Pomalu, ale jistě se blížíme ke konci. Jste skvělí čtenáři. :)
************************************
* z pohledu Ruth*
Od doby co jsem odešla z nemocnice uběhl měsíc. Je 10.3. a my pozítří jedeme na turné. Těším se bude to moje první velké vystoupení. Musim si ještě zabalit. Jsem teď v Irsku, abych se mohla rozloučit s rodiči. Je tu i Niall, který se loučí se svou rodinou. Dokonce přijel i Greg s Theem a Denis. Nevim co se stalo mým rodičům, ale najednou o mně jeví zájem. Stejně se vsadím, že je to jenom kvůli tomu, že jsem uspěla v X-Faktoru. Odjíždíme na šest měsíců. Konečně se mi splní jeden z mých snů a to projet svět. Pojedeme po Americe a Evropě. ,, Zlato vstávej. Musíš si ještě zabalit věci na tu dlouhou cestu." To už mě zase vyhání. ,,Vždyť už lezu a odlítáme až zítra. Mám času dost" zakřičela jsem, aby mě slyšela až v kuchyni. Vylezla jsem z postela a zamířila jsem si to do koupelny. Oblékla jsem se, namalovala a vydala jsem se na snídani. Vzala jsem si jogurt a lžičku v šuplíku. Dojedla jsem, vyhodila kelimek do koše, lžičku jsem dala do myčky a vydala jsem se do pokoje zabalit si to nejnutnější na 6 měsíců. Došla jsem do pokoje, zapla jsem si písničky a začala se prohrabovat v oblečení. Asi po hodině a půl jsem měla všechno hotovo. Měla jsem dva kufry a jednu tašku pres rameno. Bylo něco málo před dvanáctou, tak jsem se rozhodla se jít podívat jestli mamka dělá oběd. Došla jsem do kuchyně a mamča stála u plotny. ,,Copak to bude?" zeptala jsem se. Vážně hezky to vonělo. ,,Lasagne ty máš ráda ne?" ,, Mamí ty zbožňuju. Ty mi chyběli, protože je umíš nejlíp. Budeš mě je muset naučit, abych aspoň někdy klukům uvařila." Mamka dělala opravdu skvěle lasagne. Dojedli jsme a mě napadlo, že bych mohla jít s Theem na zmrzku. Naposledy ksme byly ještě s Niallem. ,,Mami ja jdu ven" řekla jsem kdyby mě nahodou hledala. Vylezla jsem z domu a zamířila si to k sousedům. Zaťukala jsem a čekala kdo mi otevře. ,, Je ahoj Ruth. Niall říkal, že jsi tu taky. Copak potřebuješ? Nebo jdeš navštívit své soused" zasmála se. ,,No nejdřív ksem chtěla vzít Thea na zmrzlinu, ale s vámi bych si taky ráda popovídali už jsme se dlouho neviděli" řekla jsem. A tak mě Maura pozvala dál. ,, Ahoj Bobby, Gregu, Denis. Je čau Nialle dlouho jsme se neviděli. Čauky Theo. Mě se po tobě tak stýskalo" sice nejsem nijak s Theem příbuzná, ale beru ho svýho synovce. Ale to je Niall a ne já. ,, Ahoj Ruth taku jsi se přišla rozloučit, jako tvůj spolubydlící na pár měsíců?" Nad tím oslovením 'spolubydlící' jsem se musela zasmát. ,, To taky. Ale úplně nejdřív jsem chtěla vzít Thea na zmrzlinu. Ale potom mě Maura pozvala dál tak to jsem odmítnout nemohla. " takhle jsme si povídali asi hodinu. Potom jsme já, Niall a Theo vyrazili na zmrlinu. Potkali jsme pár fanynek, ale nebylo to tak hrozný jako v Londýně. Došli jsme na hřiště Theo si tam hrál na pískovišti a my s Niallem jsme.se bavili o tom jak to bude na turné. Domů jsme přišli okolo pátý. Zítra vyrazíme hodně brzo ráno. Musím si nařídit budík na pátou ráno. Odtud letíme letadlem do Portugalska. Kluci přijeli chvíli po tom co jsme přišli z venku. Abychom nemuseli každý nastupoval jinde tak proto přijeli všichni sem a spí u Horanových.
* z pohledu Liama*
Vzbudil ksem se na vyzvánění budiku. Nejdřív jsem nevěděl co se děje a kde to jsem, ale nakonec mi to došlo. Jsem u Horanových a dnes začíná turné. Vstal jsem a vzbudil všechny kluky. Vzal jsem si mobil a napsal Ruth jestli nezaspala.
