Tak jo další díl. Už jsem se dostala přes desítku což je dobrý. Nikdy bych neřekla, že zvládnu napsat příběh.
************************************
O 3 měsíce později
* z pohledu Ruth*
Za ty tři měsíce se toho hodně stalo. Tady v X-Factoru už nás je jenom 5. S Perrie jsem se pohádala takže se spolu nebavíme, stejně už včera odjela. S Liamem si rozumýme dobře konečně mi představil Sophii to samý Louis představil mi Eleanor. Obě holky mám ráda. S Harrym se spolu bavíme, ale nic víc. S Niallem se bavim jen když musim. Není to jako dřív je to horší než jsem si kdykoliv představovala. No a nakonec Zayn. S tím jsem se dala dohromady asi po 14 dnech co jsme spolu mluvili. Nikdy dřív bych neřekla, že zrovna s nim bych mohla něco mít. Když to Perrie zjistila tak semnou přestala bavit, ale já jsem to už neřešila mohla si za to sama. S rodiči si nevolám, protože sami řekli, že jim tam nechybym. S Gregem jsme si to vyříkali a už je to v pohodě. Dneska další kolo a my musíme zazpívat dvě písničky a ja si nemůžu pořád zapamatovat konec písničky od Katy Perry Firework. Až se zjistí kdo vypadl tak ty poslední 4 mají dva dny volno, aby mohli navštívit rodinu. ,, Ruth vstávej. Jestli chceš pokračovat musíš se to ještě naučit a míst toho, aby jsi byla už ve zkušebně tak tady ještě spíš" budil mě dost známí hlas. Zayn. Ano spím se Zaynem v jednom pokoji. A pomáhá Liamovi semnou, protože jeho soutěžící už vypadl. Když otevřu oči uvidim toho krásného kluka nad sebou. ,, Dobré ráno ospalče" usměje se a dá mi pusu ,, Dobré. Kolik je hodin?" to je jediná věc která mě zrovna teď zajímá. Musím zkoušet. ,, Bude devět asi za pět minut" opravdu mi to řekl s klidným hlasem? ,, Zayne víš, že musim zkoušet. Já to chci zvládnout do konce tak mě prosím pusť. Večer ti to vynahradim. Platí?" zeptá se ho když vidím, že mě sléká pohledem. Vztala jsem z postele a zamířila jsem si to do koupelny. Tak jsem se převlékla, učesala a namalovala. Když jsme se Zaynem přišli do zkušebny ruku v ruce tak na nás už Liam čekal. ,, To jste si to nemohli nechat na potom jetli chce Ruth vyhrát tak sex musí počkat" pokáral nás když jsme k němu došli. ,, Nic nebylo. Protože je stejná jako ty taky jí jde o kariéru víc jak o mě." odpověď mu Zayn. Já mezitím zamířila k notebooku, abych se konečně naučila tu písničku.
* z pohledu Nialla*
Až teď si uvědomuju co jsem to za vola. Když vidím jak jde Ruth se Zaynem ruku v ruce tak na něj žárlim. Na jeho místě jsem měl být já kdybych to všechno neposral. Teď tu s Erikem zkoušíme co bude zpívat musim říct, že se za tu dobu hodne zlepšil, ale Ruth je lepší. Když jsem šel směr na záchod slyšel jsem z pokoje kde spala Ruth ze Zaynem jak se tm někdo hádá. ,, Co, že jsi udělal?" křičela předpokládám Ruth na Zayna. Co se tam mohlo stát, ale nebuduto řešit. Stál jsem u dveří od záchodu když v tom z toho pokoje vyběhla Ruth celá ubrečená. Co jí yen hajzl udělal.
* z pohledu Ruth*
Tak teď právě mi můj milovanej Zayn řekl, že mě už týden podvádí s Perrie. To už jsem nevydržela a běžela jsem pryč už tu nebudu ani minutu. ,, Co se stalo Ruth? Ruth zastav. A pověz mi co se stalo. " pokoušel se mě zastavit Loui. Divím se, že zrovna on dlouho jsme se spolu nebavili. Ale mám ho ráda.,, Fajn já ri to teda řeknu, ale někde jinde kde nebude ten HAJZL" poslední slovo jsem zakřičela, aby mě slyšel i Zayn. Došli jsme až do jeho pokoje a sedli si na postel. ,,Tak začni " zamyslela jsem se co mu přesně chci říct. I když bych to radši rekla Liamovi, ale teď jsme to neřešila, byla jsem ráda, že me aspoň nekdo vyslechne. Řekla jsem mu úplně všechno jak mi to řekl Zayn. ,, Takže teď právě jsi mi řekla, že tě celej týden podvádí s courou co ho podvedla?" ne Loui to jsi špatně pochopil. ,, Ruth nebreč to se vyřeší máš mě a Liama a mi ti pomůžeme nám můžeš věřit" ,, Loui to jsme si myslela u Zayna taky a vidíš jak to dopadlo. Ale je pravda, že Liam je tu od začátku" jen jsem mu to dořekla otevřeli se dveře dveře a vnich stála blonďatá hlava. Co ten tu chce? Vubecrsi mě nevšímá a když mi něco je tak se tady najednou objeví? ,, Co tady děláš Nialle tohle je můj pokoj" zareagoval Louis. ,, Co ti ten hakzl udělal?" sakra jak on o tom ví to poslouchal za dveřima? ,, No víš......"
***********************************
Tak už je tu další díl. :)
-Miška
ČTEŠ
Kamarád z dětství
FanfictionJmenuji se Ruth Smith. Je mi 16 a ve škole mě všichni šikanují kromě mého nejlepšího kamaráda. Je to zároveň i muj soused jenomže jednoho dne odjede.