
Kamarád z dětství
FanfictionJmenuji se Ruth Smith. Je mi 16 a ve škole mě všichni šikanují kromě mého nejlepšího kamaráda. Je to zároveň i muj soused jenomže jednoho dne odjede.