SMS
,, Nezaspala jsi. Jestli jo tak jedeme bez tebe. Liam :*,, Kluci se konečně začali probírat. Bylo vtipný se na ně dívat. V ruce mi zavibroval mobil.
Zprava od Ryth.
SMS
,, Já už jsem půl hodiny vzhůru a koukám kdy se u vás rozsvítí světlo a vy vstanete. Koukám, že si rádi dáváte na čas na to, že za dvacet minut máme být před barákem. Ruth ,,:** cože už za dvacet minut. Nevěřícně jsem se podíval na hodiny. No jo za dvacet minut šest. ,, Kluci vztavejte za dvacet minut musíme vyrazit. Trochu blbě jsme si nastavili budík" řekl jsem a šel se převleknout. ,,Kdo, že ho špatně nařídil? My? Ty jsi ho Liame nastavoval." Zněl rozespale Louis. Všichni jsme se oblékli a vydali se ven kde na nás už čekal autobus a Rurh. ,,No to je dost. Tady si někdo neumí nastavit budík" šklebyla se na nás Ruth. ,, To řekni Paynovi ať se naučí hodiny" řekl trochu naštvaně, ale zároveň ospale Zayn. Zalezli jsme do autobusu a mohli se dát na cestu na letiště a potom do Portugalska. Než jsme dojeli na letiště všichni kromě Ruth a mě usnuli. ,,Ty nejsi ospalá"musel jsem se jí zeptáte, protože opravdu vypadala vyspale. ,,Ne nejsem. Šla jsem do postele v osm a vstávala jsem v pět. A mé osm hodin stačí možná to je ještě moc. Za to ty by jsi si měl jít lehnou. Vypadáš jako chodící mrtvola" pousmála se a sedla si na gauč. ,,Však já půjdu až v letadle teď to už nemá smysl" zvedl jsem se šel uz dneska po druhý vzbudit kluky. Na letišti byl naštěstí klid. Tak řeknete komu by se chtělo v sedm stál na letišti. No mě ne. Je co jsme zalezli do soukromého letadla já se vydal směr postel.
* z pohledu Louise*
Jen co jsme vlezli do letadla tak Liam a Zayn vyrazili k posteli, Niall se vydal k ledničce. Jak jinak. Harry si sedl k televizia Ruth se vydala do kuchyně. ,,Dá si někdo čaj" zeptala se všech přítomných.,, Já bych si jeden dal. Možná i něco k jídlu teda jestli mi něco Niall nechá" Niall ke mně zvedl hlavu a podíval se na mě smyslem tohle-jídlo-je-moje-a-ničí jiný. Došel jsem k němu a ukradl jsem mu jeden toust co tam měl a šel směrem k Ruth pro čaj. ,, Hej. To byl ten nejlepší. Vrať mi ho nebo to špatně skončí. Pro tebe" procedil skrz zuby Niall. Nic jsem si z toho nedělal, kousnul jsem si do toustu a musel jsem se smát tomu jak je naštvanej. Ryth nás celou dobu pozorovala a nakonec usoudila, že udělá touty pro všechny k snídani. Dala je na stůl a podívala se na Nialla. ,, Pro všechny. Dojdu pro kluky a ne, že je mezitím sníš" řekla a odešla. Koukal jsem na Nialla jak dlouho mu vydrží si nevzít toust. ,, Dvě minuty"zaslechl jsem za sebou. Když jsem se otočil stál za mnou Harry a koukal na Niall. Hned mi došlo co myslí. ,,Nevezme si. O deset liber" vsadil bych se o cokoliv, protože mu to řekla Ruth a on jí má rád takže jí poslechne. ,, Platí" souhlasil Harry. Asi po deseti minutách do kuchyně přišla Ruth s klukama. ,,Jop. Vyhrál jsem brácho"já věděl, že vyhraju. Harry sáhnul do kapsy pro peněženku a vyndal deset liber. ,, V čem si vyhrál Loui" no jo, aby Payne taky o něco nezajímal. ,, S Harrym jsme se vsadili jak dlouho bude trvat než si Niall vezme toust. Harry říkal dvě minuty a já, že vůbec a vyhrál jsem." Řekl jsem výtězoslavňe. Ale hned mě to přešlo. ,,Asi tě zklamu, ale já si ten toust vzal. Slyšel jsem vás jak se dohadujete a vzal jsem si ho ještě předtím než jste se vsadili, protože bych to nevydržel" takže jsme nevyhrál ani jeden, ale všichni jsme se to mu smáli.
************************************
Je tu další díl. :)
-Miška
ČTEŠ
Kamarád z dětství
FanfictionJmenuji se Ruth Smith. Je mi 16 a ve škole mě všichni šikanují kromě mého nejlepšího kamaráda. Je to zároveň i muj soused jenomže jednoho dne odjede.